Ga naar inhoud

M Meeting


Michel#1

M-meeting  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke dag komt het beste uit?

    • 20 april 2008
      12
    • 25 mei 2008
      1
    • 22 juni 2008
      0
    • 20 juli 2008
      1


Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waarom een bosrijke omgeving? Probeer de zee eens. Noordpier Velsen. Voldoende parkeerruimte en een bar/restaurant. Ik wil eventueel wel wat regelen aldaar

De zee is inderdaad weer eens iets anders. Leuk idee. :cooltext:

Link naar reactie

Als nu iedereen gaat vertellen wat 'ie wil en niet wil komt er nooit wat. :cooltext:

Nog even en BMW-Z-CSi (Peter) vraagt om Zwitserse bergen. :console:

Moet niet gekker worden, 't is hier geen democratie! :schater:

Link naar reactie
okeeeee mare waar word de meeting gehoudnn ?

20 april ergens in NL, ver kan het dus nooit zijn. Plek wordt vast snel bepaald, er gaan al geruchten dat de organisatie zich aan het versterken is.

Link naar reactie
De meeting-point-suggesties zijn leuk.

Alleen zijn ze of in het zuiden of in het westen. En das niet voor iedereen interessant om af te spreken.

Liever iets centralers. Amersfoort, Utrecht, etc.

Aan de aanmeldingen te zien zou er denk ik niemand een probleem mee hebben het aan de kust te houden :newblush: Volgens mij moet ik het verst weg komen en mij maakt het niet uit ;)
Link naar reactie
De meeting-point-suggesties zijn leuk.

Alleen zijn ze of in het zuiden of in het westen. En das niet voor iedereen interessant om af te spreken.

Liever iets centralers. Amersfoort, Utrecht, etc.

Als dat het uitgangspunt is dan kun je alle komende ritten wel skippen. Doen we alles in Utrecht maar gaat wel een beetje vervelen. Mij maakt het niet uit waar ik heen ga echter ik denk dat het voor de heuvelbewoners uit het zuiden ook wel eens leuk is om bijvoorbeeld de zee te zien. Haring happen en frisse lucht snuiven onder het genot van een biertje en brullende :newblush: otoren ;)

Link naar reactie
Als dat het uitgangspunt is dan kun je alle komende ritten wel skippen. Doen we alles in Utrecht maar gaat wel een beetje vervelen. Mij maakt het niet uit waar ik heen ga echter ik denk dat het voor de heuvelbewoners uit het zuiden ook wel eens leuk is om bijvoorbeeld de zee te zien. Haring happen en frisse lucht snuiven onder het genot van een biertje en brullende :thumbup: otoren :wave:

:thumbup: ee eens.

Link naar reactie

Aangezien Yücel zelf uit apeldoorn komt, kan ik me voorstellen dat aan zee niet echt lekker is..

Misschien kunnen we meeten in Arnhem bij het gelredome en dan nog ff snel een rondje naar Oberhausen en terug rijden...

Ik hoor wel wat er van komt.

Ik ben er i.i.g bij :rolleyes:

Link naar reactie
Aangezien Yücel zelf uit apeldoorn komt, kan ik me voorstellen dat aan zee niet echt lekker is..

ik zie niet in waarom een meeting per se dicht bij de organisator moet worden georganiseerd, volgens mij beschikt iedereen over eigen vervoer :fiew: Er is nl. niet veel voor nodig om de bestemming te bereiken: tank vol, nav aan, rechtervoet op het gas en gaan: oftewel, het kan nooit ver rijden zijn, voor niemand niet, NL is klein mensen. <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.