Ga naar inhoud

QP Meeting 2008


MdV

Aanbevolen berichten

Ik zit hier in Oostenrijk (apartement met WLAN internet access = geweldig) en lees net van de afmeldingen link en rechts. Jammer,

Maar beste heren van de organisatie: hoe goed/gezellig/mooi een event gaat zijn zit 'm echt niet in het aantal deelnemers. Mij lijkt het net zo leuk om 8 mede Z3 coupe-gekken te ontmoeten als dat het er 30 zouden zijn. Als ik niet pas zaterdagavond 8 maart laat uit Oostenrijk terug kom, waren Simone (=mijn vrouw en Z3 coupe gek van het eerste uur) en ik graag gekomen.

Dus heren, rest assured: dat jullie hier tijd in investeren en jullie nek uitsteken om dit te organiseren wordt gewaardeerd ;) :blink::wave: , of er nu 8 coupe's of 48 coupe's komen!

Gruss Gott! Ruud ;)

Link naar reactie
  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Toch prettig te horen dat het initiatief gewaardeerd wordt ;) 'meeting geslaagd' hangt inderdaad meer aan wie ipv hoe veel er komen :blink: ennuh, een paar prettig gestoorde Roadster rijders zijn uitgenodigd :schater: Vanaf 14.30u op Landgoed Velder, vanaf 16.30u in Restaurant Koorenschuur te Liempde, gezellig :wave:

Link naar reactie
QP rijders zijn idd wat eigenzinnig (en waarschijnlijk ook minder gemotiveerd :wave: ).

Die paar Coupé rijders die ik kan van hier Zijn alleen maar TOPgoZers te noemen en altijd Zéér gemotiveerd om er een geZellige dag van te maken... ;)

En, als er voor een "algemene Z3-rit" tussen 20-50 auto's aanmelden is het denk ik niet vreemd dat er bij een QP-meeting niet zoveel komen. QP-s zijn hier op het forum toch echt in de minderheid (lijkt me ook logisch :guitar:).

ZZaZkia...Weet je eigenlijk wel hoe goed dat je bent ? Vast wel... :blink:

Toch prettig te horen dat het initiatief gewaardeerd wordt :muur: 'meeting geslaagd' hangt inderdaad meer aan wie ipv hoe veel er komen

Wordt Zelfs door deZe RoadstAr-rijder/Z3forumliefhebber gewaardeerd... ;) (Vooral dat laatste klopt als een ehhh...Coupé... :banaan:

Link naar reactie
Geen aanname, wel een wens.. Huub staat in de lijst omdat hij zich onder voorbehoud van de weersomstandigheden, via PM bij mij had aangemeld. Jammer om nu via via te vernemen dat hij er niet bij kan zijn, had hem graag gesproken! Ik ben benieuwd hoe het hem vergaat.

Het aantal afmeldingen is jammer maar helaas, meeting gaat sowieso door! De deelnemers zijn in ieder geval betrokken bij een uniek evenement: de laatste QP meeting :)

Kreeg van Rob een mailtje :D en wees mij op de Meeting van as zaterdag,heb toentertijd inderdaad met Martijn contact gehad hierover en een misschien toegezegd vandaar mijn naam in de lijst maar ik ga niet komen.

Vind het wel top dat er georganiseerd blijft worden en hoop dat jullie mooi weer krijgen. :thumbup:

Groet Huub

Link naar reactie

Jammer Huub, die Coupe met dikke wielen zal ik dus moeten missen ...

Link naar reactie
Hey Martijn!! Ik ben er ook hoor!!! Zoiets willen wij niet missen!!! :thumbup:

p.s. vergeet je niet iets voor mij mee te nemen??? :chick:

;) ik neem een aantal zaken voor je mee:

- een goed humeur :)

- bumperverlichting

- mijn inbreng in de contest 'wie heeft de mooiste Imolarode :D Coupe van het forum'

Link naar reactie

de contest voor mooiste imolarode ZZZ///MQP daar is de winnaar al van bekend!!! :schater: c'est moi

goed humeur heb ik altijd als ik met de ZZZ weg ben :)

en ook ik ben benieuwd naar de ZZZ van David!! en natuurlijk van ze allemaal!!! :D

En enthousiast ben ik altijd :thumbup:

Jongens we zien ons a.s. zaterdag!!!!

Link naar reactie
Ik ben erg benieuwd naar Emmanuel zijn MQP....heb hem helaas nog nooit irl kunnen aanschouwen.... :thumbup: ... kunnen we elkaar ook eindelijk eens de hand schudden.
Je hebt die van Martijn toch gezien? Dan heb je al die imola rode gezien! :schater:
Link naar reactie
Euhh... ik ben Z-loos momenteel Emmanuel :lol: ...mijn QP heb ik enige maanden geleden al verkocht.

Ja Uhm ;) sorry, maar er wordt hier ook zoveel verkocht of geruild ;) , dat ik het soms allemaal niet meer volgen kan. :schater:

Jongens het gaat een gezellige dag worden!! :D

aangepast door m coupe for life
Link naar reactie

Als je voor exclusiviteit gaat kan je beter een Golf kopen dan een Roadster .. :rolleyes:

Link naar reactie

Nog 1 nachtje slapen :kisstogether: QP meeting wordt een bonte verzameling en lekker gezellig! ... eerste post aangepast, de locatie voor de borrel is aangepast!

Borrel en hapje in Het Wapen van Liempde aan de Raadhuisstraat. De 'die hards' kunnen daarna vanaf 18.30-19.00u nog even meeeten in Het Hof van Liempde op Nieuwstraat 43. Blijf dus gerust hangen voor de gezelligheid!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.