Ga naar inhoud

wannabe M drivers


Z3Midlife

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik schat zo een man of tien. Begrijp er niets van, net een stel kinderen. :nono: Er zijn m.i. toch belangrijker dingen in het leven dan zo nodig de snelste te willen zijn. Zelfs de sta :thumbup: oudste is hierin meegegaan. Denk eens aan al die onnodige extra luchtvervuiling. De geluidsnormen die overschreden worden etc. etc. Ga lekker zo door jongens :kisstogether::hypocritesmiley:

Link naar reactie

welke auto-liefhebber droomt niet van een M? al die l*llige praatjes over rustig cruisen met het pasgeknipte haar in de wind, dat slaat toch nergens op? pk's pk's pk's! en als je ze dan hebt, kan je weer opnieuw beginnen...

Link naar reactie
  • Administrator
welke auto-liefhebber droomt niet van een M? al die l*llige praatjes over rustig cruisen met het pasgeknipte haar in de wind, dat slaat toch nergens op?

Als er iets nergens op slaat, is het deze opmerking wel... Niet alle M-rijders hebben een M vanwege het "knallen". Je hebt ook gewoon de genieters die weten dat ze aan vermogen nooit tekort zullen komen, maar er niet mee te koop lopen en rustig rondtouren. Daarbij, in Nederland heb je er toch geen zak aan.

Link naar reactie
Als er iets nergens op slaat, is het deze opmerking wel... Niet alle M-rijders hebben een M vanwege het "knallen". Je hebt ook gewoon de genieters die weten dat ze aan vermogen nooit tekort zullen komen, maar er niet mee te koop lopen en rustig rondtouren. Daarbij, in Nederland heb je er toch geen zak aan.

ik zal me vergissen. je koopt idd een auto met +300pk om die nooit eens los te laten, sorry :rolleyes: wie droomt er nu van een M? niemand toch?

is lang geleden dat ik nog zon aggressieve reply heb mogen aanhoren als reactie op een grapje:

rustig schat, was een kappers-grapje met een knipoog. mss effe een van uw 3.5-en starten en een toerke mee doen in de hoop dat die weer een glimlach op uw gezicht kunnen toveren :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
ik zal me vergissen. je koopt idd een auto met +300pk om die nooit eens los te laten, sorry :rolleyes: wie droomt er nu van een M? niemand toch?

is lang geleden dat ik nog zon aggressieve reply heb mogen aanhoren als reactie op een grapje:

rustig schat, was een kappers-grapje met een knipoog. mss effe een van uw 3.5-en starten en een toerke mee doen in de hoop dat die weer een glimlach op uw gezicht kunnen toveren :thumbup:

Ik zeg ook niet dat niemand er van droomt, ik ook, maar ik zie het nut er niet van in om zo'n auto te kopen, puur en uitsluitend vanwege het vermogen. Passie kan ook heel goed samengaan met alleen al het gevoel om met een M onderweg te zijn, de geschiedenis van de letter in het achterhoofd zeg maar. Ik vind hem er ook gewoon iets mooier uitzien als een 2.8, spoiler vóór, achterkant (behalve die plaat prominent op het deksel) met de 4 uitlaatpijpen, M velgen, etc.

Oh, en hij was niet agressief bedoeld hoor :thumbup:, daarbij... ben zo kaal als de neten, dus van een weggewaaid kapsel heb ik nooit last (toupet ook niet) :schater:

Link naar reactie
Ik zeg ook niet dat niemand er van droomt, ik ook, maar ik zie het nut er niet van in om zo'n auto te kopen, puur en uitsluitend vanwege het vermogen. Passie kan ook heel goed samengaan met alleen al het gevoel om met een M onderweg te zijn, de geschiedenis van de letter in het achterhoofd zeg maar.

volledig mee eens :rolleyes:

Link naar reactie

Ik heb de M vanwege, de fantastisch brede achterkant met 4 uitlaten, de zinderende acceleratie en de totale schoonheid van deze Z.

De auto is niet gratis maar het is wel heel heel veel auto voor relatief weinig geld.

Wat is er mooier? Ferrari, Aston Martin etc. Ja, dat is voor deze jongen weer even iets teveel geld voor een speeltje.

Wat is de lol van de M? De gezichten van die idiote bumperende, klevende, irritante, duwende Audi-, Mercedes-, Volvo-, Porsche- etc. bestuurders als je dan even echt flink gas geeft en wegspuit. Die gasten hebben dan plots geen haast meer en blijven daarna op een enorme afstand achter je rijden.

Het is een beetje een wolf in schaapskleren voor de niet M kenners.

Ik vind alle Z3's mooi dus kan me ook goed voorstellen dat mensen volledig verliefd zijn op hun 1.8. Lotte heeft bijvoorbeeld nog steeds heimwee naar haar rode Z3. Vind ik een mooi voorbeeld.

Link naar reactie
Ik heb de M vanwege, de fantastisch brede achterkant met 4 uitlaten, de zinderende acceleratie en de totale schoonheid van deze Z.

De auto is niet gratis maar het is wel heel heel veel auto voor relatief weinig geld.

Wat is er mooier? Ferrari, Aston Martin etc. Ja, dat is voor deze jongen weer even iets teveel geld voor een speeltje.

Wat is de lol van de M? De gezichten van die idiote bumperende, klevende, irritante, duwende Audi-, Mercedes-, Volvo-, Porsche- etc. bestuurders als je dan even echt flink gas geeft en wegspuit. Die gasten hebben dan plots geen haast meer en blijven daarna op een enorme afstand achter je rijden.

Het is een beetje een wolf in schaapskleren voor de niet M kenners.

Ik vind alle Z3's mooi dus kan me ook goed voorstellen dat mensen volledig verliefd zijn op hun 1.8. Lotte heeft bijvoorbeeld nog steeds heimwee naar haar rode Z3. Vind ik een mooi voorbeeld.

Helemaal waar Yangkie. En je kunt er nog mee bij klanten komen ook. De BMW-leek ziet er niet aan af dat het best een dure auto is en de kenner zal het slechts waarderen. Voor mij een belangrijke reden om geen Porsche te kopen. Die zijn per definitie verdacht.

Link naar reactie

Ik ben gek op ///M, aantal jaren verliefd geworden in een e36 M3, en dat was nog maar een 3.0.

Op het risico hier verbannen te worden maar mij ging het echt om de ///M de Z3 was de toevallige verpakking toen ik ernaar op zoek ging :unsure:

Wel op den duur echt van gaan houden, vooral die brede achterkant, de Z3 heeft als voordeel dat ie met zijn lage gewicht en ouderwetse onderstel het ///M gevoel extra benadrukt :(

Link naar reactie

Ik surf regelmatig op mobile punkt de. Ben niet specifiek op zoek. Maar ja....wie weet....Ik hou het aanbod in ieder geval in de gaten :angry:

Weet ook niet zeker of mn voorkeur dan uitgaat naar de Z3 M of...misschien wel voor een vergelijkbaar budget de overstap naar de Z4 wagen.

Vooralsnog ben ik meer dan happy met mn fantastische 2.8!

Link naar reactie

ik probeer het virus nog af te houden, heb net een jaartje mijn 2,8 en ben daar heel erg tevreden mee. Maar..... ik weet precies wat je bedoelt Hans. Ik heb het virus wel degelijk onder de leden en weet dus ook dat er een moment komt dat ik ook een M roadster koop. Gewoon voor de fun!

Tot het zover is voel ik me in de 2.8 roadster ook de koning te rijk als het dakkie weer eens open kan en iedereen bewonderend of jaloers naar me kijkt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.