Ga naar inhoud

Z3Smurf rijdt Gargamel aan


andriol

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vraag me nog steeds af waarom die smurfen niet gewoon een team vormen en die zwaar gekrompen Gargamel voor altijd van deze aardbol laten verdwijnen :foto: .

Moppersmurf mag mijn kant op... maar, misschien dat Rob 'm ook wil hebben ;) :thumbup:

Luilak heb ik ook 4 ofzo :thumbup: , ben je elke keer blij met een dooie mus (nouja, luilak in dit geval).

Link naar reactie

Niet te geloven.. zelfs hier op dit forum wordt je nog gekweld met die ellendige blauwe smurfen!

dit lijkt een wel uitspraak van Gargamel......

ja dat kan kloppen, "vroeger" waren ze nog wel leuk en tegenwoordig kan ik mij nergens meer vertonen zonder dat ik geconfronteerd wordt met zo'n:

smurf.png

Sorry!? :cooltext:

Overigens wel leuk gedaan die foto's in de topic!

Link naar reactie

Ik kom niet zoveel in de supermarkt maar n.a.v. onderstaand persbericht begin ik dit topic te begrijpen:

Miljoenen smurfen hebben een huis

UTRECHT/RIJSWIJK - 12-03-2008 - Nederland leek de laatste weken in de ban van de smurfen. Het liep storm bij de Albert Heijn waar de wezentjes bij elke 15 euro aan boodschappen werden weggegeven. De actie loopt op zijn einde.

'Voor de laatste weken geldt op is op', liet een woordvoerder van de supermarktketen woensdag weten. In totaal kan de consument vijftien verschillende smurfen verzamelen. Albert Heijn had 29 miljoen smurfen klaarliggen. 'Maar de voorraad is zeker voor 24 maart op. De laatste zes miljoen smurfen zijn donderdag naar de winkels verstuurd', aldus de zegsman. Enkele winkels hebben al aangegeven geen kleine smurfen meer te hebben.

Gemiddeld heeft elke ingezetene in NL dus 1,81 smurf in huis :kisstogether: Verder rekenend, de omzet over de aktieperiode heeft minimaal 435 miljoen Euro bedragen. Voor dit geld hadden we in Nederland ook ca 24.166 "gewone" ZZZ'tjes kunnen kopen of 19.772 :m: ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.