Ga naar inhoud

Karten @ the fabrique in Maarssen (Utr)


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 268
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ok we zitten bij dezen dus vol :kisstogether:

Ik ga vanmiddag meteen al even de reservering doorgeven en zal dan nog even een bevestiging hier plaatsen !

@Marvin ...ik zou die lange Fries gewoon van de baan rijden...als het niet eerlijk kan dan maar zo :schater:

Link naar reactie
nou de lijst is vol met 15 aanmeldingen dus het MSN gehalte kan omhoog in dit topic :schater: ... geweldig initiatief David, je hebt helaas even geen Z/QP maar puur voor de gezelligheid even een zondagmiddagje rondjes sturen op de kartbaan, heb er zin in! :kisstogether:

Dank dank :newblush:

Die ZQP gaat er zowiezo weer komen...maar wanneer...tja......we zullen zien :wave:

Link naar reactie

Er is een plekje vrij. Ik moet mij helaas terugtrekken want ik zie dat ik op de 24e verwacht wordt bij "Het Knallen" (was ik even vergeten) Het weekend erna ga ik een week skieen met een vriend dus dat zou betekenen dat ik gedurende een maand geen enkele zondag thuis ben. Dat geeft denk ik :unsure:<_< ;) en :nono: thuis.

Link naar reactie
Er is een plekje vrij. Ik moet mij helaas terugtrekken want ik zie dat ik op de 24e verwacht wordt bij "Het Knallen" (was ik even vergeten) Het weekend erna ga ik een week skieen met een vriend dus dat zou betekenen dat ik gedurende een maand geen enkele zondag thuis ben. Dat geeft denk ik ;) <_<:nono: en :nono: thuis.

Frank jammer dat je er niet bij kunt zijn !

Tot de 24e in dat geval :unsure:

Link naar reactie

Heh... vanwege vervelende omstandigheden (diefstal van m'n laptop) even het forum niet gevolgd en daardoor dit topic gemist. <_<

Als het kan wil ik graag op de reservelijst. Daarmee hoeven jullie je meteen niet schuldig te voelen om je af te melden, want je helpt er mij alleen maar mee :unsure:

Link naar reactie

dat dank ik ook ja. R is na 2 bochten de weg kwijt, en gaat vervolgens maar buiten een sigaartje opsteken.

Komt er trouwens ook Duitse catering? Dan eet ik namelijk een week niet.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.