Ga naar inhoud

De verschillen tussen man en vrouw


ColCabrio

Aanbevolen berichten

hahaha Diana!, nee niet op de koelkast, wel op de binnenspiegel van z'n auto, als screensaver op z'n computer, en ingelijst boven de haard!

Zucht, en de volgende ban is in aantocht <_< :lachen:

Doe wat je wilt! ......

(En wie heb je daarmee? )

Ik zeg maar zo: bedenk goed wat je met de admin rechten doet. Wie zegt dat ik de volgende ben ... :sFun_whistle:

Ik bedoel jouw niet gekkie, die griet boven je...

Btw; het spijt me .....

Link naar reactie

Col,

Misschien kun je hieronder ook in cursief de werkelijke bedoelingen erbij zetten als die drukker uit Dedemsvaart zegt:

Ik ga jouw auto echt niet verkopen.......

Ik hou de witte Z4QP voor lange tijd zelf.......

Ik ga voortaan Porsche rijden..........

BMW Zes serie is alleen voor kampers........

Ik blijf komende tijd Saab cabrio rijden........

Ik verkoop deze zes echt niet op korte termijn.......

Ik ga vanavond wel koken als er gasten komen........

Ik let wel op Beau.......

Gefeliciteerd, deze bos bloemen heb ik echt niet uit de tuin van de buren geplukt......

Natuurlijk was ik onze trouwdatum niet vergeten..........

Ik heb echt geen auto gekocht........

Ik ga alleen naar die auto kijken en echt niet kopen hoor...........

Die nieuwe hond zat echt plots op de achterbank. Ik had het echt niet door.....

Ik kijk echt nooit naar andere vrouwen...........

Die snelheidsboete klopt echt niet...........

Link naar reactie

Interessante statistieken over het menselijk lichaam:

- het duurt 7 seconden om het voedsel vanuit de mond naar de maag te brengen

- het lichaam gebruikt 300 spieren om zich in evenwicht te houden wanneer men recht staat

- een haar kan een gewicht van 3 kilogram dragen

- het vel van een gemiddeld mens weegt 2 maal meer dan de hersenen

- het bot van de heup is sterker dan cement

- aan ieder van de voeten bevinden zich duizend miljard bacteriën

- als ons speeksel iets niet kan oplossen kunnen wij het niet proeven

- de penis van een gemiddelde man meet 3 maal de lengte van zijn duim

- het hart van een vrouw klopt sneller als dat van een man

- vrouwen knipperen 2 maal meer met de ogen dan de mannen

- vrouwen hebben dit bericht al lang gelezen...

... wanneer de mannen nog steeds de lengte van hun duimen staan te meten!

Link naar reactie

Mannelijk woordenboek

De man spreekt dit uit ** Dit is de werkelijke betekenis

Ik heb honger. ** Ik heb honger.

Ik heb slaap. ** Ik heb slaap.

Ik ben moe. ** Ik ben moe.

Zullen we naar de bioscoop gaan? ** Wil je met me naar bed?

Mag ik je mee uit eten nemen? ** Wil je met me naar bed?

Mag ik je opbellen? ** Wil je met me naar bed?

Zullen we dansen? ** Wil je met me naar bed?

Mooie jurk! ** Wil je met me naar bed en mag ik hem dan van je lijf scheuren?

Je bent zo gespannen, zal ik je masseren? ** Wil je met me naar bed?

Ik verveel me ** Wil je met me naar bed?

Ik hou van je ** ik wil met je naar bed, en wel nu meteen!

Ik hou ook van jou ** ja ja... en dan wil ik nu met je naar bed.

Laten we praten ** Ik wil je laten zien wat voor diepgaande persoon ik ben, en misschien wil je dan wel met me naar bed.

Wil je met me trouwen? ** Ik wil niet dat je het met een ander doet.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

En in het rood erachter mijn verlate reactie zoals ik reeds eerder had beloofd!

Col,

Misschien kun je hieronder ook in cursief de werkelijke bedoelingen erbij zetten als die drukker uit Dedemsvaart zegt:

Ik ga jouw auto echt niet verkopen.......binnen 2 weken verkocht!

Ik hou de witte Z4QP voor lange tijd zelf.......ook reeds plaats gemaakt voor een 4 persoons speeltje

Ik ga voortaan Porsche rijden..........of in iedergeval iets wat jij niet mooi vind

BMW Zes serie is alleen voor kampers........klopt maar nu komt het mij wel goed uit en eerlijk is eerlijk, het rijd geweldig!

Ik blijf komende tijd Saab cabrio rijden........tot ik weer iets anders leuks tegenkom

Ik verkoop deze zes echt niet op korte termijn.......nee echt niet!

Ik ga vanavond wel koken als er gasten komen........hier heb je geld, regel jij het ff

Ik let wel op Beau.......weet jij waar dat jochie van ons is?

Gefeliciteerd, deze bos bloemen heb ik echt niet uit de tuin van de buren geplukt......deze komen uit een straat hier verder op

Natuurlijk was ik onze trouwdatum niet vergeten..........jij bent gelukkig en ik getrouwd

Ik heb echt geen auto gekocht........vandaag niet, gisteren wel maar had de tijd nog niet het je te vertellen

Ik ga alleen naar die auto kijken en echt niet kopen hoor...........hier heb je shopgeld

Die nieuwe hond zat echt plots op de achterbank. Ik had het echt niet door.....alleen is ook maar alleen

Die snelheidsboete klopt echt niet...........als jij rijdt wil je dan wat beter op je snelheid letten, dit is de zoveelste....

  • Like 2
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • Administrator

Yangkie, wat is dat toch elke keer met die man/vrouw videofilmpjes. Wil je ons iets duidelijk maken? :lol:

Maar hij klopt wel! :clapping:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

:o Mijn hemel!!! Wat kunnen vrouwen toch moeilijk doen!!! Het is nooit goed!!! :blink:

........... .... ......

Wat ben ik toch eigenlijk makkelijk :rolleyes: (en ik zal die lange slungels maar voor zijn: dan maar door het leven als een halve kerel, scheelt een boel drama's :lol: ).

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 6 maanden later...

Mannenregels:



Wij horen altijd "de vrouwen-regels" Daarom nu eens de regels van de mannelijke kant. En... alles is regel nummer 1.



Dit zijn onze regels:


1. Borsten zijn om naar te kijken en daarom doen we dat ook. Probeer dat niet te veranderen, werk liever een beetje mee. Trek een strak truitje aan of zo.



1. Leer met de toiletzitting om te gaan. Je bent een grote meid. Staat hij omhoog, laat je hem gewoon zakken. Wij willen hem omhoog, jullie willen hem naar beneden. Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar beneden staat.



1. Zondag = sport. Net als volle maan of Eb en Vloed. Laat het zo!


1. Winkelen is GEEN sport. En NEE zo gaan we er ook nooit over denken.


1. Huilen is chanteren.


1. Vraag wat je wilt. Laat ons even duidelijk zijn: - Subtiele hints werken niet!- Sterke hints werken niet!- Kennelijke hints werken niet!- ZEG HET MAAR GEWOON!



1. 'Ja' en 'Nee' zijn perfect acceptabele antwoorden op eigenlijk alle vragen.


1. Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien. Dat is wat we doen. Voor sympathie en gezeik heb je vriendinnen.


1. Een hoofdpijn van 17 maanden is een probleem. Ga naar een dokter.


1. Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd, is niet meer bespreekbaar. In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.


1. Als je denkt dat je dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel zijn. Vraag het niet aan ons.



1. Alles wat we zeggen kan 2 kanten op. En als de ene kant je boos of kwaad maakt, bedoelen we natuurlijk de andere kant.


1. Of je zegt ons wat te doen. Of je zegt hoe we het moeten doen. Niet allebei!! En als je het zelf beter weet, doe het dan zelf.


1. Als je wat wilt zeggen, doe dat dan tijdens de reclame.


1. Christopher Columbus vond zijn eigen weg. Wij ook.


1. Als het jeukt, dan krabben we. Dat doen we.


1. Als we vragen of er wat is en jij zegt "niks", dan doen wij ook alsof er niks is. We weten dat je liegt, maar het is geen discussie waard. Ga dan achteraf niet lopen zeuren dat we er geen aandacht aan besteden..!



1. Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben, verwacht dan een antwoord dat je niet wilt horen.


1. En als we weer ergens heen gaan....echt waar: alles staat je goed. Heus.


1. Vraag ons niet waar we aan denken, tenzij je bereid bent om te praten over: Sex, Sport, of Auto's.



1. Je hebt genoeg kleren. Een gemiddeld 3e-wereld dorp is er jaloers op...


1. Je hebt te veel schoenen. De SchoenenReus is jaloers op je.


1. Ik ben in vorm. Rond is ook een vorm.



1. Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is net als kamperen.



Echte mannen delen deze mannenregels als een baas, terwijl je daarna jezelf kunt bescheuren van het lachen om de reacties van vrouwen op deze regels.

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.