Ga naar inhoud

Karten @ the fabrique in Maarssen (Utr)


Davids Z3

Aanbevolen berichten

Niets ontvangen... volgens mij is de De Vaste Flitser op de A9... daarmee wil ik niet zeggen dat ik niet geflitst ben :thumbup: maar ik meen me te herinneren me ergens in die buurt zowaar aan de maximum snelheid gehouden te hebben. Afwachten dus :thumbup:

Daar trap ik altijd automatisch op de rem en sein ik de mensen om mij heen :)

Link naar reactie
  • Reacties 268
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoezo, dat is al lang bekent die lange heeft niet voor niets die bijnaam :thumbup:

Oh...dus jij bent ook bekend met dat probleem vooral als je een korte broek draagt...vertel eens , hoe doe jij dat nu :schater::schater::schater:

Link naar reactie
  • Administrator

Bij deze meld ik me vast aan. Kom dan met een kennis van me, doet iets in de autosport en is van Chinese afkomst :thumbup:

Edit: en kan ook wel vragen of een andere kennis van mij een goede kennis van hem meeneemt, doet ook iets in de autosport en heeft een zwaar Limburgs accent :thumbup:

Link naar reactie
Bij deze meld ik me vast aan. Kom dan met een kennis van me, doet iets in de autosport en is van Chinese afkomst :thumbup:

Er is nog geen datum bekend dus wacht nog even met aanmelden ! Zodra ik de datum bepaald heb zal ik dit melden en kunnen mensen zich aanmelden en sta je er uitteraard bij. Ik moet het wel even zo doen aangezien er vorige keer ook plaatsen onterecht bezet werden gehouden door mensen die zich 1 uur van te voren afmelden.

Het gaat gewoon op first come first serve dus je staat er zowiezo op mits je kunt.

Let wel dat Forum members voorrang hebben op niet-forum members

Link naar reactie
Top David, dat je dit weer wilt organiseren! :thumbup:

Als het niet aanstaande zondag (poetsdag) of de 13e is, ben ik er graag weer bij..... <_<

Zal hoogstwaarschijnlijk Augustus worden Maik dus no problemo ! :thumbup:

* openingspost is aangepast met voorlopige aanmeldingen*

Link naar reactie
  • Administrator

Zolang het zondag de 24e of 31e is, ben ik erbij. De 10e en 17e ben ik op soort van mini Honeymoon :thumbup: (en de 3e moet ik vrijhouden van mijn mannelijke vrienden :thumbup:)

Link naar reactie
Zolang het zondag de 24e of 31e is, ben ik erbij. De 10e en 17e ben ik op soort van mini Honeymoon :thumbup: (en de 3e moet ik vrijhouden van mijn mannelijke vrienden :thumbup: )

Ah joh die mini-honeymoon kan je toch makkelijk afzeggen voor je forumvrienden <_< ..

Na het weekend heb ik naar alle waarschijnlijkheid wel een datum ! De 31e wordt het zowiezo niet aangezien ik dan op vakantie ben.

Link naar reactie

De datum is bepaald :

Zondag 24 Augustus :thumbup:

Nadere info over het tijdstip zal nog volgen aangezien ik de reservering nog moet maken.Houdt er rekening mee dat dit waarschijnlijk ergens in de middag zal zijn.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.