Ga naar inhoud

bluetooth set


Aanbevolen berichten

Hallo mensen

heb al tijdje een parrot bluetooth systeem liggen en wil deze nu inbouwen in me z3 QP , heeft iemand hier ervaring mee ? :lol:

ik heb een vaste radio van Becker / harmen kardon erin zitten, weet niet of jullie weten dat je het zo kunt aansluiten ?

alle tips en mensen die het vaker hebben geprobeert of hier iets van af weten graag reageren! :rolleyes:

greetss,

jeff

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Radio uitbouwen, adapter kabelset monteren (mogelijk moet je die nog ff aanschaffen), microfoon plaatsen, parrot een mooi plekkie geven(let wel je moet het display kunnen lezen maar het is redelijk fel dus ff opletten waar je em plaast), kabels van beide in het blauwe blok steken ...... en dan Proppen .... alles wegduwen in een dan toch redelijk krap dashboard...... alles kontroleren, en dan Radio terug duwen..... Ziehier een pratende ZZZ

Bedankt voor de tips! :rolleyes: kheb een hele kabelset erbij dus dat moet goed komen!

kga is aan de slag en jullie horen wel wat het word :schater:

Greets

jeff

Link naar reactie

Van de openingspagina geplukt :rolleyes:

Gebruik van en verschillen tussen de knoppen Reply en Add Reply

Om te voorkomen dat iedereen onnodig elkaars post aan het herhalen is, verdient het aanbeveling even te letten op het volgende:

Als je reageert op de laatst geplaatste post in een topic is het niet nodig die laatste post te herhalen. Jouw post komt er immers direct onder te staan en het is dus helemaal duidelijk waarop je reageert. Gebruik dan de knop Add Reply.

Reageer je op iets dat ergens boven de laatste post staat, dan gebruik je de knop Reply, maar kijk tevens even of het wel nodig is om het bericht dat je aanhaalt in z'n totaliteit te herhalen. Je kunt ook tekst en/of foto's weglaten.

Het gaat er immers alleen maar om even te laten zien waarop je reageert. Een constante herhaling van tekst en/of foto's bij een reactie is vervelend. Ga zorgvuldig om met Reply.

Link naar reactie
Kan iemand mij vertellen hoe je je abbonement van het C.I.J.B. kan opzeggen ?

:rolleyes: Moet dat niet "C.J.I.B" zijn? En "abonnement"? :lol:

:blink: Sorry. Beroepsdeformatie. Lange werkdag. Ik ben aan het weekend toe :wave:.

Overigens wel een leuke signature!

Link naar reactie

okee nauu it topic kan wel gesloten worden want ikga wel gewoon wat knutselen.. als iemand toevallig nog een nokia carkit zoekt dan heb ik die te koop als ik hem eruit krijg.... :thumbup:

greetss

jeff

Link naar reactie
okee nauu it topic kan wel gesloten worden want ikga wel gewoon wat knutselen.. als iemand toevallig nog een nokia carkit zoekt dan heb ik die te koop als ik hem eruit krijg.... :m:

greetss

jeff

OKIEDOKIE ! :wave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.