Ga naar inhoud

Mijn Alfa

Ivo

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik rij er alweer wat weken in, originalo, maar wel lekker :schater:

001001zw4.th.jpg

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

mooi scheurmonster Ivo!! :thumbup:

Geplaatst:

heerlijk... :unsure:

wat mij betreft de mooiste in z'n klasse :thumbup:

Geplaatst:

Ziet er goed uit, Ivo! :thumbup: Zo'n Alfa is prima te pruimen.

Geplaatst:

Erg mooie auto Ivo.

En dat zoiets gewoon valt in het rijtje van: VW Passat, Audi A4, Mazda 6. DAN BEN JE TOCH GEK ALS JE GEEN ALFA KOOPT?????

Geplaatst:

Heel mooi ding om te zien, en in deze uitvoering helemaal af. :thumbup:

Ik heb er ook in proefgezeten, was me echter wat te krapjes voor het gezinnetje en de vakanties

Geplaatst:

erg mooi.

een echte auto liefhebber rijd er 1 in zijn leven zeggen ze toch.

en zoals de bmw dealer zij je koopt hem omdat i mooi is daar heb je het dan ook mee gehad.

maar moet zeggen als de a4 aan vervanging toe is is dit een zeer goed alternatief

suc6 er mee

Geplaatst:

Dank voor de complimenten ;)

Het is inderdaad een Ti uitvoering, dus met negentieners (!) en brembo´s standaard :B Verder zijskirts in kleur & 20 mm verlaagd (standaard), getto ramen, chromen spiegels, leren sportstoelen en stuur (geil!), Xenon, Pioneer navigatie met BT, etc.

De SW is gewoon de mooiste in zijn klasse, inderdaad. Wel erg krap en onpraktisch, maar RIJDEN, man, heerlijk. Ook al is het maar de 150 pk JTD.

Ik had niet gedacht na de :fiew: QP met een "gewone" auto nog omdraaiende koppen op de snelweg te zien, maar toch, met deze lukt het ook :schater:

Geplaatst:

Ik ben nieuw op dit forum. Rijd nu zelf in een Alfa (lease) en ben op zoek naar een Z3 voor vriendin (doordeweeks) en mezelf (weekend). Grappig dat ik op een BWM forum nog iemand tegenkom die in zo'n karretje rijd ;) Ook al is het maar 150 pk, dat trekt toch redelijk, of niet? En over smaak valt niet te twisten, maar die lijnen zijn toch fantastisch!!!!

Maar ja, zoals gezegd ben ik op zoek naar een Z3. Heb al wat op het forum gelezen over zaken waar je op moet letten. Om een goede keuze te kunnen maken ben ik eigenlijk nog op zoek naar een goed overzicht van de verschillende modellen en versies die zijn uitgegeven met de bijbehorende opties.

Kan iemand me verder helpen? Iets van een linkje naar een pagina ofzo?

Gr.

Geplaatst:

Ik vind die remklauwen een stuk imposanter. :thumbup: Alfa zit weer op de juiste weg, ik hoorde dat ze ook weer eigen motoren gingen bouwen? Is dat bij deze auto al het geval?

Geplaatst:
Ik had niet gedacht na de :thumbup: QP met een "gewone" auto nog omdraaiende koppen op de snelweg te zien, maar toch, met deze lukt het ook :schater:

Zat je vriendin soms naast je !?! :schater:

23lh94p.jpg

:thumbup:

Geplaatst:

Ik denk dat je als echte autoliefhebber altijd een zwak voor het merk Alfa zal houden. Ik vind hem super en dan vooral de combi die jij hebt :thumbup: Valt mij nog mee dat een ex QPe rijder smaak heeft :thumbup::schater:

Geplaatst:

Wat doet mijn vriendin bij Ivo in de auto? Ze heeft in elk geval smaak (wat de auto betreft).

Geplaatst:
<br />Wat doet mijn vriendin bij Ivo in de auto? Ze heeft in elk geval smaak (wat de auto betreft).<br />
<br /><br /><br />

IK wil niet stoken maar ik meende ze al te herkennen.

Geplaatst:
Wat doet mijn vriendin bij Ivo in de auto? Ze heeft in elk geval smaak (wat de auto betreft).

Zo'n vriendin kan je ook niet voor je alleen houden ?!?!~ <_<

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen