Ga naar inhoud

wannabe M drivers


Z3Midlife

Aanbevolen berichten

Een :m: ... was tot voor kort zeer tevreden met mijn 2.8... ben ik overigens nog steeds tevreden mee :).

Maar, ik was al verliefd op de kleur van de :m: van M Coupe for life en toen kwam MdV ook met een imola-rood monster aanzetten...

Nu wil ik dus ook een Imola-rode... alleen wel een roadster... Foto van gezien en volledig ;) ;) :nasty: . En aangezien die kleur volgens mij alleen op een M zit :angry: .

Maar goed, eerst maar eens even sparen en nog een jaar of 2 genieten van mijn wonderschone 2.8... een mens moet soms ook leren gelukkig te zijn met wat ie heeft :D

Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een :m: ... was tot voor kort zeer tevreden met mijn 2.8... ben ik overigens nog steeds tevreden mee :).

Maar, ik was al verliefd op de kleur van de :m: van M Coupe for life en toen kwam MdV ook met een imola-rood monster aanzetten...

Nu wil ik dus ook een Imola-rode... alleen wel een roadster... Foto van gezien en volledig ;) ;) :nasty: . En aangezien die kleur volgens mij alleen op een M zit :angry: .

Maar goed, eerst maar eens even sparen en nog een jaar of 2 genieten van mijn wonderschone 2.8... een mens moet soms ook leren gelukkig te zijn met wat ie heeft :D

Ik heb hetzelfde, mijn 2.8 is echt super. maar door het rijden in yangkie's M begon het virus aan te zwellen, ik heb nu een lichtblauwe gezien met weinig km's in duistland. Maar effe 9K ertussen , beetje lastig ;-)

Link naar reactie
OK, na zwart de mooiste kleur voor een :nono:

Maar zwart heeft "iedereen" en als ik dan toch een :m: wil, dan wil ik iets aparts ;).

1 groot nadeel van Imola rood... zie het maar eens te vinden :sick: , in zwart is er keus zat...

@ Rob & MdV: dank voor jullie medeleven :unsure: . Rob, de foto van ik tegen mij Imola-rode M hangend, mag je van me tegoed houden ;).

Link naar reactie
Maar goed, eerst maar eens even sparen en nog een jaar of 2 genieten van mijn wonderschone 2.8... een mens moet soms ook leren gelukkig te zijn met wat ie heeft :m:

Wacht maar, na :nono: orgen is Sas niet meer te houden en gaat het sparen vier keer zo hard. :sick: :unsure:

Link naar reactie

Ik heb de Z gekocht toen ik op zoek was naar een klassiek ogende roadster maar wel graag een beetje aangepast aan 2000nu. Die vond ik niet bij MG, Mazda of Austin maar wel met deze BMW.

Nu heb ik daarna één keer gereden met een M - in dit geval van Yücel - en ik was toch wel heel erg verkocht. Zo'n bak komt echt nog wel eens maar ik ben nog steeds heel blij met m'n 4-pitter en dat zal ook nog wel even zo blijven.

Wanneer ik er achteraf over denk dan had ik gelijk een 6-pitter moeten kopen (vanaf 2.8) maar that's the past en ik ga nu lekker m'n 1.8 pimpen (uiterlijk en motorisch) op een serieuze manier en die M komt wel eens maar ondanks zo'n upgrade zal ik toch op dat moment met tranen afstand doen van mijn Z3 1.8.

Link naar reactie
O ja , jullie gaan morgen knallen in germany, toch?

Hans :thumbup::thumbup:

Hans, wees welkom om een keer mee te gaan knallen! de :fiew: 's vliegen over de Autobahn alsof ze er voor gemaakt zijn.. mmm nu ik er zo over nadenk zijn ze dat ook :schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik ben er ook mee bezig...

Ik ga mijn QP misschien inruilen voor een imola rode M coupe...

Dwaas ! :kisstogether:

Ik heb net pic's van je QP in het topic "Pardon, is dat uw Z3" gezien ! Die is :kisstogether:

:thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.