Ga naar inhoud

Wheelfix

RoelZ3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In een ander topic las ik een tip over het product Wheelfix. Er stond ook bij: Houd je aan de instructies, anders gaat het mis.

Wie kent dit product ter bescherming van je velgen? Wat gebeurt er als het mis gaat?

is dit een aanrader?

• Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hallo, wij werken er mee op de zaak (op afspraak), je moet de wielen van de wagen af halen, deze goed schoonmaken, en vervolgens in de wheelfix zetten, heeft Emanuel (M Coupe For Life) met zijn ACS velgen gedaan, deze moet dan 24 uur intrekken, en that's it dan de velgen weer onder je ZZZ monteren. (let wel op dat je ze op een droge stofvrije plek legt tijdens die 24 uur)

Emanuel is er dik tevreden mee, je maakt ze zo weer schoon, en er blijft geen rem rotzooi achter!!! :newblush:

Geplaatst:

rob kan aan mij liggen, maar staat niet bij waar te koop en wat het kost.

Geplaatst:
rob kan aan mij liggen, maar staat niet bij waar te koop en wat het kost.

Jawel hoor, je moet op shop klikken, dan kun je het bestellen door vervolgens op order te klikken, zo bestellen wij de flesjes ook voor de zaak!!! :rolleyes:

Geplaatst:
Jawel hoor, je moet op shop klikken, dan kun je het bestellen door vervolgens op order te klikken, zo bestellen wij de flesjes ook voor de zaak!!! :fiew:

Weet je hoeveel velgen ik kan doen met 1 flesje?

Ik zou graag de 17" styling 32s van de BMW doen, twee sets 16" LMV van mijn Passat en de 15" LMV van de auto van mijn vrouw. Dus 16 velgen in totaal (het lijkt wel een velgenboer bij ons). :rolleyes:

Geplaatst:
Jawel hoor, je moet op shop klikken, dan kun je het bestellen door vervolgens op order te klikken, zo bestellen wij de flesjes ook voor de zaak!!! :rolleyes:

Fles whiskey is goedkoper :schater:

Geplaatst:
Weet je hoeveel velgen ik kan doen met 1 flesje?

Ik zou graag de 17" styling 32s van de BMW doen, twee sets 16" LMV van mijn Passat en de 15" LMV van de auto van mijn vrouw. Dus 16 velgen in totaal (het lijkt wel een velgenboer bij ons). :rolleyes:

Hoi RvE, met 1 zo'n flesje kun je ongeveer 2 sets velgen doen! dus 8 stuks.

Geplaatst:
Fles whiskey is goedkoper :schater:

ik drink liever whisky :rolleyes:

Geplaatst:
Hoi RvE, met 1 zo'n flesje kun je ongeveer 2 sets velgen doen! dus 8 stuks.

hi emanuel,

dan zou het wel de moeite waard zijn om eens te proberen.

grtzzz, ruud

Geplaatst:
ik drink liever whisky :kisstogether:

Whisky= Schots Whiskey is Iers :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen