Ga naar inhoud

Karten @ the fabrique in Maarssen (Utr)


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 268
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

snap de teleurstelling wel David. Had normaal ook gewoon meegegaan maar de datum die werd geprikt stond al een verjaardag in de middag en dan gaat dat voor.

Als ik namelijk een afspraak maak kom ik deze ook na.

Het moderator schap grijpt je wel aan zo te lezen. Wat een zoetsappig geneuzel :rolleyes::schater:
Link naar reactie

lul niet man. Dat hangt er gewoon vanaf om wie het gaat en als er dan een paar van die wankers continu aan en afmelden gaat de lol er wel af.

BTW over zondag ...... (gaat het wel door eigenlijk, alleen maar regen voorspeld)

Helemaal met David eens dat er weinig animo is van mensen voor evenementen. Hebben waarschijnlijk een tweezitter gekocht om hooguit met 2 personen maar liefst alleen van te genieten.

Link naar reactie
1)lul niet man. Dat hangt er gewoon vanaf om wie het gaat en als er dan een paar van die wankers continu aan en afmelden gaat de lol er wel af.

2)BTW over zondag ...... (gaat het wel door eigenlijk, alleen maar regen voorspeld)

3)Helemaal met David eens dat er weinig animo is van mensen voor evenementen. Hebben waarschijnlijk een tweezitter gekocht om hooguit met 2 personen maar liefst alleen van te genieten.

ad 1) Juist door diegene die zich afmelden zou je toch zeggen dat er meer animo voor komt aangezien die grootbekken niet aanwezig zijn :kisstogether:

ad 2) Kwam jij niet met de Volksbus :unsure: En zoja wil je beweren dat dat kevertje genoeg Pekaazzz heeft om op een natte rijbaan te spinnen :blink:

ad 3) Tja het begint hier meer op een praatgroep te lijken dan een lekker aktief clubje auto liefhebbers die zich wel eens uitleven. Maar dat is al een tijd de tendens aangezien de oude garde nog probeert om af en toe iets leuks te organiseren. Ja ja, dat elitaire clubje hebben wij het over :m:

@ RvE, daar gaat mijn moderator schap :wave:

Link naar reactie

Laat Sjonnie toch lullen Edwin. Hij is gewoon jaloers dat hij geen Mod. mag zijn. En over zondag, ik heb mij zonder voorbehoud aangemeld maar ik wil mij nu onder voorbehoud afmelden. Idd vanwege de regen want ik heb er geen zin in om Z3-rijders van de vangrail te moeten afschrapen. Is er ook knallen alleen voor de Z4 :m::kisstogether:

lul niet man. Dat hangt er gewoon vanaf om wie het gaat en als er dan een paar van die wankers continu aan en afmelden gaat de lol er wel af.

BTW over zondag ...... (gaat het wel door eigenlijk, alleen maar regen voorspeld)

Helemaal met David eens dat er weinig animo is van mensen voor evenementen. Hebben waarschijnlijk een tweezitter gekocht om hooguit met 2 personen maar liefst alleen van te genieten.

Link naar reactie
@ RvE, daar gaat mijn moderator schap :m:

@Sjonnie, ik heb even gekeken bij Ikea, maar een schap dat "Moderåtœr" heet kan ik niet vinden. Wel een schap dat "Lack" heet. Misschien is dat wat, kun je overal Lack aan hebben :unsure::kisstogether:

Link naar reactie
Blarney Ruud bla bla bla ;)

Het wordt tijd dat jij en ik weer eens een blikje namaak-Red Bull uit een specie-koel-kuip drinken Roger. :newblush:

Misschien (net zoals de laatste keer) tijdens de V10 coupe meeting? :rolleyes:

Link naar reactie

Hallo zeg,

dit is een aanmeldtopic voor karten en geen kleuterdiscussietopic tussen mensen die toch niet mee gaan karten. Doe dat dan in het grote lullo topic :newblush: ;)

zo dan kunnen nu alle forummers die vergeten zijn zich aan te melden zich nog vóór zondag a.s. aanmelden. Ook die zich afgemeld hebben en toch ineens weer wel kunnen (draaikonten dus) zijn van harte welkom. Laat David niet in de kou staan!! :rolleyes:

Link naar reactie
Tja het is jammer dat het zo verloopt en ik heb dan ook besloten dat mochten er voor aankomende Zondag 11 Oktober niet meer aanmeldingen komen ik de hele boel afblaas! Erg jammer voor degenen die zich wel hebben aangemeld maar om met maar 5 a 6 man te gaan is niet echt de moeite.

Afmeldingen zijn er altijd en kan je ook niet voorkomen.Als er tijdig wordt afgemeld,zoals dat nu het geval is, is dat geen enkel probleem. Neemt niet weg dat je ook eerst kunt nadenken of je wel/niet kunt cq zin hebt ipv je gewoon aan te melden. Wat ik mij eerlijk gezegd eerder afvraag is waarom op een forum met 2000+ aan leden je niet eens een evenement voor 15 man kan vol kunt krijgen.. :wave:

Ik heb toch nog wel een aanmelding, een vriend van mij (geen forum member) wil graag mee.

Toch jammer dat er op een "autoforum", tussen aanhalingstekens want een ZZZ/ZZZZ/ZZZZZZZZ is het woord auto natuurlijk allang ontstegen, zo weinig animo is voor een middagje karten.. Van een postzegelverzamelaarsforum had je dat eerder verwacht.

Link naar reactie

Het zat er helaas al aan te komen maar aangezien er niet meer aanmeldingen zijn gekomen heb ik het karten helaas moeten annuleren!

Een kleine domper is het natuurlijk wel...maar dat zal mij niet tegenhouden het op een andere datum en tijdstip nog eens te proberen :rolleyes:

Link naar reactie
Het zat er helaas al aan te komen maar aangezien er niet meer aanmeldingen zijn gekomen heb ik het karten helaas moeten annuleren!

Een kleine domper is het natuurlijk wel...maar dat zal mij niet tegenhouden het op een andere datum en tijdstip nog eens te proberen :rolleyes:

Dat is de juiste mentaliteit!!! gewoon na de crisis nog een keer proberen te organiseren.. ;)

toch bedankt voor je inspanningen ! :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.