Ga naar inhoud

Reactietopic QP/Roadster meeting


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

BoyZZZ and GirlZZZ, het was inderdaad een superrrrtoppe middag... ;)

Ik, diegene met de grote bek om er alleen Coupés te laten komen (goed opgelet Rogér... :lol: ), bedacht Zich very last minute om toch maar even te gaan kijken.

Rob stuurde mij een paar dagen geleden een p.m. of ik niet kwam en dat heeft me niet meer met rust gelaten... :thumbup:

Dus samen met Vonnie om 22:30 uur snel de hardtop geplaatst om in stijl te vertrekken.

Dit was weer Zo'n dagje waar ik lang op kan teren, alles was gewoon perfect.

Het weer, de automobilisten die ons het pleZier van doorrijden gunde auf die autobahn, het geZelschap, de locatie, de geleende TomTom, de hardtop, en Zoals gewoonlijk Zedri... :wub: :wub: :wub:

@ Emanuel & Reggie: Wat een héérlijke terugrit... :wave: Zullen we over drie weken nog een rijbewijs hebben?... :ph34r:

Zoals gewoonlijk was het weer leuk om wat bekende smoelen te Zien en nieuwe te leren kennen.

See Yah next time... :wave: Limbo FreetZZZ.

Link naar reactie
Nee Roger, die eerste rit telt niet. Toen moest ik van het gas omdat de auto van Zedri midden op de dragstrip stond!

:thumbup: Bedankt dat je op de rem ging.

Ik was druk aan het fotograferen en had niet in de smieZen dat jullie gingen sprinten.

Iedereen had de bolide al veilig gesteld toen ik jullie Zag aankomen... ;)

Maar je bent wél verdomde snel... :wave:

Link naar reactie
Zedri... zilveren :ph34r: is van Aad...

BTW... mooie plaatjes!

Ik was al aan het twijfelen :thumbup: Ships...

Ik was nét aan het Zoeken in de membersgallery toen ik een p.m. van Z3Mrunner kreeg...Ik heb het recht geZet...

@Edwin, óók jij bedankt voor het waarschuwen... :schater:

Aad, Aad, Who The Fuck Is Aad ?... ;)

Sorry Aad, we moeten elkaar snel weer Zien... :wave: , ik weet nu even niet meer wie je was. (Wel dat je een affengeiles Roadster hebt.)

Link naar reactie

Nu er eindelijk een keer iets in het zuiden word georganiseerd moest ik natuurlijk even langskomen.

Dus na het werk zo nel mogelijk richting liempde gekomen, om daar nog even een hapje mee te eten.

Meteen even gezorgd dat de Roadster rijders weer in de meerderheid waren.

3,5 Roadster (de porker is de halve :schater: ) tegenover 2 QP's.

Jammer dat we niet de hele dag konden komen, maar heb helaas niet zo'n flexibele baas... :ph34r:

Het was er niet minder gezellig op, lekker gegeten, gekletst en veel gelachen.... ;)

Op de terugweg wist mijn vader een kortere weg binnendoor

Dus met 2 Z'tjes achter elkaar richting Tilburg geknald. Om vervolgens 1,5uur (normaal 25minuten) later pas thuis aan te komen, hij kende de weg toch niet zo goed :thumbup: Gevolg: Te laat voor m'n concert en 5000 gillende bakvissen zonder Thomas Berge. En dat allemaal voor een avondje tafelen met de QP boys....

Martijn en David, bedankt voor het nemen van dit initiatief en het kiezen van een zuidelijke locatie :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.