Ga naar inhoud

Meerdere inlaatkleppen


sledgehammer

Aanbevolen berichten

Gezien op een ander forum. Erg cool, en hier wil ik eens serieus over nadenken. Het is een S50 kleppenstelsel met aan weerszijden een klep geamputeerd. Airbox zelf is gemaakt uit glasfiber. Zou erg goed werken in samenwerking met scherpere nokkenassen.

dscn3133dz9.jpg

pict0019hf0.jpg

Hoe zou je zo'n huis kunnen maken. Ik dacht een poreus materiaal te nemen, dit op vorm schuren of snijden, bedekken met polyester matten, en als dit uitgehard is de mal verwijderen? Laat eens wat ideeën horen. :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Jij kan zo de paranormale business in Ruud. :angry: Eentje ging het inderdaad doen in combinatie met een LPG tank.

Voordelen zijn een betere gasresponse en een kleine toename in vermogen, ALS het correct wordt toegepast. De juiste inlaatdiameter,aanzuigbuizen, en grootte van de airbox zijn van groot belang. De looks tellen natuurlijk ook mee. :rolleyes:

Maar zoals gezegd wordt het vooral toegepast icm andere aanpassingen. Scherpere nokkenassen zogen vaak voor een onrustig verloop van de motor, wat een airbox kan oplossen. Is dit ook zo bij LPG Ruud?

Link naar reactie

Als je op gas wilt gaan rijden kun je het overwegen.

Wil je meer vermogen, betere looks onder de kap, overweeg dan eens een ander blok via eBay te scoren.

Gaan weg rond de twee mille.

Het Zou toch ook eens wat Zijn om een dikke vette diesel te plaatsen... :rolleyes:

Link naar reactie
Over een ander blok ben ik het wel eens met Zedri, maar diesel in een cabrio? Lekker genieten met de wind in de rug...

Zeker, een diesel stinkt, feit.

Bij een stoere bak (X5/hummer/vrachtwagen e.d.) past het wel maar ik dacht meer aan het koppel van een 3.0d... :rolleyes:

Kun je lekker mee weg komen...in een Z3'tje...

Nu €1700.- op eBay, lekker een week-endje naar Ruudje en dan sjeuruh mit der hap... :schater:

Laat je Zien bij iedere meeting in 2008 en je rijd de kosten der uit t.o.v. de huidige, schandalige benZineprijZen.

78d9_1.JPG

Link naar reactie

Dit misschien: een Hayabusa turbo blokje achterin, zoals bij die Polo 6N op driving-fun.com. Kun je eindelijk wat meer bagage meenemen voorin :thumbup:

Maareh... als vermogen je ding is, waarom koop je dan geen echte :wave:? Aan ombouwkosten, etc raak je je geld anders ook kwijt. En in het uiterste geval kun je daar een 1.8 stikkertje achterop plakken en spiegels, bumpers en uitlaat wisselen; geef je de 3.0 rijders en de rest het nakijken :P

Link naar reactie

ROFL Danny. Heerlijk zoals jij bezig bent. Ik wou dat ik de tijd en andere mogelijkheden had om dit te doen. Straks komt de vrouw (mischien heb je er al 1 (of 2) (of 1 man for all I care) dat weet ik niet natuurlijk) en het (echte) werk en dan wordt dit moeilijker, want dan mag je alleen hard werken om de samenleving te betalen. :P

Zolang dat nog niet hoeft. Opboren die 4 pitter, zorgen dat hij meer toeren kan maken (soort s2000), betere ademhaling en dan alle gewicht eruit. Heerlijk. Mooie hobby. Heel andere hobby dan 99% hier, maar die zijn slechts jaloers, net als ik. :thumbup::wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.