Ga naar inhoud

z3 m te koop

bert888

Aanbevolen berichten

• Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

De auto zegt mij niets, ik weet niet wat die kost maar een dergelijke auto bij zo'n bedrijf kopen vraagt om problemen. Kijk alleen maar eens hoe scheef de motorkap erop zit. Ik zal even geduld hebben en deze laten staan.

aangepast door Rob

Even bij RDW kijken. Is waarschijnlijk als schadeauto geimporteerd.

aangepast door Rob

Ik ben er een half jaar geleden nog geweest voor een andere Z, Van Essen verkoopt geen complete schadeauto's, alleen onderdelen. Foto's op de website zijn meestal ook niet actueel, aangezien diverse onderdelen al ontbreken omdat deze zijn verkocht.

Overigens een prima adres voor BMW-onderdelen.

aangepast door Rob

dankje voor jullie info.

kijk wel op mijn gemak verder.

aangepast door Rob
Geplaatst:
Ik ben er een half jaar geleden nog geweest voor een andere Z, Van Essen verkoopt geen complete schadeauto's, alleen onderdelen. Foto's op de website zijn meestal ook niet actueel, aangezien diverse onderdelen al ontbreken omdat deze zijn verkocht.

Overigens een prima adres voor BMW-onderdelen.

Klopt. Is wel een heel net bedrijf en ik heb zeer goede ervaringen met hen. Zijn hun beloftes altijd nagekomen. Ook als het hen geld koste. Zou dus maar even goed doorvragen bij hen waarom ze nu een complete auto aanbieden. Normaliter bouwen ze de schade auto's niet meer op maar verkopen ze alleen de onderdelen.

Geplaatst:

Euhm jongens, de auto staat onder demontage-auto's.... Daar komt bij, volgens mij ligt er allemaal glas in het bijrijderscompartiment....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen