Ga naar inhoud

Wie is dit???

ChrisXL

Aanbevolen berichten

• Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

geweldige pics! brengt me op een idee: keertje een dag een fotograaf inhuren, groep Z-tjes verzamelen, leuke locatie zoeken en mooie actie foto's laten maken :newblush:

mmm ik voel een polletje aankomen :newblush:

Geplaatst:

Inderdaad prachtige foto's. deze foto is mijn favoriet

En voor de rechter foto op deze pagina zal de fotograag wel op een skateboard achter de :newblush: coupe hebben gehangen bij 200kmh.

Martijn's idee is inderdaad wel ...uh.... een idee.

Geplaatst:

Is dit niet bmwM-optic??

edit: Nee, denk het achteraf niet... Foto van motor is geen S54...

Geplaatst:
geweldige pics! brengt me op een idee: keertje een dag een fotograaf inhuren, groep Z-tjes verzamelen, leuke locatie zoeken en mooie actie foto's laten maken :fiew:

mmm ik voel een polletje aankomen :rolleyes:

Goed plan. Mijn buurman is een fervent fotograaf. Misschien wat voor hem. Duikt regelmatig in een camouflagepak de bosjes in om zwijnen en reeen te fotograferen. Een ZZZ(Z) lijkt mij niet moeilijker.

Geplaatst:
Goed plan. Mijn buurman is een fervent fotograaf. Misschien wat voor hem. Duikt regelmatig in een camouflagepak de bosjes in om zwijnen en reeen te fotograferen.
Daarvoor hoeft hij de bosje's toch niet in :rolleyes: gewoon een deurtje verder voor hem :schater:
Geplaatst:
Inderdaad prachtige foto's. deze foto is mijn favoriet

En voor de rechter foto op deze pagina zal de fotograag wel op een skateboard achter de :fiew: coupe hebben gehangen bij 200kmh.

Martijn's idee is inderdaad wel ...uh.... een idee.

+ Hij heeft een pistache groen interieur.

Hulde aan de fotograaf, super foto's!!! :rolleyes:

Geplaatst:
@ Rob en de rest,

Ik ben lid van Fotoclub Hulst,

Ben jij die fotograaf van de PABO :banaan: :schater: Hebben wij meteen een leuke achtergrond :rolleyes:
Geplaatst:

Dacht dat ik alle fotosite's van auto's in Belgie kende, moet me nu een uitgeweken Hollander vanuit Ierland op deze prachtige site wijzen :rolleyes:

Bedankt Chris...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen