Ga naar inhoud

ruitje....stuk


preutje

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

Zondagochtend deed ik mijn soft top dicht....en krak...grote scheur in het ruitje.. :blink: ..Iemand tips over waar ik een nieuwe kan kopen?

Mischien een domme vraag, maar de verzekering hoef ik waarschijnlijk niet te proberen denk ik....(niet all risk verzekerd)

Bartho braat heeft ze, maar iemand mischien nog een ander adresje? Alle tips zijn welkom!!!

Bedankt alvast!! :unsure:

koen

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Van de openingspagina:

Je hebt een vraag

Denk niet altijd dat je de eerste bent met een bepaalde vraag. Dit forum bestaat al jaren en veel vragen zijn al een of diverse malen gesteld, met dito antwoorden. Post dus niet spontaan elke vraag die bij je opkomt, maar kijk eerst eens in de FAQ.

Vind je daar geen antwoord, probeer dan eerst nog "Zoeken", een functie die je rechtsboven aantreft. Zoek op verschillende trefwoorden; niet iedereen hanteert dezelfde terminologie voor iets.

Heb je dan nog altijd niets kunnen vinden, dan is hier niemand te beroerd je een helpende hand te bieden. :unsure:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

huy!

bij bartho braat een nieuw ruitje besteld was er netjes binnen 2 dagen. De oude ruit is er echt met 5 min. uit, maar dan begint het, wat een gepiel! Na 2 en half uur prutsen is het dan uiteindelijk gelukt, het ziet er allemaal goed uit maar het viel niet mee!! Had hier op het forum een aantal handleidingen uitgeprint en bij de hand gehad, heeft me wel flink geholpen!

Het ruitje bobbeld nog een beetje maar ik heb gelezen dat dit na een aantal dagen wel minder word. Zo niet dan is het jammer, ik ben al hartstikke blij dat ie erin zit, Het is wel lekker helder zo'n nieuwe ruit! Kan weer goed kijken!

Bedankt !!

koen

Link naar reactie

Ik had halverwege januari een ruitje besteld bij emiata, maar heb hem nu nog steeds niet binnen.

Ik heb wel contact met de diegene in de US die er over gaat. Hij stuurt me een nieuwe op. Levertijd ongeveer weer

2 weken...

Even wachten nog...

:rolleyes:

Link naar reactie

Zeer afhankelijk van de verzendwijze kan het een aantal weken duren voordat een zending uit de VS binnen is (al is 6 weken inderdaad wat lang, maar toch). 't Zal mij niet verbazen als je straks 2 ruitjes hebt.

Link naar reactie
Ik had halverwege januari een ruitje besteld bij emiata, maar heb hem nu nog steeds niet binnen.

Ik heb wel contact met de diegene in de US die er over gaat. Hij stuurt me een nieuwe op. Levertijd ongeveer weer

2 weken...

Even wachten nog...

:rolleyes:

Ik heb na weken wachten mijn ruitje van emiata binnen. Plus een toeslag van de douane :-( van 30 euro!

Let op dat de seal echt heel anders is dan het origineel. De linnen rand van de softtop moet je tussen de linnen opgenaaide rand van het ruitje en de rits van het ruitje lijmen. De plastic strip komt dan te vervallen. Ik kwam er helaas te laat achter. Succes!

Link naar reactie

Je koopt een ruitje bij een IMO goedwillende amateur in de VS (hij zag een gat in de markt voor vele merken!). Daar zullen consequenties aan vast zitten, bijvoorbeeld in manier montage en levertijd. En dokken voor import uit de VS.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.