Ga naar inhoud

Aantal KM's in amber?


Nessamot

Aanbevolen berichten

Zijn er mensen die blij zijn met hun dealer, autodealer bedoel ik dan natuurlijk :D

Mischien ff een lijst maken met de beste BMW dealers van Nederland,

BMW Amsterdam krijgt van mij een 6, wegens slechte service en het maar niet willen

herkennen van mijn auto " ;) coupé?" U bedoelt de B) 3."" nee ik bedoel de :D coupé".

Wat verkopen die mensen......volkswagens?????

Nieuw topic met cijfers voor je dealer....???

Link naar reactie

In Duitsland (Kohl en Mikus) heb ik al met succes coulantieaanvragen doorgevoerd zelfs bij auto´s meer dan drie jaar oud B)

Nederlandse dealernetwerk/importeur sucks wat dat betreft ;)

En niet alleen BMW ook VW slechte ervaringen, die verkopen toch nog te veel auto´s en zijn absoluut niet klantgericht bezig!

Ben overigens erg tevreden over Keram Maastricht momenteel, krijgen een negen :D

Link naar reactie

Dit dreigt offtopic te gaan richting de ervaringen met dealers, maar ik deel die ervaringen wel. Mijn dealer zit in Den Haag en dat is voor kleine dingen te ver rijden. Als ik dan bij de lokale dealer iets wil laten doen, dan is het meteen: uw auto staat niet in de computer zeur zeur. Daarna wordt je nauwelijks meer geholpen en ik ben dan ook al meerdere keren gewoon weggelopen omdat ze je een half uur laten wachten voor bekledingsdopjes.. Gloedirritant.

Maar ontopic: ik zou niet gaan klooien met de serviceindicator: die zit er toch voor je zelf? Als je ervoor kiest om 500 km in het rood te rijden, moet je dat zelf weten. Ik vind het een mooie indicatie omdat de indicator ook echt afhankelijk op je rijstijl (toeren etc) reageerd enn ook dacht ik (niet helemaal zeker) de oliekwaliteit in de gaten houd.

Als je een lekkere auto rijdt, moet ie ook lekker onderhouden worden.

Link naar reactie
Dit dreigt offtopic te gaan richting de ervaringen met dealers, maar ik deel die ervaringen wel. Mijn dealer zit in Den Haag en dat is voor kleine dingen te ver rijden. Als ik dan bij de lokale dealer iets wil laten doen, dan is het meteen: uw auto staat niet in de computer zeur zeur. Daarna wordt je nauwelijks meer geholpen en ik ben dan ook al meerdere keren gewoon weggelopen omdat ze je een half uur laten wachten voor bekledingsdopjes.. Gloedirritant.

Maar ontopic: ik zou niet gaan klooien met de serviceindicator: die zit er toch voor je zelf? Als je ervoor kiest om 500 km in het rood te rijden, moet je dat zelf weten. Ik vind het een mooie indicatie omdat de indicator ook echt afhankelijk op je rijstijl (toeren etc) reageerd enn ook dacht ik (niet helemaal zeker) de oliekwaliteit in de gaten houd.

Als je een lekkere auto rijdt, moet ie ook lekker onderhouden worden.

Oliekwaliteit houdt ie niet in de gaten maar voor de rest ben ik het 200% met je eens ^_^ :drank: Goede smering (lees olie) hebben we toch allemaal nodig!

^_^

groet,

Pierre

Link naar reactie

Bert Story in Nijmegen een 6, mede omdat ik 3x voor m'n alarm moest terug komen en er iedere keer gereageerd werd alsof dit de normaalste zaak van de wereld was (2x 1 uur wachten en 1x een hele dag) terwijl het onder de garantie viel.

Plusje is dat ze naar aanleiding van een mailtje over het bestellen van spullen me netjes belde om alles door te nemen. Veel bedrijven reageren niet eens op mail.

Link naar reactie
  • 8 jaren later...
  • 3 weken later...

Doorverbinden van pin 7 en 19 in de ADS stekker deed ik vroeger ook, kan geen kwaad en hoeft niet gezekerd te zijn.

Doorverbinding plaatsen ( draadje of paperclip) contact aanzetten en na 8 seconden de draad/paperclip eruit trekken voor een olie-reset. Na 15 seconden na het aanzetten van het contact voor een service interval-reset.

Let wel, belazer jezelf niet en doe alleen een reset als je ook echt de olie vervangen hebt.

Beter is de auto gewoon met originele software te laten uitlezen en dan pas te resetten, heb je die soft/hardware niet laat het dan doen !!

  • Like 1
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doorrijden in het amber heeft toch ook alleen maar nadelige effecten. Uitstel van een beurt zorgt voor meer kosten en de auto resetten vlak voor de verkoop, terwijl het geen beurt heeft gehad is wel uit den boze. Ik volg de interval van de dealer en de lampjes, het is maar welk punt ik eerder bereik. Amber lampje of een km-stand.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.