Ga naar inhoud

Superbowl 2008


navigator

Aanbevolen berichten

  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De 1e vind ik orgineel bedacht....de 2e van bmw vind ik gewoon een slap aftreksel van het orgineel !

Waarschijnlijk waren ze gewoon een beetje jaloers op de orginele Audi reklames van de laatste tijd....aangezien er weinig tot geen leuke en orginele BMW reklames zijn... :thumbup:

Link naar reactie

geloven jullie nu echt dat BMW zelf die reclame heeft gemaakt???????

Dat ordinaire geronk door de toeren heen, dat slechte shopje over de auto als hij voor het pandje staat, die uitspraken.

[mompel modus]nee Shrikey, ze weten echt wel beter. Denk je. Ik weet het niet.[/mompel modus]

p.s. ik vind de spot wel leuk (van audi). Marvin. Het is een verwijzing naar de godfather waar het hoofd van een ren-paard "de voorkant van de auto", in bed wordt gelegd bij een film producer om te zorgen dat iemand een rol krijgt in een film. Vanaf daar wordt het in de commercial van audi wat wazig. Is de audi nu een maffia auto/personificatie? Moet "de mens" worden gedwongen om een audi te kopen? Alles is niet echt goed voor de Audi; dus de conclusie is vaag.

"Among the guests at the celebration is the famous singer Johnny Fontane, Corleone's godson, who has come from Hollywood to petition for help in landing a movie role that will revitalize his flagging career. Jack Woltz, the head of the studio, will not give Fontane the part, but Don Corleone explains to Johnny: "I'll make him an offer he can't refuse." Hagen is dispatched to California to fix the problem, but Woltz angrily tells him that he will never cast Fontane in the role, for which he is perfect, because Fontane seduced and "ruined" a starlet that Woltz favored. The next morning, Woltz wakes up to find the bloody severed head of his prize stud horse in the bed with him. Woltz gives in."

Link naar reactie

Ik twijfel of de BMW versie 'echt' is. Niet echt een commercial a la BMW en bij +/- 34 sec. is er wel heel knullig een Z4 M in het beeld geplakt. Tevens zie ik geen Z4 M rijden, alleen plaatjes. Allemaal iets te amateuristisch en cheapy en ik vermoed dat een persoon op een avond iets te veel tijd heeft gehad.

Link naar reactie
p.s. ik vind de spot wel leuk (van audi). Marvin. Het is een verwijzing naar de godfather waar het hoofd van een ren-paard "de voorkant van de auto", in bed wordt gelegd bij een film producer om te zorgen dat iemand een rol krijgt in een film.

OK Bart, snap hem nu wat beter ! Bedankt ! :unsure:

Link naar reactie
Marvin ??!! :sick:

The Godfather niet gezien ? Dat kan toch niet ... :angry:

The Godfather wel gezien, jaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden !

Allleen kon ik de link met de "neus" van een auto niet echt leggen ! :sick: !

Ach , vooruit, ik ben ook niet de slimste !?! :sick: :blink:

Link naar reactie
The Godfather wel gezien, jaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden !

Allleen kon ik de link met de "neus" van een auto niet echt leggen ! :newblush: !

Ach , vooruit, ik ben ook niet de slimste !?! :newblush::blink:

Hoezo ?!

Iemand die hier de meest geestige afbeeldingen in een paar minuten kan bijtoveren en die dan vaak nog "to the point" zijn moet wel enige hersens hebben ...

En idd, film dateert al van vele jaren geleden, toen Al Pacino nog jong en knap was.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.