Ga naar inhoud

Z3 Coupé onderdelen (mijn auutootje heeft ze hard nodig


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Dit is mijn tweede post op dit forum! Jippie!

De reden dat ik überhaupt op zoek ben naar wijzen in de wondere wereld van de z3's is alleen iets minder 'jippie'

Mijn allerliefste autootje heeft namelijk een flinke dreun gehad:

z3pijnlijk.jpg

Geloof me, dit voelt niet lekker; alsof ik een stuk van mezelf verloren ben (echt). Maar goed, hij staat nu bij een bevriende autospuiter en die heeft weer een kennis die hem weer in het gelid kan trekken. Wat er dan nog over blijft, zijn enkele onderdelen, namelijk: achterbumper, achterlicht en achterscherm (buiten + binnen).

En ik heb dus geen enkel idee waar ik die dingen kan vinden.. ik heb nauurlijk al flink gezocht en op yatego al wat gevonden:

http://www.yatego.com/prior-design/p,47175...3d039cd14eee64e

en

http://www.yatego.com/exs-tuning/p,471f1a1...3d039cd14eee64e

ik heb die mensen al gemaild om te checken of die bumpers ook op een 2.8 coupe kunnen en ze zeiden van wel. Maar ik weet niet; op de een of andere manier lijken het me malafide organisaties (of zou dat alleen door die taal komen..?)

Dus ik zit met een boel vragen:

-heeft iemand (goede) ervaring met Yatego?

-passen de getoonde bumpers daadwerkelijk op mijn 2.8 coupé?

- heeft iemand enig idee waar ik die verdere onderdelen (lamp en schermen) tegen een schappelijke prijs kan kopen?

Ik hoop vurig op jullie tips, ik zit zelf met mijn handen in mijn haar en ben hem inmiddels al een maand kwijt...

Groetjes,

Björn

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo allemaal,

:o leuk binnenkomen hier.. zeer pijnlijke fotos! zo op de nuchtere maag op zaterdagochtend :blink: neem aan dat je er zelf ok vanaf bent gekomen. Die dikke QP kont ook, die heeft toch echt een eigen karaktertje. Ik heb je een PM gestuurd met wat suggesties.

Welkom hier, volgende setje fotos svp na de plastische chirurgie. :thumbup:

Link naar reactie

hi Björn,

auw, dat ziet er niet zo top uit.

tijdens mijn zoektocht naar spiegels heb ik wat bookmarks verzameld:

http://onderdelen.onderdelenlijn.nl/

http://www.euro-autoparts.com/

En er was er nog een, die ik nu niet meer kan vinden. Was er in ieder geval terecht gekomen via marktplaats

succes!

Link naar reactie
Zoooo, dat is nog eens voorstellen :o niemand die nog om foto's hoeft te vragen :thumbup:
Of om foto's durft te vragen... :blink:

Succes met herstel!

Voor wat betreft onderdelen: ik heb wat klein grut van een Duitse sloper laten komen die adverteert op eBay. Heb geen ervaring met plaatwerk. Heb je Ruud (Roodkapje) al gevraagd?

Link naar reactie

Wow, bedankt allemaal voor de reacties! Ik had niet gedacht dat er over Z3 zoveel hulp te vinden was..! Opel-onderdelen, tsja, dié vind je dus overal, maar voor de QP..

Ik ga alles natrekken en meteen op zoek naar de mysterieuze Roodkapje :-D

Als iemand nog de door mij gezochte onderdelen tegenkomt, hoor ik het natuurlijk graag!

GRoeten,

Björn

Link naar reactie

Hoi Bjorn,

Zo dat is nog eens een trieste binnenkomer zeg !

Weet je heel zeker dat de auto niet total loss is, ik zou dat namelijk bijna denken als ik naar de foto's kijk ?!

Hopelijk zien we in de toekomst wat leukere foto's van je QP.

Heel veel succes met de reparatie !

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.