Ga naar inhoud

Hadden we deze al gezien?

ChrisXL
 Share

Aanbevolen berichten

• Reacties 13
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hadden we deze al gezien?, BMW X6

JA! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Administrator

Ik nog niet (de auto zelf wel overigens). Bedankt voor de link. Mooie foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuke auto denk ik, zal het niet zo snel kunnen kopen denk ik, maar toch. \wat ik vooral jammer vind is dat bmw met de x6 begonnen is de namen van de versie heel lang te maken. Ik begrijp dat dit ook naar de andere modelen gaat overvloeien. Erg jammer. Waar is de tijd dat BMW nog trots vertelde dat zij alleen een d nodig hadden en geen tdi/cdi/etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 months later...

Heb de X6 afgelopen week in real life mogen aanschouwen.

Ik vind het ook in het echt een mooie bolide.

Weet niet of de versie in amerika verder met dezelfde motor is uitgerust als hier, maar zelfs in het wit zag het er aardig uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de foto hierboven bekijkt, ziet ie er niet slecht uit, maar als je de foto daarboven bekijkt (waar ie naast die andere auto staat), dan ziet het een beetje vreemd uit. Net alsof de verhoudingen niet helemaal kloppen :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het echt ziet de auto er echt fantastisch uit. Niet te vergelijken met die Sangyoung (?) coupe-suv

Ik heb er ook een stukje mee mogen sturen en het is waanzinnig bruut. Heb niet zoveel mogen rijden dat ik die nieuwe achteras/electronisch differentieel heb kunnen testen, maar ik kan wel zeggen dat het weer anders is dan de X5. Ik snap wel waar ze heen willen met de auto.

P.S.: verbaaste me overigens over de ruimte achterin :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij lijkt de bovenste foto vreemd omdat de parkeerplaats bol is een heuvel ofzo.

Maar dat kan Chris beter vertellen dan ik via de foto kan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 6 months later...
AC Schnitzer X6 voo Emanuel

Ergggg bruut, enkel de velgen passen er niet onder m.i.

:wave:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share