Ga naar inhoud

afmelden

Marcel B.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In verband met een aantal persoonlijke redenen wil ik mij graag afmelden op het forum. Kan iemand mij de procedure aangeven?

• Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
In verband met een aantal persoonlijke redenen wil ik mij graag afmelden op het forum. Kan iemand mij de procedure aangeven?
Je kunt altijd je eigen posten aanpassen en er slechts een punt of een lachebekje neerzetten.
Geplaatst:

Jammer, Marcel.

Hoop je toch weer eens te ontmoeten. Zal waarschijnlijk op een P meeting worden.

Ivo

Geplaatst:
Jammer, Marcel.

Hoop je toch weer eens te ontmoeten. Zal waarschijnlijk op een P meeting worden.

Ivo

Bedankt voor de reacties, maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag hoe ik mij afmeld.

Geplaatst:

PM naar Sledgehammer, Superduper of Ivo met je mededeling.

Geplaatst:

Afmelden is naar mijn mening niet nodig. Iedereen is vrij om te komen en gaan. Als we bij de 10.000 gebruikers zijn gaan we wel kijken wie er nog actief is... :unsure:

Geplaatst:

Jammer Marcel,

Heb je leren kennen als een aimabel mens met veel passie voor de Z3 en de Porsches.

De geschreven reacties komen soms ongenuanceerder over dan ze bedoeld zijn.

Hoop dat je toch weer een keer op het forum langs komt.

Geplaatst:
Jammer Marcel,

Heb je leren kennen als een aimabel mens met veel passie voor de Z3 en de Porsches.

De geschreven reacties komen soms ongenuanceerder over dan ze bedoeld zijn.

Hoop dat je toch weer een keer op het forum langs komt.

Thanx Z3Mrunner,

Het enige dat ik er over kwijt wil is dat ik voor het Z3-forum hoop dat er niet meer mensen van het forum verdwijnen doordat hun intentie direct de grond wordt ingeboord met imo ongenuanceerde reacties, ook na uitleg.

De fora moeten het voor een aanzienlijk deel hebben van zulke initiatiefnemers om aantrekkelijk te blijven.

Afijn, op het Porscheforum wordt het wel gewaardeerd en ga daar dan ook mijn energie insteken.

Mijn Z3M zal ik er niet voor weg doen.

Met name Lotte bedankt voor een goed georganiseerde rit en Roger, Keep'm up.

Veel plezier allen op het forum

Marcel B.

Geplaatst: (aangepast)

Hoe triest is dit?

Hopelijk kunnen we hiervan leren en dit in de toekomst voorkomen.

aangepast door Huub
Geplaatst:
Hoe triest is dit?

Mee eens! Ik vind het ook erg spijtig dat dit op zo'n manier loopt, het had niet zover hoeven komen denk ik.

Jammer!

Geplaatst:
Hoe triest is dit?

Geheel mee eens Yangkie !

Jammer dat dit door een aantal (geen idee wie) is verpest ! Ik persoonlijk vond het een super leuk initiatief !

Geplaatst:

Voordat het escaleert: Mijn bijdrage is constructief en ter lering bedoeld. Is niet de bedoeling dat er gewezen wordt naar mede forum genoten. Ik denk dat iedereen wijs genoeg is om hier zijn conclusies/lering uit te trekken.

Jammer dat dit door een aantal (geen idee wie) is verpest ! Ik persoonlijk vond het een super leuk initiatief !
Geplaatst:
Voordat het escaleert: Mijn bijdrage is constructief en ter lering bedoeld. Is niet de bedoeling dat er gewezen wordt naar mede forum genoten. Ik denk dat iedereen wijs genoeg is om hier zijn conclusies/lering uit te trekken.

Is geheel voor mijn rekening Yangkie :lol:

Ik vind het gewoon jammer dat er een forumlid vertrekt wegens een onenigheid hier op het forum

Laten we idd hopen dat dit soort dingen in de toekomst niet meer zullen voorkomen !

Geplaatst:
Is geheel voor mijn rekening Yangkie :kisstogether:

Ik vind het gewoon jammer dat er een forumlid vertrekt wegens een onenigheid hier op het forum

Laten we idd hopen dat dit soort dingen in de toekomst niet meer zullen voorkomen !

Ken jouw goed genoeg David om te weten dat jij dit zo bedoelt, maar voor de zekerheid toch maar even gemeld. :thumbup:

Je hebt het hier goed verwoord. Marcel was/is gewoon een goede kerel die heel enthousiast was en een leuk goedbedoeld initiatief had.

Geplaatst:

Afmelden....mmhmm, das nieuw. :thumbup: Nergens voor nodig toch zoals Ies al aangeeft. Misschien dat je in de toekomst wel nog wat kwijt wilt, is zo'n bestaand account natuurlijk wel handig voor. :kisstogether:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen