Ga naar inhoud

Karten @ the fabrique in Maarssen (Utr)


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 268
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Die ZZZtjes en die ZZZZ hebben we nu wel gezien. :oops:

Zijn er ook foto's van de race, van het keuvelen, van het zoep'n?? ;)

Foto's van de race zijn er voor zover ik weet niet. Mijn foto's van het keuvelen zijn aan de wat erg donkere kant...maar goed...als je ze graag wilt zien :

17022008026xq6.jpg17022008027jb9.jpg

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Het was leuk om even langs te komen. Allemaal bedankt voor jullie positieve reacties op mijn prachtige ///M. Ik heb ook zo van de terugweg genoten met Martijn in zijn MQP. Twee idioten in hun grote mensen speeltje :thumbup: Ik ben nog nooit zo snel van Utrecht naar huis gereden en ik hoop toch echt dat wij niet zijn gefotografeerd. Martijn je weet toch wel dat er trajectcontrole op de A2 is? No escape possible :oops:

@ Marcel

Ik vergeef je jouw baldadigheid. Als je al maanden zo'n mooie Z4 3 liter in de garage hebt staan en je kunt er niet in rijden dan gelden er verzachtende omstandigheden. Met de Navigatie DVD maak je het weer helemaal goed :wave:

Nb de aankoopstory en foto's volgen later deze week.

Ik ben nog nooit zo snel van Utrecht naar huis gereden en ik hoop toch echt dat wij niet zijn gefotografeerd.

Wel dus. Een dag een ///M in bezit en gelijk de pineut. Vanmorgen ontvangen: 17 februari, A9 bij Ouder-Amstel, toegestane snelheid 100km per uur, gemeten 123km per uur, na correctie 119 km. Kosten E 77,-- :thumbup::thumbup: We hebben af en toe veel harder gereden :fiew: En Martijn wat stond er in jouw fanmail van het CJIB. :schater:

Link naar reactie
Ik ben nog nooit zo snel van Utrecht naar huis gereden en ik hoop toch echt dat wij niet zijn gefotografeerd.

Wel dus. Een dag een ///M in bezit en gelijk de pineut. Vanmorgen ontvangen: 17 februari, A9 bij Ouder-Amstel, toegestane snelheid 100km per uur, gemeten 123km per uur, na correctie 119 km. Kosten E 77,-- :thumbup::thumbup: We hebben af en toe veel harder gereden :thumbup: En Martijn wat stond er in jouw fanmail van het CJIB. :schater:

Als ik zag, hoe hard jullie er vandoor gingen dan is dit volgens mij nog een meevallertje toch.

Link naar reactie
Ik ben nog nooit zo snel van Utrecht naar huis gereden en ik hoop toch echt dat wij niet zijn gefotografeerd.

Wel dus. Een dag een ///M in bezit en gelijk de pineut. Vanmorgen ontvangen: 17 februari, A9 bij Ouder-Amstel, toegestane snelheid 100km per uur, gemeten 123km per uur, na correctie 119 km. Kosten E 77,-- :thumbup::thumbup: We hebben af en toe veel harder gereden :oops: En Martijn wat stond er in jouw fanmail van het CJIB. :schater:

Niets ontvangen... volgens mij is de De Vaste Flitser op de A9... daarmee wil ik niet zeggen dat ik niet geflitst ben :fiew: maar ik meen me te herinneren me ergens in die buurt zowaar aan de maximum snelheid gehouden te hebben. Afwachten dus :thumbup:

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Er blijkt toch wel weer wat animo te zijn voor een kartdag dus deze Z-loze jongen zal ook deze keer de organisatie weer op zich nemen :thumbup:

Dus haal de meetlatten maar weer uit de kast en dan gaan we eerdaags wel weer eens kijken wie er nu de grootste heeft dan wel is :schater:

Houdt dus even goed de openingspost in de gaten (pag. 1).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.