Ga naar inhoud

QP Meeting 2008


MdV

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

als vervolg op de geslaagde QP meeting 2007 te Lage Vuursche organiseren DavidsZ3 et moi een volgende editie van de QP meeting :thumbup:

Waar?

Om onze Limburgse en Belgische vrienden tegemoet te komen wordt deze editie in de regio Eindhoven georganiseerd, op Landgoed Velder om precies te zijn. Ook hier zijn diverse velden om de auto's bij elkaar te plaatsen, even bij te kletsen en mooie plaatjes te schieten.

686210882_1c415de3ca.jpg

Route

Vanaf de A2, richting Maastricht afslag nr 26 Liempde. Heb je een routeplanner in de auto, stel dan Spoorpad 2 te Liempde als adres in.

velderyr5.jpg

velder2mf7.jpg

Hoe laat?

Verzamelen vanaf 14.30u, daarna gaan we voor een borrel en hapje naar Het Wapen van Liempde aan de Raadhuisstraat. De 'die hards' kunnen daarna vanaf 18.30-19.00u nog even meeeten in Het Hof van Liempde op Nieuwstraat 4. Blijf dus gerust hangen voor de gezelligheid!

groepjemr8.jpg

QP rijders, meld je vandaag nog aan voor 8 maart 2008 te Landgoed Velder! :thumbup:

Aanmeldingen:

1. - M Coupe for Life

2. - Wheelz

3. - Gman

4. - Navigator

5. - MdV

6. - cfQP

7. - Martinvh

8. - Maarten

9. - M Coupe

10. - Huub

11. - Killabee

12. - Piccolo

13. - Fabian

- ...

In 2007 op de piek 14 QP's op een rij, moet beter kunnen in 2008!

PS Roadster rijders zijn uiteraard welkom om voor de gezelligheid langs te komen, om de hoek parkeren svp :schater:

aangepast door MdV
Link naar reactie
  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

PS Roadster rijders zijn uiteraard welkom om langs te komen.

Het Zou toch veel leuker Zijn om het op 'Coupé's Only' te houden Martijn ?

Er Zijn toch genoeg 'Mixed-Up' evenementen door het hele jaar ?

Ik weet niet of er ook een rit gemaakt gaat worden, maar dan Zou ik Zéker geen frikandellen :thumbup: laten komen...

Verder ga ík me natuurlijk niet met jullie organisatie bemoeien en wens jullie veel aanmeldingen en suc6... :thumbup:

Link naar reactie
Gast france bleue

Ik weet niet of er ook een rit gemaakt gaat worden, maar dan Zou ik Zéker geen frikandellen :thumbup: laten komen...

Welke zichzelf respecterende roadster rijder zou daar bij willen zijn. :thumbup:

Link naar reactie
Het Zou toch veel leuker Zijn om het op 'Coupé's Only' te houden Martijn ?

Er Zijn toch genoeg 'Mixed-Up' evenementen door het hele jaar ?

Nee joh, is leuker & gezelliger, al zullen de Roadsters voor de plaatjes wel even verderop moeten parkeren :thumbup: hoe meer zielen... selectieve meetings vallen meestal niet zo goed hier :thumbup:. Plus, we zoeken cabrio rijders die de catering gaan verzorgen, bewegwijzzzering aanbrengen, beveiligingspersoneel (zoveel QP-rijders bij elkaar gaat niet goed, teveel testosteron... zucht) etc etc...

aangepast door MdV
Link naar reactie

Heb het er al met Martijn via PM over gehad, maar ik ben 8 maart nog in Oostenrijk.

Anders was ik met de Coupe richting Eindhoven gereden!

En ook al ben ik er niet bij, ik waardeer het dat voor deze meeting een zuidelijke locatie is gekozen. :thumbup:

Link naar reactie
Is jullie ook die aparte achterspoiler van de zwarte QP opgevallen :thumbup:

Nu je het zegt, nog niet eerder gezien. Mijn oog was wel al gevallen op de mooie beige binnenbekleding van die zwarte. Me like! :thumbup:

Link naar reactie

ik mag me niet aanmelden, hoewel als ik de HT laat zitten ..... :rolleyes:

maar om er zeker van te zijn dat de ZZZ niet voor andere doeleinden wordt ingezet die dag kom ik denk ik wel ff kijken B)

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Nou zijn er de laatste tijd zoveel nieuwe QPe's op het forum bij gekomen, waar blijven de aanmeldingen :kisstogether: Meteen weer even onder de aandacht aangezien de organisatie ligt te slapen :thumbup::schater:

Ohohoh...mijnheer krijgt meteen weer een grote mond...tijd om jou de 17e eens een paar toontjes lager te laten zingen :schater:

Maar inderdaad......er kunnen nog zat aanmeldingen bij !!!

Ik hoop zelf tegen die tijd natuurlijk ook weer een QP te hebben..dus dan zitten we op 11..

Link naar reactie
Nou zijn er de laatste tijd zoveel nieuwe QPe's op het forum bij gekomen, ......................
.

Komen er veel bij? Heb het idee dat ze alleen maaar snel van eigenaar wisselen. :kisstogether:

Link naar reactie
Henk, dat heet rouleren, vh heeft mij al gevraagt zijn 2.8 op mijn 3.0l in te ruilen ik heb geen belang :kisstogether: Als het nou een TT was :schater:

Zo is dat ....... moet je met bepaalde niet-materialistische zaken soms ook even doen. :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.