Ga naar inhoud

Karten @ the fabrique in Maarssen (Utr)


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 268
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Was helemaal geslaagd :) Dion gefeliciteerd met je overwinning! Chucker goede tweede. Een van de hoogtepunten was in ieder geval de nieuwe bolide van frank... Op terugreis feestje gevierd, yummy top wagen :P .. :unsure:

Pictures please :thumbup:

Link naar reactie

Deze zondag middag is weer goed besteed :thumbup:

Tijdens de eerste heat wat oponthoud waardoor goede tijden rijden niet mogelijk was.

De 2e heat vlakbij Edwin gereden. Die een voorganger een subtiel maar effectief duwtje gaf, wie was het? :P We kregen allebij (Edwin & ik) steeds de blauwe vlag kregen om elkaar door te laten, maar dit had toch geen zin omdat we allebei even snel waren. Zijn daarna dus maar gewoon achter elkaar gebleven.

Was gezellig om iedereen weer te spreken na de 'winterstop'

Volgende week zondag in onze eigen karts het gas erop..... :)

David en ik hadden het er al over, een 1 of 2 maandelijks event hiervan maken zou niet verkeerd zijn.... :unsure:

Link naar reactie

Was weer een succesvol evenement. David bedankt voor de organisatie :thumbup:

Dion en Chuck waren niet bij te houden.

Direct na het karten nog gevraagd of we ook een rondje in die zwarte kart buiten mochten maar dat mocht niet eens :unsure:

Wat een prachtbak Frank, gefeliciteerd ermee.

Oh ja, een zeker persoon wist met behulp van de plattegrond gelukkig het circuit te volgen maar hij was nog geen 20 meter buiten de poort en de weg alweer kwijt :P

Link naar reactie

Jongens ik wil jullie allen bedanken voor de gezellige en zeer geslaagde middag :P

Ik kan er maar niet over uit dat die %#$#%^%$ (ik zal geen namen noemen) sneller was als ons (Mdv en ik)...maar toch Respect hoor :thumbup: (zag ik het nou goed dat jij bij het weggaan alweer de weg kwijt was :P )

Dion en Chuck waren toch niet bij te houden en waren toch echt verreweg het snelst ! Marvin...je had nog zo beloofd laatste te worden....maar het is je niet gelukt...zelfs niet in de 2e heat :schater: .Frank......oi oi oi oi wat heb jij een lekker en vooral mooi speelgoedje gekocht :)

Ook erg leuk om weer een paar "nieuwe" gezichten te hebben gezien !

De foto's volgen morgenochtend !!!!

Greetzzz,

David

P.S. Ik wil dit kartevenement best eens in de 2 a 3 mnd organiseren als daar behoefte aan is :unsure:

Link naar reactie

Zooooooooo, ook weer terug na weer de goeie weg te hebben gevonden :newblush: Tja, wat kan ik zeggen de volgende keer 40 kilo eraf en ik maak gehakt van die atletisch gebouwde jochie's <_<:schater: Desondanks heren gefeliciteerd, ik heb mijn doel bereikt en er i.i.g. een paar zoek gereden :thumbup:

En Frank, volgende week die bak B) graag om de hoek parkeren man wat een prachtbak :thumbup:

Link naar reactie

Twas weer eens gezellig ! ! ! :newblush:

Karten is niet mijn ding , maar de forum matties weer zien wel ! <_<

De coureurs !

i3i51f.jpg

2uivexv.jpg

Rijtje Z-tjes !

1t7xif.jpg

Frank's new drive bewonderd. Nogmaals van harte ermee !

14ki3k3.jpg

2m61fo9.jpg

Mooi ritje weer terug naar huus !

9s48zo.jpg

:thumbup::thumbup:

Link naar reactie

Beste mensen,

Ook net weer thuis gekomen, was n.l. nog ff wezen badmintonnen met Dion en heb vandaag dus voor de 2e keer op m'n kl@ten gekregen.

Het was super gezellig en dank aan de organisatie.

Leuke nieuwe (ook jonge gezichten) ontmoet en ik heb me kunnen vergewissen dat elke Z die aanwezig was, er spik en span bijstond.

Frank, van harte met je bolide. het is me een scheurijzer zeg.

Stiekum heb ik de primeur, want ik heb waarschijnlijk als 1e forumlid de 1e 3 meters vooruit en achteruit (achter het stuur) van je beauty mogen rijden.

Sorry voor mijn baldadigheid, ik maak het wel goed met de DVD High 8.1

Allen bedankt voor de gezelligheid

Link naar reactie

Het was leuk om even langs te komen. Allemaal bedankt voor jullie positieve reacties op mijn prachtige ///M. Ik heb ook zo van de terugweg genoten met Martijn in zijn MQP. Twee idioten in hun grote mensen speeltje ;) Ik ben nog nooit zo snel van Utrecht naar huis gereden en ik hoop toch echt dat wij niet zijn gefotografeerd. Martijn je weet toch wel dat er trajectcontrole op de A2 is? No escape possible :oops:

@ Marcel

Ik vergeef je jouw baldadigheid. Als je al maanden zo'n mooie Z4 3 liter in de garage hebt staan en je kunt er niet in rijden dan gelden er verzachtende omstandigheden. Met de Navigatie DVD maak je het weer helemaal goed :wave:

Nb de aankoopstory en foto's volgen later deze week.

Link naar reactie

Ik ben blij dat iedereen heeft genoten van deze sportieve bijeenkomst !

Voor de mensen die het leuk vinden en wellicht nog wat oefening kunnen gebruiken ;) is er de "Racenight" ...3 heats 30 euro en tussentijdse evaluatie en tips !! Dit is iedere dinsdagavond om 19:30 ...wel even reserveren.

Hier mijn fotobijdrage :

17022008021ni3.jpg17022008023iu5.jpg17022008024fq1.jpg17022008030uj0.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.