Ga naar inhoud

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHGGG!!


pj311

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Wat was dat even schrikken gisteren!!! :schater:

Zeker toen het vrouwtje van Pierre beweerde dat die taxi vrij scherp de bocht om gaat! :thumbup:

Geplaatst:

zit pierre mss voor iets tussen :thumbup:

Geplaatst:

De tekst:

Een echte BMW-fanaat krijgt anti-peristaltische bewegingen in de slokdarm bij het zien van een Mercedes.

spreekt mij wel aan. :thumbup:

Lijkt me meer categorie hoax of zoiets.

Geplaatst:

Heb niks met Mercedes hoewel ze wel erg brute motoren maken. Wat dat betreft zijn ze wel iets brutaler dan BMW. Als je een 5.5 liter gekietelde V8 in je Z3/Z4 wil zal je toch richting de hardcore tuners moeten. Mercedes doet het doodleuk zelf bij de SLK (met hulp van AMG welliswaar)

Aan de andere kant is er maar 1 merk dat zo lekker rijdt....

Nah, ik vind het zo'n gek idee nog niet. Het hangt er vanaf welke filosofie de doorslag gaat geven. :thumbup:

Geplaatst:
Oud nieuws toch?

Ze gaan gewoon samenwerken op gebied van transmissies, motoren, enz.

Niks nieuws, ik weet ook dat mijn Mondeo een halve Mazda is. So what ? Als ze de beste delen er maar in steken ...

Geplaatst:
Ze gaan gewoon samenwerken op gebied van transmissies, motoren, enz.

Niks nieuws, ik weet ook dat mijn Mondeo een halve Mazda is. So what ? Als ze de beste delen er maar in steken ...

Een 1 serie coupe met een 6.3 liter AMG V8 uit de SL :thumbup:

:schater:

Geplaatst:
Ze gaan gewoon samenwerken op gebied van transmissies, motoren, enz.

Niks nieuws, ik weet ook dat mijn Mondeo een halve Mazda is. So what ? Als ze de beste delen er maar in steken ...

ik zal eens naar facom bellen, zien of ze niks voor u hebben :thumbup:

Geplaatst:

TJA ? :thumbup: Hier zal het laatste nog niet over geschreven zijn !? :thumbup:

2cwvfpd.jpg

Mecbeamer Roger !? ;)

Geplaatst:

ok, mss een beetje heftig gereageerd... de zzz wordt ook in amerika gemaakt, en toch rijd ik er in ;)

middelmatige terugtrekkingsmodus :thumbup::thumbup:

Geplaatst:
ok, mss een beetje heftig gereageerd... de zzz wordt ook in amerika gemaakt, en toch rijd ik er in :thumbup:

middelmatige terugtrekkingsmodus :kisstogether::kisstogether:

Ach, gij zijt nog jong, hé... We begrijpen dat wel :lol: ;)

  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Update op samenwerking:

By Alan Purkiss

May 19 (Bloomberg) -- Bayerische Motoren Werke AG and

Daimler AG's Mercedes-Benz unit are in exploratory negotiations

to link up in developing, making and buying parts, the Wall

Street Journal reported, citing unidentified people familiar

with the situation.

Executives and engineers at the two German luxury car

companies, from the top down to middle management, are

discussing how they might jointly buy some components, such as

seat frames and air-conditioning units, and cooperate in

producing others, notably engines, the newspaper said.

The talks are a sign that BMW and Daimler recognize they

need bigger economies of scale to boost profit levels, given a

faltering U.S. economy, currency fluctuations and increasing

technological demands stemming from new regulations on fuel

efficiency and emissions, the Journal said.

While Volkswagen AG's Audi, Ford Motor Co.'s Volvo and

Toyota Motor Corp.'s Lexus face the same difficulties, they

benefit from the scale and resources of larger parent companies;

BMW and Mercedes-Benz don't have that cushion, and BMW's

operating margin, for example, narrowed to 6 percent last year

from 6.3 percent in 2006, the newspaper said.

Spokesmen for Daimler and BMW confirmed that the talks are

taking place, but provided no details, the Journal added.

Geplaatst:

Ach, ik ben hier niet zo treurig om hoor.

Alhoewel de eerste reactie wel een tegennatuurlijk gevoel oplevert, lijkt het mij nog geeneens zo'n verkeerde zet.

Zolang BMW maar niet beïnvloed wordt door de rij-, ontwerp- en electronica-'kwaliteiten' van Mercedes en General Motors.

De Merc moet een taxiauto blijven met een misselijkmakende deining. GM moet gewoon auto's blijven maken 'which are only fast in a straight line'

P.S.: maar ik zie wel voordelen in schaalvergroting op het gebied van motoren en andere onderdelen... Als je nu onderdelen voor je audi wilt hebben, ga je gewoon naar de Skoda dealer om het onderdelen stukken goedkoper te halen :newblush:

Geplaatst:
P.S.: maar ik zie wel voordelen in schaalvergroting op het gebied van motoren en andere onderdelen... Als je nu onderdelen voor je audi wilt hebben, ga je gewoon naar de Skoda dealer om het onderdelen stukken goedkoper te halen :)

Ik vermoed dat Marvin al bezig is om een goedkoop skoda-embleem-onderdeel op een Z3 te fotosjoppen. :newblush:

Geplaatst:
Ik vermoed dat Marvin al bezig is om een goedkoop skoda-embleem-onderdeel op een Z3 te fotosjoppen. :hypocritesmiley:

:schater: Nog even en je krijgt een airco droger van waeco met alle duitse logo's erop. Ik vind het altijd zo bijzonder om een onderdeel te zien met merklogo's

Geplaatst:
Ik vermoed dat Marvin al bezig is om een goedkoop skoda-embleem-onderdeel op een Z3 te fotosjoppen. :thumbup:

Vooruit ! Ik zal mezelf als slachtoffer maken ! :hypocritesmiley:

2r6cwux.jpg

:schater:<_<

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.