Ga naar inhoud

QP Meeting 2008


MdV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik hoop zelf tegen die tijd natuurlijk ook weer een QP te hebben..dus dan zitten we op 11..

Om in de spirit van rouleren te blijven David , die van mij kun je wel overnemen hoor ^_^

Greetz!

Gman

Geweldig systeem hebben wij eigenlijk ontdekt zo. Heeft iedereen elkaars QPe een keer gehad :rolleyes: Alhoewel toch maar niet doen zit ik aan het eind van het liedje weer met een rooie M QPe in mijn mik :schater:
Link naar reactie
Ik hoop zelf tegen die tijd natuurlijk ook weer een QP te hebben..dus dan zitten we op 11..

Om in de spirit van rouleren te blijven David , die van mij kun je wel overnemen hoor :rolleyes:

Greetz!

Gman

Ach wel nee joh dat wil jij helemaal niet :schater:

Roadster rijders zijn natuurlijk ,mits met hardtop, ook van harte welkom om een kijkje te komen nemen :D ( het is jammergenoeg een vrij toegangkelijk terrein ^_^ )

Link naar reactie
Ach wel nee joh dat wil jij helemaal niet :schater:

Roadster rijders zijn natuurlijk ,mits met hardtop, ook van harte welkom om een kijkje te komen nemen

Misschien kom ik ook wel even. Risico is dat de QP rijders ook zo'n mooie roadster willen.

Heb ook al (maar zonder Z3roadster) lesbische vrouwen "bekeerd", maar dat is een ander verhaal). :rolleyes:

Link naar reactie
Misschien kom ik ook wel even. Risico is dat de QP rijders ook zo'n mooie roadster willen.

Heb ook al (maar zonder Z3roadster) lesbische vrouwen "bekeerd", maar dat is een ander verhaal). :rolleyes:

QP rijders vergelijken met lesbische vrouwen, hmmm interessant concept. Moet ik toch even over nadenken. :schater:

Link naar reactie

Het lijkt mij ook leuk, dus ik kan op de lijst! (voorlopig even onder voorbehoud)

Ik woon in Haarlem, en misschien is het een idee om met de mensen die omgeving Haarlem/Amsterdam ergens af te spreken en gezamelijk erheen te rijden. Dat heeft dan weer een toegevoegde waarde aan de rit van ruim 1 uur.... Dus mensen die zich aangesproken voelen, hoor ik graag van! :thumbup:

Link naar reactie
Nee, geen witte maar wel een QPe :rolleyes:
Het is een roadster/cabrio geworden. Ik ga hem morgen halen, fahren fahren fahren uber die autobahn :fiew: :holiday: Ben ik dan nog wel welkom op de QPe meeting ik zet hem wel om de hoek :birthday: aangepast door z3mroadster
Link naar reactie
Het is een roadster/cabrio geworden. Ik ga hem morgen halen, fahren fahren fahren uber die autobahn :rolleyes::drank: Ben ik dan nog wel welkom op de QPe meeting ik zet hem wel om de hoek :banaan:

Ach wel nee joh....we kunnen nog wel een BBQ gebruiken :schater:

Dat wordt morgen een zeeeeeeeer leuke dag dan voor je...Super :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.