Ga naar inhoud

monteren M spiegels en vinnen op 3l z3


Superduper

Aanbevolen berichten

Marc, ik moet je helaas wel gelijk geven. Had natuurlijk graag mijn vinnen in de goeie kleur gehad, maar weet niet eens of ik het zelf wel had willen ruilen zo. Had al een beetje moeite met voorstellen zelfs.

Inmiddels wel goed nieuws: ik heb de helft van mijn geld terug van de vinnen (heel snel, en dan vermoed ik wel dat ie er vanaf wist al blijft hij dat ontkennen). De prijs voor de vinnen is dan wel een echte steal (ongeveer $ 40,- voor een setje.) Er komt nu wel wat herstel kosten bij.

Ik ga eens een body shop opzoeken.

Link naar reactie
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik maak het nog ff wat erger: je M logo's zijn verkleurd: het rose hoort rood te zijn. :lol: bekend euvel, dat wel. Logotjes kosten wel wat bij de stealer (ff zoeken op dit forum voor de part# )

Wat ik al zei: de logotjes moeten er toch af voor het spuiten en ik vraag me af of je dan dezelfde terug kan plakken. Bij mij komen ze er in ieder geval niet meer op. Dat rood verkleurt is inderdaad een bekend euvel en heeft met het pigment te maken. Rode autos dus of vermijden of in het geval van een ferrari binnen zetten ;)

Link naar reactie
Inmiddels wel goed nieuws: ik heb de helft van mijn geld terug van de vinnen (heel snel, en dan vermoed ik wel dat ie er vanaf wist al blijft hij dat ontkennen). De prijs voor de vinnen is dan wel een echte steal (ongeveer $ 40,- voor een setje.) Er komt nu wel wat herstel kosten bij.

kijk, dat is indrukwekkend :lol:

Link naar reactie
Ik maak het nog ff wat erger: je M logo's zijn verkleurd: het rose hoort rood te zijn.  ;)  bekend euvel, dat wel. Logotjes kosten wel wat bij de stealer (ff zoeken op dit forum voor de part# )

Wat ik al zei: de logotjes moeten er toch af voor het spuiten en ik vraag me af of je dan dezelfde terug kan plakken. Bij mij komen ze er in ieder geval niet meer op. Dat rood verkleurt is inderdaad een bekend euvel en heeft met het pigment te maken. Rode autos dus of vermijden of in het geval van een ferrari binnen zetten :o

Heb je geluk gehad Super, coulante verkoper after all, dat met dat rood valt me altijd op bij een Z1 treffen, zie je tien verschillende kleuren rode Z1´s terwijl ze allemaal niet overgespoten zijn (zeggen ze B) ), verkleurt echt heftig dat rood :lol:

Link naar reactie

Zo poepoe, het is gelukt en de nieuwe vinnen en spiegels zitten erop. Uiteraard met wat tegenslag: de binnenbekleding van de deuren moest er toch uit (helaas Marc..) wat de bedrading van de spiegels zit met een klem aan de binnenkant van de deur vast. Vraag me niet waarom, maar zal wel zo zijn om rammelen tegen te gaan. Het terugplaatsen van de binnenbekleding van de deuren is een megakloteklus!! We hadden er drie paar handen voornodig om hem er weer in te klikken/schuiven/duwen.

De spuiter heeft zijn werk prima gedaan: de schade aan een van de vinnen is nagenoeg onzichtbaar weggewerkt. Met kit en onder een warme fun heeft hij zelfs de vouw er weer messcherp ingekregen. Ook het verwijderen van het :blink: logo en de uitsparing daarvoor is goed opgevuld en glad gespoten. Het kostte hem een aantal lagen en schuren maar het resltaat is prima!

De spiegels was lastig spuiten maar is ook goed geworden. Met name op de voet moet ik zelf nog wat bijwerken want daar kom nog een rode gloed doorheen, maar dat is precies op het draaipunt, dus niet zo heel erg.

Andere plaatjes komen eraan, na de ontmoetingsdag morgen!

m-vinnrn.JPG

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.