Ga naar inhoud

Z3 uit de wijk verbannen


wout

Aanbevolen berichten

Fijn een "renovatie"van de wijk.

De Corsa gaat er niet op met zijn neus.http://img209.imageshack.us/img209/3063/renovatie3smalldf4.jpgrenovatie3smalljj6.jpgschadecorsa23022008006nc0.jpg

De Z3 blijft in het midden hangen met zijn buik op de grond.omdat de wielbasis wat langer is.Met de neus is het krapaan.dat moet je dus echt "kruipend" doen.Totdat je blijft hangen met een bonk op de bodem.

Met resultaat dat je echt niet onder je carport kan komen.Sterker nog je kan straks heel de wijk niet meer in.

Totzover,

Greets Wout

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Volgens mij kun je hier bij de gemeente een klacht over indienen. Zijn verplicht dit aan te passen, anders korting op de wegenbelasting vragen

Link naar reactie
Ik zou de Z3 wat verhogen..

:thumbup:

Heb ik echt al overwogen bilsteins(niet de korte) eronderuit en dan gewoon de veerpoten verlengen.Lijkt Me logisch.De buurman heeft ze ookOp zijn Subaru impreza,die blijft zelfs hangen op zijn sleepoog achter de bumper Misschien kunnen we samen een tweetal sets aanschaffen voor een X3 ofzo.krijgen we "korting".(leuk woord in de context van het verhaal.

Owja de Pt Cruiser (buurvrouw)

gaat erook niet overheen.

:thumbup:

Link naar reactie

niet zo fraai. wel een gemeleerd (spel je dat zo?) auto-gezelschap daar in de buurt: Corsa, Impreza, PT Cruiser, Z3.

Vrienden wonen in een Vinexwijk met zo'n soort drempels. Daar heeft een van de buren twee steigerplanken op de oprit liggen, zodat ie zijn auto toch de oprit op en af kan krijgen. (ik zou om mindere dingen slechte zin krijgen: ieder morgen eerst planken neerleggen, auto achteruit over planken, planken wegleggen, wegrijden).

Link naar reactie
Schuin van de helling af-/oprijden. Moet ik ook :thumbup:

Schuin is zelfs niet genoeg,en ook niet echt practisch als er al een auto staat(buurman).De kolken liggen ook nogeens erg diep,je breekt je wiel.

Ik ga straks 6 nieuwe drempels tegemoet die ik niet kan nemen zonder uit te stappen.Om te kijken of tie hem dan wel/niet gaat raken.

Acht ik neem wel een paar rijplaten mee,net Parijs Dakar,en die ging nieteens door. :rolleyes:

gr Wout

Link naar reactie
De raderen draaien.

oldiesmallqt0.jpg dit is hier nog een optie misschien dat dat nog lukt.Amsterdam kom je dat wat moeilijkheden tegen straks.

Hey, Is dat een 2000? Heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden ook gehad (voegguh). Was m'n eerste BMW. Handchoke met een wit lampje. Inderdaad nooit problemen met drempels gehad, maar die waren er volgens mij in die tijd ook nog niet. :rolleyes:

Link naar reactie
Hey, Is dat een 2000? Heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden ook gehad (voegguh). Was m'n eerste BMW. Handchoke met een wit lampje. Inderdaad nooit problemen met drempels gehad, maar die waren er volgens mij in die tijd ook nog niet. ;)

Ik geloof van wel dat het een 2000 is.Hij is altijd in onderhoud geweest van de BMW garage waar hij gekocht is.

En staat nog tekoop, zou hem zo nemen als ik geen Z3 had.

Nogeven gezocht het was een 1800

gr woutklik

Link naar reactie
De gemeente "weet niets van klacht"

gr wout

Weer een voorbeeld van hoe dicht de overheid bij de burgers staat , enige oplossing is dat de hele wijk de gemeente met mailtjes bestookt.

misschien dringt het dan tot ze door

Link naar reactie

Inmiddels zijn de tè hoge tegels verlaagd 2cm en de tè lage zijn 2cm omhoog gebracht.Daarvoor dank aan de straters. De gemeente vond de media aandacht niet prettig.

Maarja sommige dingen vinden "wij" als belastingbetaler ook niet prettig.

Groet wout

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.