Ga naar inhoud

Dakmodules etc Z4 en VMAX opheffen Z3

(S)toploss

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Diverse modules voor de Z4 en module voor opheffen VMAX Z3M voor slechts E300,--

Click.......

Mods, leuk om toe te voegen aan het overzicht met links.

Edit. Kunnen de links weer op de frontpage komen i.p.v. het m.i. minder relevante "Hoeveel M's hebben we" (Patsers) :blink:

• Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Het begint een beetje op het botty effect te lijken ik lees niets anders van jouw meer dan van alles en nog wat over de Z4. Koop er eens 1 i.p.v. dat geneuzel :blink::wave:

Geplaatst:

Koop de VMAX opheffing nou maar anders sta je binnenkort met tranen in je ogen naar mijn achterkant te staren :schater:

• 2 weken later...
Geplaatst:
Het begint een beetje op het botty effect te lijken ik lees niets anders van jouw meer dan van alles en nog wat over de Z4. Koop er eens 1 i.p.v. dat geneuzel :hypocritesmiley::nono:

Neej maar. Ik leef nog in jouw herinnering. Wat fijn. :kisstogether:

Geplaatst:
Neej maar. Ik leef nog in jouw herinnering. Wat fijn. :kisstogether:
Heeeeeeeeeeeeee Botty grote vriend ik miste je al, had je een PM gestuurd i.v.m. een 3.0l QPe die jij graag wou hebben en waar ik graag van af wou. Jammer dat je zo'n tijd niet meer bent geweest. Ik heb hem inmiddels verkocht voor 12.500 helaas.

PS, rijd je autobianchi alweer heel europa door speurend naar een 3.0l QPe :hypocritesmiley:

Geplaatst:

Niet zo ironisch, Roger. Dat doet Botty ook niet. :schater:

Geplaatst:
Niet zo ironisch, Roger. Dat doet Botty ook niet. :schater:
Ik ben altijd bloed serieus, maar laat geen medeforummers die het goed met hem voor hadden in de zeik nemen :hypocritesmiley:

Zo laatste woord van mij over dit onderwerp eruit :kisstogether:

Geplaatst:
Ik ben altijd bloed serieus, maar laat geen medeforummers die het goed met hem voor hadden in de zeik nemen :kisstogether:

En zo hoort het! :hypocritesmiley:

En dan nu weer terug naar de Stichting Max en Smith Chips.

Geplaatst:
Heeeeeeeeeeeeee Botty grote vriend ik miste je al, had je een PM gestuurd i.v.m. een 3.0l QPe die jij graag wou hebben en waar ik graag van af wou. Jammer dat je zo'n tijd niet meer bent geweest. Ik heb hem inmiddels verkocht voor 12.500 helaas.

PS, rijd je autobianchi alweer heel europa door speurend naar een 3.0l QPe :unsure:

:rolleyes::thumbup::thumbup: Go Roger :thumbup::thumbup::thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen