Ga naar inhoud

aftermarket koplampen


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

't zou toch betaald moeten worden.

vanmiddag gebeld maar ik heb de factuur nodig,anders kan ik :D naar mijn lampen.

@danny,we hebben nog geen fax ontvangen ;)

Link naar reactie

de fax vandaag ontvangen,dinsdag de lampen in huis :thumbup:

@Danny, bedankt voor de moeite :kisstogether: :kisstogether:

Link naar reactie

Is alles al rond of kan ik misschien nog meedoen?

Was al van plan een Xenon setje aan te schaffen. Wat is wijsheid?

Dit meteen mee laten leveren of na de tijd apart in laten bouwen?

Ben verder geen kenner op het gebied van verlichting,

gewoon LHD bestellen en dan gaat 't allemaal passen & werken?

Cheerio,

Mus

Link naar reactie
Vergeet niet expliciet te vermelden dat dit LHD (left hand drive) lampen moeten zijn!!!

vandaag de lampen binnen gekregen,en wat staat erop;RHD

ik begin een beetje gek te worden van die aftermarket's

Link naar reactie
vandaag de lampen binnen gekregen,en wat staat erop;RHD

ik begin een beetje gek te worden van die aftermarket's

En dan zijn ze nog LELIJK ook!!!

Maar Diana en Willy, even serieus. VERPEST DE MOOIE M NIET MET DIE TUNING TROEP (a la CRX, OPEL KADETT etc etc.)

Link naar reactie

ze komen er al niet meer op,ik word knettergek van die dingen.

dus je hebt je zin :schater::kisstogether::schater:

Link naar reactie

Lekker kl**e weer. ;) Moet je eerst 2 maanden wachten, krijg je alsnog de verkeerde. Hebben andere mensen die aan deze actie hebben meegedaan, WEL de goede lampen gekregen? Heb het alleen hier vermeld, maar voel mij natuurlijk wel een beetje schuldig. :kisstogether:

Is alles al rond of kan ik misschien nog meedoen?

Ik wil je aanraden de lampen gewoon via ebay te bestellen, de prijzen zijn flink gedaald, en nagenoeg gelijk. Weet je tenminste zeker dat je LHD lampen krijgt.

Link naar reactie
die komen er wel op............................... :schater:

Neen, laat die er OOK vanaf!! Jullie wonen toch niet in een woonwagen? ;) :schater:

Link naar reactie

zelfs voor jou hebben ze gips in 't ziekenhuis hoor!!! ;) :schater:

die komen er Wel op.

Link naar reactie
Op het Engelse forum wordt een inkoopactie georganiseerd voor de aftermarket koplampen die op dit moment verkrijgbaar zijn op ebay. Organisator is Ben van Chromeline-design. Dat heeft als bijkomend voordeel dat je altijd op iemand kan terugvallen bij eventuele garantie gevallen...

Lijkt me dat je een aanspreekpunt hebt om je beklag te doen over de Engelse lampjes. Initiatief via het Engelse forum, had al best tot wat alarmbelletjes moeten leiden. Ik weet het, makkelijk l*llen achteraf, vind het ook echt vervelend voor de betrokkenen.

Link naar reactie
zelfs voor jou hebben ze gips in 't ziekenhuis hoor!!! ;) :schater:

die komen er Wel op.

Diana, laat die Kamper-glimmers er nou vanaf :schater:

Hebben ze overigens lekkere zustertjes in het ziekenhuis? :newblush:

temp-nurse2.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Lekker kl**e weer. :kisstogether: Moet je eerst 2 maanden wachten, krijg je alsnog de verkeerde. Hebben andere mensen die aan deze actie hebben meegedaan, WEL de goede lampen gekregen? Heb het alleen hier vermeld, maar voel mij natuurlijk wel een beetje schuldig. :blink:

Ik wil je aanraden de lampen gewoon via ebay te bestellen, de prijzen zijn flink gedaald, en nagenoeg gelijk. Weet je tenminste zeker dat je LHD lampen krijgt.

ik heb gewoon LHD's gekregen. Niet gekeken naar de tekst, maar het licht schijnt aan de rechterkant omhoog, zoals het hoord toch? :kisstogether:

kwaliteit vind ik ook erg mooi, volgende week Xenon erin en de angeleyes nog even aansluiten

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • Administrator

Ik ben momenteel op eBay een beetje aan het rondneuzen naar die Angeleyes en er nog niet over uit of ik een losse Xenonset bij Ruud in mijn huidige units laat inbouwen.

Kan iemand mij vertellen hoe die kant en klare sets exact geleverd worden en of ze ook voor HB3+HB4 geschikt zijn?

Zit er al standaard Xenon bij/in of is het imitatie Xenon?

Dank,

Rob

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.