Ga naar inhoud

wat vinden jullie van alpinweiss


bazzz

Aanbevolen berichten

Beste forum leden,

Prive rij ik met veel plezier in mijn titansilber ZZZ roadster ;) . Voor mijn zakelijke kilometers koop ik een BMW 1 serie en heb bij BMW A'dam een exemplaar in alpinweiss gezien in de 3 deurs uitvoering met donker glazen schuif/kanteldak. Zelf vind ik de auto erg mooi en ook in de autobladen worden de mooiste auto's in wit afgebeeld. Toch blijft een beetje de twijfel hangen van wat nu een trendy kleur is, is over een paar jaar mischien onverkoopbaar. Graag hoor ik jullie :D menig hierover. :muur: BVD

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zou hem kopen in de kleur die je zelf het mooiste vind. Wit is erg mooie op de 1 serie. Wit is ook geen trendy kleur, is alleen een tijde weggeweest.

Als je nu kijk naar tweedehands 1 series zijn het alleen donkere kleuren, en er zullen heus wel mensen zijn die een witte zoeken, maar weinig keus zullen hebben, dus kan het en voordeel zijn als jij een witte heb. Maar ja dat is mijn mening natuurlijk ;)

Link naar reactie
Wit is ook geen trendy kleur, is alleen een tijde weggeweest.

Hallo, een tijdje weggeweest???? :schater: Volgens mij zeker een jaar of 20 a 30. Ik zou het risico van een tijdelijke opleving niet willen lopen. Zag net een mooie witte A4 buiten staan maar wat over 4 jaar? Het is met wit hetzelfde als met Japanse auto's, het gaat snel vervelen.

Link naar reactie

Zag hem verleden jaar augustus toen ik mijn zzzz kocht. Commentaar van de verkoper: wit is een trend, verkoopt slecht en na een jaar raak je ze aan de straatstenen niet meer kwijt.

Wit zie je toch meer in zuidelijke landen dan in onze omgeving. Maar je moet kopen wat je zelf mooi vindt. Wanneer iedereen de zelfde smaak had, werd het saai

quote Het is met wit hetzelfde als met Japanse auto's, het gaat snel vervelen quote

en zeker een witte jap :schater:

Link naar reactie

Bedankt voor jullie ondersteunende meningen :unsure: , zoals Salukje schrijft rijdt bijna alles in donkerrgijs of zwart terwijl een lichte kleur een kleine auto juist forser maakt en het lijnenwerk mooi uitkomt. Vorige week reed ik op de A2 langs de porsche importeur en zag daar 4 witte 911's en 2 witte cayen's staan en hier in Hoorn rijd een witte 3M, witte 1 serie en een 3 coupe rond dus ik denk dat de trend wel doorzet en het "blijven zitten met"wel mee zal vallen.

NOGMAALS DANK :blink:

Link naar reactie

Ik vind wit een hele mooie kleur voor élke sportieve auto.

Wit heeft ook praktische voordelen; het is de meest veilige kleur qua zichtbaarheid, het is de makkelijkst te spuiten kleur en itt wat iedereen denkt zie je er niet veel op itt zwart!

Een goede vriend van me heeft een klassieke E21 in wit en dat staat ook prachtig.

Enneh...met een witte blijf je niet zitten: ik had een spierwitte Celica T18 en die bracht na een kleine 3jaar bijna net zoveel op als bij aanschaf...

http://www.flickr.com/photos/23194903@N07/2239798510/

http://www.flickr.com/photos/23194903@N07/2239491438/

Link naar reactie
  • 4 jaren later...
  • Administrator

Gewoon doen!

Psst: deze vraag speelde vier jaar geleden. Ik denk daarom dat de TS in een eerder stadium al heeft bepaald of hij wel / geen witte 1-serie wenste. :lol: Maarrrrrrrr, wat natuurlijk wel aardig zou zijn is als de TS nu nog aangeeft wat zijn keuze uiteindelijk geworden is ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.