Ga naar inhoud

Achterlicht probleem


Aanbevolen berichten

Hallo,

Wie weet wat de oorzaak kan zijn van het dan: weer links uitvallen: dan weer rechts uitvallen van de achterlampen.

Dan weer wel achter uitrij verlichting dan weer wel en dan weer niet.... :cooltext:

Lampjes zijn dus wel goed!

greetz Rampollie

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik zei niet voor niets dat ik heel weinig van Z3-techniek afwist, dus waar? geen idee.. maar als er willekeurig dingen het wel en niet doen, kan dat zomaar een half lossezittende connector zijn. Dat is een simpelere, en daardoor ook waarschijnlijkere denk ik, opplossing dan een electronisch probleem.

het kan ipv een connector ook een kabelbreuk zijn, maar ik denk dat de lampen via verschillende kabels worden aangestuurd en een gelijktijdige breuk in een reeks kabels lijkt me onwaarschijnlijk.

Link naar reactie

Ik heb zelf wel eens na het verwisselen van een lampje hetzelfde gehad. Bij mij kwam dit doordat ik dat zwarte paneel waar de lampjes opzitten te strak aan draaide. Iets losser en heb er nooit meer last van gehad.

Is simpel te checken en kost niks.

Link naar reactie
Ik heb zelf wel eens na het verwisselen van een lampje hetzelfde gehad. Bij mij kwam dit doordat ik dat zwarte paneel waar de lampjes opzitten te strak aan draaide. Iets losser en heb er nooit meer last van gehad.

Is simpel te checken en kost niks.

Oké,

Martijn zal eens kijken, maar na het terugplaatsen van de interieur zekering (i.v.m. blijven branden lamp bagage ruimte, lampje maar verwijderd) ging de linker achterlamp weer branden, de achteruit rijlampen gingen ook weer spontaan :thumbup: branden. Tot nu toe nog steeds verlichting!!!

Gr Rampollie

Link naar reactie

Aah echt wazig.

Kan de kabelboom niet met iets scherps ingesneden zijn? In de buurt van het scharnier van de kofferbak is een potentiëele.

Of misschien kan het elektrische schema je op ideëen brengen. Die heb ik misschien nog wel ergens voor je liggen in pdf formaat.

Link naar reactie

Ik dacht: "dat staat toch in de FAQ"?

FAQ -> Alle links op een rijtje -> BMW Z3 handleidingen -> Handleidingen in het duitsch :thumbup:

Doet die link het niet! Ik zal Sledgehammer even PB-en.

Dus maar even zo: Schema's. Zelf even kijken: ik weet niet welk type jij hebt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.