Ga naar inhoud

Het moet niet gekker worden....


bridders

Aanbevolen berichten

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Opel is ongeveer het meest suffe merk dat er is. Laten we na de Citroen hype van de afgelopen week :thumbup: nou alsjeblieft geen aandacht besteden aan Opel. Voor je het weet is er straks weer iemand die vijf keer een post plaatst en vervolgens vraagt om een slotje omdat dit een Z-forum is. :schater:

Nb Die Tigra zou best wel eens wat kunnen zijn voor bepaalde Porker liefhebbers :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
De speedster is anders best een leuk ding....verder moet ik het toch wel met je eens zijn...

Indeed, vooral het eerste model. Ooit in m'n eentje mee op vakantie geweest naar Italie, zelfs de electrische koelbox ging er in mee. Grote weekendtas en de *kuch* kofferbak leeg heen, zodat die vol met drank terugkon :rolleyes:

Zou er zo 1 kopen. Hij rijdt echt waanzinnig en de "kijk mij gaan" factor ligt zelfs 10 maal hoger dan met een M.

Link naar reactie
  • Administrator
Daarvoor rijden wij geen M :thumbup: ;)

Nou... als ik al die M verhalen hier zo lees ;)

't Is weer gelukt. Komt dit ook nog allemaal aan bod?? :)

Hey, da's een interessante site ;) .

Overigens verbaas je je erover hoeveel automerken er daadwerkelijk zijn (geweest). In Duitsland bijv. op DSF, kennen ze nog veel meer merken bij die

. Ze worden nooit geraden... :schater:
Link naar reactie
Meer een schaap op wielen :stupid: 't is en blijft een ambtenarenbak

Heb je er al mee gereden ? Of ga je alleen op het uitzicht af ? :angry:

Smaken verschillen, maar weet zeker dat er heelwat roadsterrijders de nieuwe Opel GT nakijken...

Heb een tijdje terug eens meegereden met zo eentje.

Ik werd bijna roadsterfan :offtopic: Dat ding gaat echt goed vooruit, alleen binnenin merk je dat het een copie van de Pontiac Solstice is.

opelgtkwld2.jpg

Link naar reactie
Heb je er al mee gereden ? Of ga je alleen op het uitzicht af ? :stupid:

Smaken verschillen, maar weet zeker dat er heelwat roadsterrijders de nieuwe Opel GT nakijken...

Heb een tijdje terug eens meegereden met zo eentje.

Ik werd bijna roadsterfan :offtopic: Dat ding gaat echt goed vooruit, alleen binnenin merk je dat het een copie van de Pontiac Solstice is.

opelgtkwld2.jpg

gisteren ook zon zwarte zien passeren, heb toch ook 2X gekeken: mooie verschijning!

Link naar reactie
Heb je er al mee gereden ? Of ga je alleen op het uitzicht af ? :stupid:

Laat ik eerlijk zijn, als er een BMW embleem op was geplakt dan zou ik hem best willen hebben. :offtopic: Ik heb gewoon een verschrikkelijke afkeer van het merk Opel.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.