Ga naar inhoud

monteren M spiegels en vinnen op 3l z3


Superduper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

onder EUR 50,- betaal geen geen BTW enzo. Daarboven BTW & importrechten als je pech hebt. Verzend kosten een paar tientjes... of als je USPS (amerikaanse tante pos) gebruikt (bij laag gewicht) nog minder ....

Je betaald geen BTW over tweedehands goederen zonder bon. En ik laat het naar familie in de VS sturen die het of meenemen naar NL of even opsturen. Kosten weet ik nog niet.

Welke kleur moeten die kiewen van Marc worden? DIe ik krijg zijn rood, en ik moet naar Topaz blauw. Voordat Marc nu zijn topaz kieuwen rood spuit en ik mijn rode topaz...

Link naar reactie

Das gibt's doch wohl nicht... :(

Die van mij zijn idd topazblauw (komen dus van Rob's Z3), en moeten rood worden. Maar wel Hellrot en niet Imolarot ( :D kleur) Als die van jouw van een originele :D komen..... :D Whatever, als ze gewoon in nette staat zijn, wil ik ze best ruilen.

Grtz, Marc

Link naar reactie

Het zou bijna te mooi zijn als ze Hellrot zouden zijn. Weet ook niet niet of Imolarot erg veel afwijkt (is geloof ik iets donkerder) Enfin, het is iig makkelijker om rood naar rood over te spuiten, lijkt mij..... :(

Laat maar horen als je ze binnen hebt, Superduper. Oh ja, en Rob bedankt voor je Wake up call :D

Link naar reactie

Imolarot, dacht ik al ^_^

Wat doe jij met je oude buitenspiegel(s)? wellicht kunnen we zo iets regelen (met bijbetaling van mijn kant) Vorige eigenaar heeft mijn linkerspeigel met ruitenkit op het voetje gelijmd ;) . Ik zoek dus nog een linkerspiegel incl. voetje

Als je alles binnen hebt dan geef maar gil, kunnen we ruilen :D

Grtz, marc

Link naar reactie

Zonde hè van die kleur, maar er zijn geen/heel weinig ^_^ in hellrot....

Ik moet even kijken wat ik met de spiegels doe, maar ik denk dat we wel iets kunnen regelen. Wie lijmt er nu de spiegel op de voet??? Waarschijnlijk geen zin om de hele bekleding van de deur los te halen (kan ik wel inkomen, ik zie er ook tegenop :D ), maar lijmen... ;) Doet je verwarming en motorbesturing het nog wel?

U krijgt een gil zodra ik ze heb! Misschien iets om de 31 okt te doen? Ben jij erook?

Link naar reactie

Nou er is wel een goede reden om hem erop te plakken. bij de eerste Z3's gaat het voetje na verloop van tijd corroderen, en valt de spiegel eraf. Het is op zich ook niet echt storend, ware het niet dat ik over een tijdje m'n hele auto over wil laten spuiten, en dan zal die spiegel er toch af moeten....Met een zaag, dus..... ;)

Spaar je de moeite om de binnenbekleding los te halen, dat hoeft dus niet, je moet de spiegel naar de deur toe klappen, dan zie je 2 schroeven zitten en dan kun je hem losdraaien, vanuit de binnenkant kun je hem niet losschroeven (vandaar mijn probleem)

Ik ben er de 31e ook, dan neem ik de kieuwen wel mee. kijk maar gewoon wat je met je spiegel doet, hoor. het heeft absoluut geen haast ^_^

Link naar reactie

Dat zijn de tips!!! Ik wist niet dat de spiegel om kon klappen. Dat kost dan best aardig wat kracht. Ik wacht de spullen af en zie je de 31e. De spiegels zal waarschijnlijk wel later worden als het lukt want uiteraard moeten eerst de nieuwe gespoten en gemonteerd zijn. Maar we moeten het even zo regelen dat jij er ook wat aan hebt.

Gr Superduper

Link naar reactie

Hey Superduper: Waar heb je dat gave Z3 tje vandaan gehaald wat Zo wegscheurd onder jouwn berichten? Gaaaaf :)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ok dan, eindelijk de ///M kieuwen en spiegels binnen om op mijn z3 te monteren. Ze zijn nu (nog) imolarot. Spiegels zien er goed uit.

Maar, helaas is een van de vinnen niet in topconditie. Hij is in het midden van de onderste sectie gekraakt. Aan de buitenkant zie je er niet veel van, behalve een kleine afwijking van de lijn. Aan de binnenkant zie je wel een barst. Lekkere vent die Ebay verkoper: topconditie my @ss. WIj gaan eens een pittige maildiscussie opzetten.

Dit met name richting MarcZ3 waarmee ik eventueel zou ruilen omdat hij ze al in 'mijn kleur had: zie je een ruilactie nu nog zitten? Ik denk dat na een paintjob ze er wel prima uitkomen, maar er blijft natuurlijk wat schade inzitten, dus ik kan begrijpen als je ze niet meer wilt ruilen.

Ook is één van de :lol: logootjes beschadigd, maar ik denk dat je die toch na een spuitbeurt moet vervangen om ze er opnieuw op te plakken. Ik denk zelf dat aangezien ik geen echt M rij, ik de plaats voor het logo dicht laat plamuren en glad laat mee spuiten zonder er later een logo op te plakken.

Maar Marc, laat me even weten hoe je er over denkt. Ik wil je uiteraard tegemoet komen in jouw spuitkosten zodat we er allebei goedkoper uit komen, maar aangezien ik toch ook mijn spiegels moet laten spuiten weet ik niet eens hoeveel dat scheelt. Als je ze niet wilt ruilen, snap ik dat, en dan probeer ik ze zelf voor de 31e nog te laten spuiten en monteren.

4.JPG Het setje, op het bovenste M logo een chip eraf.

1.JPG Hier zie je dat de lijn niet helemaal strak doorloopt.

2.JPG De achterkant: de kraak hier duidelijk zichtbaar. ;)

3.JPG closeup van de voorkant.

Link naar reactie

Ik maak het nog ff wat erger: je M logo's zijn verkleurd: het rose hoort rood te zijn. :lol: bekend euvel, dat wel. Logotjes kosten wel wat bij de stealer (ff zoeken op dit forum voor de part# )

Link naar reactie

Hoi Superduper,

Da's ook wat, zeg! Zou die Amerikaan :lol: Dat beschadigd ;) embleempje zou niet eens erg zijn, maar die scheur.... Hmm, sorry dan zie ik er toch vanaf. Ik denk trouwens dat het mee laten spuiten niet eens zoveel extra kost; hij heeft toch al de verf aangemaakt.

Bedankt voor je eerlijkheid, menigeen zou niks gezegd hebben...

Succes, Marc

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.