Ga naar inhoud

Een M meets een P


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jaja, en dan komt jouw variant waarschijnlijk: Alle niet echte Z3's zoals roadsters etc.......

Ik voel 'm al komen.

je kent me al langer dan vandaag :thumbup: eerlijkgezegd wilde ik de discussie over of een open Z3 nou een cabrio of een roadster is nog maar eens het hoenderhok in slingeren :schater:

Link naar reactie
je kent me al langer dan vandaag :thumbup: eerlijkgezegd wilde ik de discussie over of een open Z3 nou een cabrio of een roadster is nog maar eens het hoenderhok in slingeren :schater:

Nou dat zal ik je dan eens even vertellen :schater:

Officieel gezien is de Z3 natuurlijk een cabrio en geen Roadster en wel om de volgende redenen :

Roadster is een benaming voor een type auto met twee zitplaatsen zonder een permanent dak en oorspronkelijk ook zonder zijramen. Een cabriolet heeft daarentegen wel vaste ramen die geopend kunnen worden. De voorruit is doorgaans op de carrosserie bevestigd in plaats van erin geïntegreerd. Zelfs met een lichtgewicht dak (top) en doorzichtige plastic ramen zijn de inzittenden toch nog enigszins aan de elementen blootgesteld. ;)

Truth hurts :schater:

Link naar reactie
Nou dat zal ik je dan eens even vertellen :schater:

Officieel gezien is de Z3 natuurlijk een cabrio en geen Roadster en wel om de volgende redenen :

Roadster is een benaming voor een type auto met twee zitplaatsen zonder een permanent dak en oorspronkelijk ook zonder zijramen. Een cabriolet heeft daarentegen wel vaste ramen die geopend kunnen worden. De voorruit is doorgaans op de carrosserie bevestigd in plaats van erin geïntegreerd. Zelfs met een lichtgewicht dak (top) en doorzichtige plastic ramen zijn de inzittenden toch nog enigszins aan de elementen blootgesteld. :thumbup:

Truth hurts :schater:

Wat is het toch telkens weer eenvoudig om jullie een fijne dag te bezorgen. :schater::schater:

Link naar reactie
Hoe hoogt ligt de Vmax nu ?

Niet veel hoger: 260 km/uur. Was met name geinterreseerd in extra koppel. Totale vermogenswinst is slechts 5%. Dat merk je niet echt. Iets feller. Bij acceleratie trekt die 'm nu echt in de veren. Begrijp nu waarom sommige M's toch een stevigere veren set willen hebben want ook bij overschakelen en snel gas erop, merk ik dat het onderstel nu moeite heeft.

Link naar reactie
Niet veel hoger: 260 km/uur. Was met name geinterreseerd in extra koppel. Totale vermogenswinst is slechts 5%. Dat merk je niet echt. Iets feller. Bij acceleratie trekt die 'm nu echt in de veren. Begrijp nu waarom sommige M's toch een stevigere veren set willen hebben want ook bij overschakelen en snel gas erop, merk ik dat het onderstel nu moeite heeft.

Schijnt ook het maximum te zijn wat eruit te halen is, 262 km per uur :schater::schater: Die verhalen over 280 zijn fabeltjes :thumbup:

Link naar reactie
Niet veel hoger: 260 km/uur. Was met name geinterreseerd in extra koppel. Totale vermogenswinst is slechts 5%. Dat merk je niet echt. Iets feller. Bij acceleratie trekt die 'm nu echt in de veren. Begrijp nu waarom sommige M's toch een stevigere veren set willen hebben want ook bij overschakelen en snel gas erop, merk ik dat het onderstel nu moeite heeft.

267 KM/u op GPS (zover ik weet zit de v-max er nog steeds op ,dus dat is wel apart.. tenzij Ivo iets heeft verzwegen....) :newblush:

Link naar reactie
267 KM/u op GPS (zover ik weet zit de v-max er nog steeds op ,dus dat is wel apart.. tenzij Ivo iets heeft verzwegen....) :newblush:

Door het slechte weer heb ik 'm nog niet kunnen testen.

Merk wel dat mijn KM teller wat achter loopt want op de Duitsland ritten leest iedereen hogere snelheden dan ik op hun teller. Ik rij echter wel even hard als de rest.

We zullen zien. Moet maar snel weer mooi weer worden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.