Ga naar inhoud

aftermarket koplampen


sledgehammer

Aanbevolen berichten

Op het Engelse forum wordt een inkoopactie georganiseerd voor de aftermarket koplampen die op dit moment verkrijgbaar zijn op ebay. Organisator is Ben van Chromeline-design. Dat heeft als bijkomend voordeel dat je altijd op iemand kan terugvallen bij eventuele garantie gevallen. Ze zijn verkrijgbaar in Zwart en Chroom.

Kosten inclusief verzendkosten: 155 ponden, oftwel €207,- PER SET

Er zijn 15 deelnemers (staat dit moment op 9) nodig!!! Dus inclusief de mensen van Zroadster.net en Z3Mcoupe.com

Heb je interesse of vragen, stuur dan een mailtje naar ben@carevolution.co.uk of neem een kijkje op:

http://www.zroadster.net/forum/viewtopic.p...&highlight=

Vergeet niet expliciet te vermelden dat dit LHD (left hand drive) lampen moeten zijn!!!

z3sw1ke1.png

z3schwarzzv4.png

z3chromlx1.png

z3chrom1ks1.png

Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

antwoord van de verkoper:

Please be aware that the actual build quality of the headlight is nowhere near as good as the BMW headlight, as is the case with many aftermarket parts.

...

Link naar reactie
antwoord van de verkoper:

Please be aware that the actual build quality of the headlight is nowhere near as good as the BMW headlight, as is the case with many aftermarket parts.

...

welja, kan er ook nog wel bij en 100 euri teveel betaald en nog play mobiel koplampen ook :thumbup:
Link naar reactie

Ik ga de zwarte bestellen Ik heb de zwarte besteld, meteen inclusief Xenon (6000K) al gemonteerd meegeleverd.. Voornamelijk om de Xenon/projector combo, omdat ik dat toch enorm blijf missen.. De Angel Eyes zijn mooi meegenomen!

Totale kosten 375 euro, inclusief verzendkosten (en HID's dus)

Link naar reactie

Ik heb ze vandaag binnen gekregen, en ze zien er wel erg fraai uit hoor :newblush:

Maar..... het ging natuurlijk weer eens niet allemaal vanzelf, want ik had nadrukkelijk om H7 fitting gevraagd ( 2x per mail en via paypal afrekening) en kreeg H1 geleverd <_<

Pfff... gaat weer ff duren en weer een heel gedoe met heen en weer mailen natuurlijk... zucht...

Hopelijk hebben jullie meer geluk.

Link naar reactie
antwoord van de verkoper:

Please be aware that the actual build quality of the headlight is nowhere near as good as the BMW headlight, as is the case with many aftermarket parts.

...

Daar is de prijs toch ook naar? Ik vond het zelf wel zo netjes van Ben om dit eerlijk erbij te vermelden.

@Timan: Ook via Ben?

@ Walter, ben bang dat je ook nooit H7 zult krijgen. Ze zijn nu eenmaal gebouwd voor H1 lampen, en af fabriek is H7 ook niet beschikbaar. Maar ZZZtje vroeg mij hetzelfde, en ik zei dat de voet van het H7 lampje wellicht passend te maken is voor de H1 fitting, deze is namelijk veel kleiner.

Link naar reactie
Daar is de prijs toch ook naar? Ik vond het zelf wel zo netjes van Ben om dit eerlijk erbij te vermelden.

@Timan: Ook via Ben?

@ Walter, ben bang dat je ook nooit H7 zult krijgen. Ze zijn nu eenmaal gebouwd voor H1 lampen, en af fabriek is H7 ook niet beschikbaar. Maar ZZZtje vroeg mij hetzelfde, en ik zei dat de voet van het H7 lampje wellicht passend te maken is voor de H1 fitting, deze is namelijk veel kleiner.

Oh oke, :lol:

Maar de verkoper vroeg nadrukkelijk of ik H1, H4 of H7 wilde hebben.

En anders zoals Ruud zei, gewoon andere xenon fittingen er in. ^_^

Link naar reactie

Heb m'n setje vandaag aangekregen, er staat een stickertje op "No HID lights" ik dacht ook m'n xenons erin te steken maar blijkbaar mag het niet :lol: iemand toch al geprobeerd??? En ze zijn ook met H1 fitting. Dus moet ik m'n H7 lampjes vervangen door H1, kan da appart gekocht worden???

Link naar reactie

Nieuwe lampjes inderdaad, HID produceert minder warmte (35Watt) dan halogeen (55/60Watt) verlichting dus het zou verder geen probleem moeten zijn.

Inkoopactie is trouwens zo goed als rond, 19 orders, en worden besteld zodra alle betalingen rond zijn.

UPDATE!!!!!!!!!!!!

im going down the bank later to check on two other bank transfers, other than that im waiting for the paypal payments to clear.

i sent over the sheet with everyones order details on, so they are prepared and as soon as all the funds are cleared ill be ordering the lights.

We have managed to get 19 orders in total from here, Z3M, and a dutch forum!

i would say that next week say weds/thurs is when i would expect to see them!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Diana, geld is de 18de overgemaakt (Ben naar lumen auto), en het duurt 3 dagen voordat het geld vrijgegeven is. Tel daar een kleine week verzenden bij op en je komt ergens op dit weekend uit. Koplampen kun je dus begin volgende week verwachten. Zodra er iets nieuws te melden is laat ik het weten.

Link naar reactie
Diana, geld is de 18de overgemaakt (Ben naar lumen auto), en het duurt 3 dagen voordat het geld vrijgegeven is. Tel daar een kleine week verzenden bij op en je komt ergens op dit weekend uit. Koplampen kun je dus begin volgende week verwachten. Zodra er iets nieuws te melden is laat ik het weten.

thanx Danny voor de info :thumbup::wave:

we wachten gewoon geduldig af

elke keer als er een busje van TNT voor de zaak stopt denk ik;hé mijn koplampen.

maar elke keer is 't voor de buren.

Link naar reactie
Postcodeloterij in orde?? :rolleyes:

't zal de tijd wel zijn geweest (03:34) :thumbup::wave:

u bedoelt????

Link naar reactie
Maandag gaan ze op de post, niet zo snel als ik had verwacht maar ze komen er in ieder geval aan.

beter laat dan nooit ;) ;)

we blijven gewoon afwachten :wave:

Link naar reactie
  • 5 weken later...

Niet mis Roger. :thumbup:

Een kleine twee maanden geleden zelf iets uit China besteld, vertraging schijnt te maken te hebben met slecht weer en het Chinese nieuwjaar. Zal ook wel de vertraging op de koplampen veroorzaken. :thumbup:

Some orders are delayed due to long Chinese New Year holidays and bad weather conditions in China, which serious affected our China warehouse operations, deeply apologise for any inconvenience caused.
Link naar reactie

ik kreeg vandaag deze brief;

geachte mevrouw,heer

GLS Netherlands heeft voor u een pakket uit Singapore mogen ontvangen.

De inhoud van dit pakket is door de douane als verplichte aangifte binnen de EU aangemerkt.

Dat betekent dat er aangifte ten invoer moet plaatsvinden.

Hierdoor ontstaan,na uw toestemming tot inklaring (TTI), wettelijke fiscale kosten als invoerrechten en omzetbelasting.

Daarnaast worden er inklaringkosten gemaakt voor het opmaken van de vereiste douanedocumenten.

Wij berekenen u deze kosten door.

Wij verzoeken u daarom uw juiste gegevens binnen vijf werkdagen aan onze afdeling Costoms door te geven.

U kunt hiervoor gebruikmaken van ons electronisch terugmeldsysteem op het internetadres www.gls-netherlands.com. onder vermelding van het controlegetal dat u in deze brief vindt.

Ook kunt u uw gegevens doorgeven per e-mail,fax of door dit document ingevuld te retourneren naar ons postbusadres,vermeld in het briefhoofd.

Derecct naar ontvangst van de juiste gegevens maken wij het pakket gereed voor verzending.

met vriendelijke groet,

GLS Netherlands

shit,heb ik weer ;) :blink: ;) :wave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.