Ga naar inhoud

QP Meeting 2008


MdV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Huub staat er wel bij, maar er is geen post waarin hij zich opgeeft voor deze meeting. Hoe Huub in de lijst komt is daarmee onduidelijk. Is het een aanname geweest, of was de wens de vader van de gedachte??

Ik kan je overigens vertellen dat Huub er niet bij zal zijn. Had contact met Huub.

By the way, Huub wist dit nog te vertellen: Misschien is het niet gezien door de organisatie, maar Wheels komt evenmin, hij heeft zich (weliswaar in een ander topic) afgemeld, zie hier.

Ben bang dat de cabrio's zullen moeten opdraven om deze QP-meeting nog een béétje aanzien te geven... :schater:

Link naar reactie

Geen aanname, wel een wens.. Huub staat in de lijst omdat hij zich onder voorbehoud van de weersomstandigheden, via PM bij mij had aangemeld. Jammer om nu via via te vernemen dat hij er niet bij kan zijn, had hem graag gesproken! Ik ben benieuwd hoe het hem vergaat.

Het aantal afmeldingen is jammer maar helaas, meeting gaat sowieso door! De deelnemers zijn in ieder geval betrokken bij een uniek evenement: de laatste QP meeting :rolleyes:

Link naar reactie
De deelnemers zijn in ieder geval betrokken bij een uniek evenement: de laatste QP meeting :rolleyes:
Misschien een andere organisator aantrekken :schater:

Ben bang dat de cabrio's zullen moeten opdraven om deze QP-meeting nog een béétje aanzien te geven... :schater:

Ze accepteren zelfs Porkers om de boel op te leuken hoe diep moet je zakken :wave:
Link naar reactie

Mss Picolo ook maar een PM sturen, hoor en zie ik de laatste tijd ook weinig van...

En z'n aanmelding was ook eerder in de trant van : als ik kan en tijd heb....

Anyway : IK ZAL ER ZEKER ZIJN, AL MOETEN WE MET Z'N DRIE DAAR STAAN :D :D

Link naar reactie

Een paar Coupé's en een paar goedwillende en meelevende Roadster-rijders, daar zal het uiteindelijk op neerkomen.

Dat je nooit meer zoiets organiseert, met al die grote bekken QP-rijders, ja, daar kan ik wel inkomen...

Link naar reactie
  • Administrator

Met al het respect, maar volgens mij is dit net zo'n kansloos project als een 2.2i meeting organiseren :D

Link naar reactie
Met al het respect, maar volgens mij is dit net zo'n kansloos project als een 2.2i meeting organiseren :D

Je opmerking getuigt, ondanks de introductie, van weinig respect en lijkt slechts gebaseerd op de recente afmeldingen, niet op feiten over de dag zelf. De QP meeting vorig jaar was een prima evenement, zal ook dit jaar gewoon gezellig worden.

De recente afmeldingen zijn jammer maar helaas, eigenzinnig volkje die QP-lui :D Vind eerlijkgezegd dat je lekker makkelijk praten hebt vanachter de geraniums. Veel verder dan wat zeurderige posts over de modellenlijn van Citroen ben je tot op heden hier niet gekomen.

Link naar reactie
Je opmerking getuigt, ondanks de introductie, van weinig respect en lijkt slechts gebaseerd op de recente afmeldingen, niet op feiten over de dag zelf. De QP meeting vorig jaar was een prima evenement, zal ook dit jaar gewoon gezellig worden.

Punt gemaakt!

Tsss, beetje 2.2i's afkraken.

Link naar reactie

Hela Jongens, kalm aan, dit is onze meeting, hé. :D

Als we het lekker exclusief willen houden, moeten we dat toch zelf weten :drank:

QP rijders zijn idd wat eigenzinnig (en waarschijnlijk ook minder gemotiveerd :D ).

Reden moet volgens mij gezocht worden in de locatie. Mss een beetje uit de weg voor de "gemiddelde NL-QP rijder".

En helaas blijken alleen Emmanuel en ikzelf als enige Limbo's van de partij. Maar wij willen dan ook overal bij zijn :drank:

Waardeer het initiatief ten zeerste... :banaan:

Link naar reactie
  • Administrator
Je opmerking getuigt, ondanks de introductie, van weinig respect en lijkt slechts gebaseerd op de recente afmeldingen, niet op feiten over de dag zelf. De QP meeting vorig jaar was een prima evenement, zal ook dit jaar gewoon gezellig worden.

De recente afmeldingen zijn jammer maar helaas, eigenzinnig volkje die QP-lui :D Vind eerlijkgezegd dat je lekker makkelijk praten hebt vanachter de geraniums. Veel verder dan wat zeurderige posts over de modellenlijn van Citroen ben je tot op heden hier niet gekomen.

Sjaggie? Die opmerking was met een knipoog bedoeld hoor en sloeg ook op die afmeldingen, niet op de dag zelf...

Daarbij staat er niet 1 geranium in mijn huis en zul je toch eens wat beter moeten zoeken t.a.v. mijn berichten hier, want het aantal berichten van mij in die Citroën topic bedraagt 2.

Link naar reactie

Ik wordt ook een beetje moe van mensen,en dan zeg ik het heel netjes, die alleen maar commentaar lopen te geven op evenementen ipv zelf eens met goede ideeen en /of initiatieven te komen. :D

De beste stuurlui staan altijd aan wal !

De QP Meeting 2008 wordt gewoon weer een reuze gezellige dag :D

Link naar reactie
De QP Meeting 2008 wordt gewoon weer een reuze gezellige dag :D

Vrees dat je te vroeg juicht...

Ik kan er deze keer namelijk niet bij zijn, sorry :D

Super toch dat zoiets georganiseerd wordt! Was er graag ook bij (was vorig jaar wel gezellig) maar ben helaas verhinderd.

En, als er voor een "algemene Z3-rit" tussen 20-50 auto's aanmelden is het denk ik niet vreemd dat er bij een QP-meeting niet zoveel komen. QP-s zijn hier op het forum toch echt in de minderheid (lijkt me ook logisch :banaan:).

Dus (heren) QP-rijders: super veel plezier a.s. zaterdag! Ik zal duimen voor enigzins mooi weer. Want ook al kan jullie kappie niet open, in zo'n QP is toch echt maar plek voor 2 personen en dat kletst toch minder gezellig.

Link naar reactie
Martijn neem jij de boodschapjes nog mee zaterdag... :schater: ;)

dscf0439ik3ix7.jpg

Heee, zo'n kratje past ook in een roadster ! ;)

Was mee naar een mini-meeting.

outc38.jpg

Heeft verder geen reet met de QP meeting te maken :blink: , maar ik vond de foto wel leuk ! :wave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.