Ga naar inhoud

iemand bekend met dit bedrijf


vincent

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Is er iemand bekend met onderstaand bedrijf

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bcmkecfu4cic

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bcmscbd4zdjd

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bcltaag33gah

Ze hebben een aantal leuke Qp' s te koop staan, echter nog niet met BPM

Dit komt er dus nog bij, iemand een idee hoeveel dit ongeveer is.

Maar allereerst wil ik is vragen of iemand dit bedrijf kent en wat de ervaringen zijn?

Groeten Vinent

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Vincent,

Probeer maar eens te zoeken op Target in dit forum,

bijna een ieder heeft wel een mening over deze handelaar, maar slechts

een paar zijn ervarings deskundige.

Ik heb daar zelf 2 jaar geleden een Qp 2.8 aangeschaft en what you see is what you get.

Met andere worden als je zelf geen kennis/ervaring heb met auto's neem iemand mee die dat wel serieus heeft.

Na 2 jaar en ruim 30k aan kilometers kan ik nog steeds zeggen, dat ik zeer te vreden ben met mijn Qp.

Voor wat betreft je BPM kijk op de site van autoweek om de bruto prijs van de auto van het gezochte bouwjaar op te zoeken en

voer dit in bij de BPM calculator samen met het bouwjaar en je hebt een redelijk betrouwbaar plaatje.

Succes met de handel

Gr Spycke

Link naar reactie

Target Cars Eindhoven is op zich wel redelijk bekend, ook ik ben er eerder geweest, maar er niet gekocht omdat ik wat meer houvast zocht. Redelijk groot terrein, veel, heel veel autos (met nog wel wat exoten). Je zal waarschijnlijk niet mogen proefrijden (even starten of misschien zelfs rondje op het terrein als je het heeel lief vraagt ;) ). Is echt een autohandel waarbij de prijs de prijs is, garantie tot de stoeprand en verder geen gedoe. Prijzen zijn scherp, specifieke kennis van de QPs is gering dus neem inderdaad iemand mee die je assisteert, twee zien sowieso meer dan 1.

Je eigen indruk weegt zwaarder dan wat wie dan ook er van vindt, het is zeker een ritje waard wie weet tref je de QP van je dromen. PS wel voor die 3.0 gaan ;) al denk ik dat je voor dat geld (15k ex BPM) en km stand (123k) wel betere alternatieven kan vinden :fiew:

Link naar reactie

Ben er ook geweest.

hebben redelijk scherp geprijsd spul staan.

maar alle waarden naar z'n geld.

Vaak moet er een en ander gebeuren aan de auto, maar daar is de prijs dan ook naar.

Iemand meenemen met vakkennis lijkt mij in dit geval een must.

In dat geval kun je er wel eens heel leuk kopen.

edit: de 2e coupe werd enige tijd geleden aangeboden bij een handelaar in het noorden van het land als ik mij niet vergis.

is in dit topic nog voorbij gekomen.

edit2: bekijk het linker achterscherm is van de 2e QP.

Link naar reactie
opvallend is dat alle 3 QP's dezelfde velgen hebben

Styling 32 17" is behoorlijk gangbaar op Z3 QP, volgens mij zelfs 'standaard' geleverd. Zou opvallender zijn als ze geen van drieen styling 32 zou hebben.. :fiew:

Link naar reactie

Mij hebben ze vriendelijk te woord gestaan, ik mocht overal in zitten en aankomen en ik kreeg op al mijn vragen een zinnig antwoord. Ik mocht er zonder enig probleem zelfs twee :fiew: rondjes om het gebouw heen rijden in een Z3, maar meer mogelijkheden (qua proefrijden) zijn er niet. Dat is eigenlijk te weinig om een auto te kunnen beoordelen.

Prijzen leken destijds scherp. Kan dus een koopje zijn, of interne schade hebben. Er zitten ook schadegevallen tussen, van lichte schade tot behoorlijk in elkaar. Heel goed opletten dus. What you see is what you get, geen garantie. Wel vertelden ze mij dat ze een brug hebben, speciaal zodat je een keuring ter plaatse kunt laten doen.

En de BPM erbij tellen. Kijk hiervoor even op de website van de RDW en de belastingdienst, het staat er allemaal op.

Edit: Ik moet er even bij vertellen dat ze mij wel op alle schadegevallen hebben gewezen. Ik heb ze in ieder geval niet kunnen betrappen op het verzwijgen van zaken. Maar ja, dat zegt ook weer niet alles, want ik ben geen monteur.

Link naar reactie

Target is simpelweg handel en daar is niks mis mee. Zelf naar Duitsland crossen kan je hun winst besparen ook al omdat er vaak bij de garages daar wat meer mogelijkheden zijn qua proefrijden en testen.

Zonder zelf in het bezit te zijn van zeer goede kennis zou ik er niet aan beginnen maar indien die kennis er wel is dan kun je jezelf wel een paar tanken benzine besparen.

Link naar reactie

Zonder een uitgebreide proefrit zou ik nooit een auto kopen, de gok is dan te groot en je hebt bij target geen enkele zekerheid.

Als het om een zo laag mogelijke prijs gaat koop je voor hetzelfde geld [of minder] bij een particulier.

Persoonlijk betaal ik liever wat meer zodat ik een degelijke garantie+ betrouwbare onderhoudshistorie krijg en een originele hollander koop.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.