Ga naar inhoud

hello


salukje

Aanbevolen berichten

Hoi,

Effe voorstellen, ik ben Luc, 35 jaar ;) , en ben op zoek naar een Z4 2.5i.

Ga Maandag effe naar Duitsland naar eentje kijken uit 2003 met 30dkm, bij de Bmw dealer......

Ben erg benieuwd of ie ga bevallen en hoe het invoeren gaat verlopen, als ik hem wil hebben.

Ben van plan om gebruik te maken van de hulp van importautos uit Roosendaal voor het aanvragen van tijdelijke kentekens om van de dealer naar de dichtsbijzijnde RDW station in Nederland te rijden, en dan naar huis. Tevens vult ie ook de BPM afgifte voor je in. Kost wel zoiets van 250 euro maar ja....

Ook benieuwd hoeveel BPM ik ga moeten betalen!!! :thumbup:

Ben al jaren aan het kijken naar een cabrio en velen zijn al afgevallen. Voorbeeld zijn: Z3, S2000, Boxter,Z1, Speedster, SLK171, Lotus, MR2....

Denk dat de Z4 voor mij het beste gaat zijn. Heb wel al een 2.5is geprobeerd in Nederland en dat beviel me zeer goed.

Heb op het moment een 318is E30 als autoje voor erbij en mijn vriendin een Ford Fiesta ST.

Heb al aardig wat autotjes gehad en motors.

Groetje en jullie horen het wel :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Welkom!

Ben al jaren aan het kijken naar een cabrio en velen zijn al afgevallen. Voorbeeld zijn: Z3, S2000, Boxter,Z1, Speedster, SLK171, Lotus, MR2....

Denk dat de Z4 voor mij het beste gaat zijn.

Altijd leuk om te lezen maar waarom een Z4? Gewoon interesse want als ik de types zo langs lees...
en ben op zoek naar een Z4 2.5i.
Weet je dat er voor 25K een Z4 3.0 staat bij www.garageschimmel.nl (ken de garage overigens niet)? Import al geregeld en een nette prijs volgens mij (ik weet niet wat de vraagprijs is bij degene die je gaat bekijken natuurlijk).

Succes met de zoektocht in elk geval!

Edit Link verwijderd.

Link naar reactie
Welkom!

Altijd leuk om te lezen maar waarom een Z4? Gewoon interesse want als ik de types zo langs lees...

Weet je dat er voor 25K een Z4 3.0 staat bij www.garageschimmel.nl (ken de garage overigens niet)? Import al geregeld en een nette prijs volgens mij (ik weet niet wat de vraagprijs is bij degene die je gaat bekijken natuurlijk).

PS: Wanneer je de Z3 nog niet definitief hebt afgeschoten dan zou ik eens kijken bij deze want een M voor dat geld (is van broer van forumlid en klinkt betrouwbaar)...

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=ht...html%3Fxref%3D1

Succes met de zoektocht in elk geval!

Deze link verwijst wel naar een ZEER aparte M!! :schater:

Link naar reactie

Een Alha :thumbup:bra :schater:

Welkom Luc. meteen maar de Z4? De meesten hier zijn begonnen met een Z3 maar zo kan het natuurlijk ook. Overigens ik weet niet of het veel duurder is maar is de 2.5si geen betere keus. Behoorlijk verschil in vermogen. Ik heb deze motor in mijn 3-serie en ben daar meer dan tevreden over.

Link naar reactie

hallo!

uitgaand van een nieuwprijs van 46.000 euro en een Z4 roadster 2.5i van augustus 2003, wordt je BPM 3720 Euro:

bruto catalogusprijs 46.000

BPM 10.927

BTW (19%) 5.600

netto catalogusprijs 29.473

BPM incl. leeftijdskorting (65.952%) 3.720

Zelf rekenen kan op deze site van autoweek.

Link naar reactie

succes! komt vast goed bij de buren!

wij hebben zelf een Z3 uit Duitsland gehaald afgelopen maand. Het is 100% meegevallen. Even naar het duitse dorpshuis om exportkenteken te halen incl verzekering (70 euro), vrijstelling bpm aanvragen via website belastingdienst, naar nl rijden, afspraak maken keuring en bpm met eendagskenteken van RDW (125 euro +bpm), 2 dagen wachten en rijden maar! (bpm formulieren tevoren invullen via autotelex is heel handig).

gr Marije

Link naar reactie

Dankje wel jongens :thumbup:

Ben vandaag terug van Duitsland, ergens onder Frankfurt. Heb hem dus gekocht, een Z4 2.5i, met sportonderstel, 18 inch (108)velgen, zilvergrijs, 30dkm, zwart lederen interieur, uit 11/2003. Bij de BMW dealer gekocht. Ben daar eerst een nachtje blijven pitten ;)

De keuze voor een Z4 is omdat deze een goede kofferbak heeft in combinatie met niet al te oude techniek, en een goede motor met een leuke sound <_<

Al andere op de Boxter na, zijn extremer op de eene of andere manier. Velen zullen beter zijn dan de Z4, maar in mij ogen niet als geheel, voor regelmatige gebruik onder alle omstandigheden. Boodscappen :angry: woon-werkverkeer, en vakantie natuurlijk :shifty: . Moet alleen nog ingevoer worden, de auto staat nog in duitsland, en hoop hem binnen 2 weken naar huis te kunnen rijden. Ik ga de hulp van Importautos in Roosendal inschakelen, voor de papier werk en kentekens. Ben benieuwd, het dringt nog niet tot mee door dat ik er eindelijk eentje heb ha ha....

Heb wel foto's maar moet nog kijken hoe ik ze plaats.

Groetjes

Link naar reactie

Z3 is ook mooi, wel eens eentje van een vriend van me geleend voor een dag en ermee in Zuid-Frankrijk mee getoerd, (hij woont daar, en ik kom daar vandaan)

het was een 1.9 uit 2002, een blauwe, geweldige dag was het, auto rijdt lekker, mis een beetje power in de bergen, en het chassi is "erg" slap vond ik, maar de wielen volgen wel goed het wegdek merkwaardig! Dus maar besloten om toch niet voor de Z3 te gaan, hoewel het in de eerste instantie wel de bedoeling was.

Hij is qua lijnen/ wormgeving minder chaotish dan de Z4.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.