Ga naar inhoud

Nieuw op het forum

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Zoals ik in het begin van dit forum las, is het de bedoeling dat ik even een voorstelronde doe. Bij deze dan:

Ben 45, samenwonend, 3 kids en woonachtig in Emmen.

Ik heb sinds 14 januari een Z3 1.8 uit 96. Hiervoor reed ik altijd motor (Honda VFR750). Maar ik wou wel eens wat anders,.. nou dat heb ik nu dus.....wel de wind om je hoofd (geen helm :fiew: ), buiten maar toch ook binnen en meer veiligheid onder je kont!

Ben nu al blij met de Z.

Nu heb ik echter geen handleiding bij de wagen gekregen en ik zit met het probleem dat mijn achteruitrij licht het niet doet? Vandaar mijn vraag:

Zijn er mensen onder jullie die een dubbel exemplaar handleiding hebben en of weet iemand waar ik deze kan bemachtigen?

Groet Jan

http://img406.imageshack.us/img406/9422/afb235kf0.jpg

• Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Jan, welkom. De voorstelronde betreft bovenal je auto en in mindere mate je prive situatie, alhoewel deze ook leuk is om te weten. (Misschien moet dit wat duidelijker Sledge!). Ik denk dat je met de functie "zoeken" (aka Robknop TM), zie rechtsboven in het scherm, wel een digitale kopie kunt vinden van de handleiding.

DVG The Shrike

(geboren en opgegroeid in Emmerhout)

Geplaatst:

Dag Jan,

Welkom.

Voor een elektrisch schema als PDF kun je hier terecht. De handleiding voor een '96-er stond daar niet, tot mijn verbazing. Wel die van '97, het meeste zal wel overeenkomen denk ik? Voor mijn eigen '98-er heb ik een boekje bij de dealer besteld, misschien lukt dat ook voor de jouwe. Kostte meen ik nog geen 20 Euro.

Succes met je nieuwe aanwinst!

Geplaatst:
Jan, welkom. De voorstelronde betreft bovenal je auto en in mindere mate je prive situatie, alhoewel deze ook leuk is om te weten. (Misschien moet dit wat duidelijker Sledge!). Ik denk dat je met de functie "zoeken" (aka Robknop TM), zie rechtsboven in het scherm, wel een digitale kopie kunt vinden van de handleiding.

DVG The Shrike

(geboren en opgegroeid in Emmerhout)

The Shrike,

Thanks.......ex drent? en nu??

Gr Jan

Geplaatst:
Dag Jan,

Welkom.

Voor een elektrisch schema als PDF kun je hier terecht. De handleiding voor een '96-er stond daar niet, tot mijn verbazing. Wel die van '97, het meeste zal wel overeenkomen denk ik? Voor mijn eigen '98-er heb ik een boekje bij de dealer besteld, misschien lukt dat ook voor de jouwe. Kostte meen ik nog geen 20 Euro.

Succes met je nieuwe aanwinst!

Tja,

Bedankt voor de moeite..

Gr Jan

Geplaatst:
I'm on it Shrike. ^_^

Welkom op het forum Jan! Lampje al vervangen? Zekering misschien kapot?

Hallo Sledge,

Lampjes zijn oke..tenminste ze zijn niet door gebrand enne zekering euh welke is dat?? ik heb geen boekje en zoeken is ook niet mijn hobby..

Gr Jan

Geplaatst:
Welkom Jan, en veel plezier met je aanwinst.

Zet maar eens een fotootje van je ZZZ hier op het forum, dan kunnen we meegenieten! ^_^

Groetjes, Harold

Harold,

Dank je en een foto is onderweg..

Gr Jan

Geplaatst:

welkom hier Jan. Zoals al aangegegevn kun je het boekje gewoon nog bij de dealer bestellen.

Digitaal is leuk maar wilde zelf gewoon een originele hardcopy bij de auto.

Geplaatst:
welkom hier Jan. Zoals al aangegegevn kun je het boekje gewoon nog bij de dealer bestellen.

Digitaal is leuk maar wilde zelf gewoon een originele hardcopy bij de auto.

Edwin,

Dank je, ga vrijdag toch naar de dealer i.v.m. nieuwe 3e remlicht, was kaduk gedraaid door de vorige eigenaar!!

Gr Jan

Geplaatst:
Jan, welkom op het forum en je mag wel even in mijn boekje kijken ik woon in Dedemsvaart ^_^

z3mRoadster,

Bedankt,, en wie weet kum ik wel eens aanwaoien. Tis mooi dicht bie!

Gr Jan

Geplaatst:
z3mRoadster,

Bedankt,, en wie weet kum ik wel eens aanwaoien. Tis mooi dicht bie!

Gr Jan

:thumbup: Of Fries, of ABN, hier begriep ik geen holt van :schater: je bent welkom ^_^
Geplaatst:
:thumbup: Of Fries, of ABN, hier begriep ik geen holt van :schater: je bent welkom ^_^

hij wil graag eens langskomen. zijn verblijfplaats ligt niet zo ver van de jouwe :schater:

Geplaatst:
The Shrike,

Thanks.......ex drent? en nu??

Van Planet Ultra he. Heb ook een stulpje in Delft nu.

Alweer een marinier. Jullie kunnen bijna een subsectie "de zeebenen" maken hier joh.

Geplaatst:
Van Planet Ultra he. Heb ook een stulpje in Delft nu.

Alweer een marinier. Jullie kunnen bijna een subsectie "de zeebenen" maken hier joh.

Oké praat me eens bij over een bijna subsectie......wie zijn nog meer QPO dan

Gr Jan

Geplaatst:

welkom op 't forum,Jan ;) :thumbup:

Geplaatst:

Welkom op het forum Jan en veel plezier met je ZZZ. En dat achtuitrijlicht.....gewoon niet achtuitrijden, deed je met de motor toch ook niet :kisstogether:

Geplaatst:
Welkom op het forum Jan en veel plezier met je ZZZ. En dat achtuitrijlicht.....gewoon niet achtuitrijden, deed je met de motor toch ook niet :thumbup:

Bazzzzz,

Dazzzzzzz correct......zal dr rekening meehouden :kisstogether:

Rampollie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen