Ga naar inhoud

QP Meeting 2008


MdV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

:nono: Die ondersteuners, die cabrio-rijders, die een poging doen nog iets van jullie armzalige QP-meeting te maken, worden simpelweg vergeten??? :thumbup:

We zijn en zullen jullie nooit vergeten. :thumbup:

Link naar reactie
Zo net terug van m'n eerste concert in de HMH B)

Moet vandaag helaas werken <_<

Maar het is toch lekker dichtbij voor mij, dus ik probeer na m'n werk (half6) nog even langs te komen en een hapje mee te eten.... :ok:

Tot vanavond...

jij hebt humor! toen ik je post zag dacht ik 'ja leuk dat je naar een concert gaat op een vrijdagavond' maar na de schatertjes van Bas was ik toen wel benieuwd wat er zo grappig is.. en achter dat linkje zit... Ennuh, dat jij tussen de concerten door, een hap mee-eet in Liempde met je fans van het eerste uur, GE-WEL-DIG! :thumbup:

Link naar reactie

Het leukste is dat ik er gisteravond echt was, jullie begrijpen dat ik een erg plezierige en vooral lachwekkende avond had.

aan aandacht geen gebrek.... :ok:

Mijn vader komt vanavond ook met de andere Roadster... Oops... nog meer ja, sorry :thumbup:

Ik bel je voordat we die kant op komen Martijn, jullie zullen tegen die tijd al bij 't hof van liempde zitten denk ik.

Link naar reactie

We gaan er weer een gezellige dag van maken :ok:

Ik wil toch ook nog even onze Roadster vrienden bedanken voor het opleuken van dit event, hartstikke leuk dat jullie ook komen :thumbup:

Tot straks <_<

De organisatie

Link naar reactie

He mensen,

Veel plezier op de QP meeting vanmiddag.

Helaas moet ik dadelijk gaan werken tot laat op de avond, dus ben ik niet aanwezig. BALEN!

(had ik overigens al gemeld aan de organisatie)

Ik hoorde dat er toch enkele roadster rijders de boel nog komen opleuken, tof!

Groeten Maarten

Link naar reactie

Hi QP & Roadster mannen!

Net terug van Oostenrijk (maar 11 uur onderweg geweest...pfffffffffffff). Hoe was "onze" QP meeting? Een paar :m: 's zouden mooi zijn!

Grtz, Ruud

Link naar reactie

Ten eerste wil ik zeggen dat ik het heel erg naar mijn zin heb gehad! En mensen die niet zijn gekomen, jullie hebben echt wat leuks gemist!

De panorama die ik gemaakt heb, als iemand anders betere kwaliteit foto's heeft, dan kan ik misschien een betere maken...

panoramazl4.jpg

Nog een paar foto's...

z3qpmeet001yy1.jpg

z3qpmeet003mt3.jpg

z3qpmeet014wc1.jpg

z3qpmeet016uk0.jpg

z3qpmeet017lg9.jpg

z3qpmeet021ig9.jpg

z3qpmeet018js3.jpg

z3qpmeet019ag9.jpg

z3qpmeet027oe3.jpg

Als er iemand een foto in betere kwaliteit wil, moet hij maar even een PB sturen.

Filmpjes komen nog...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.