Ga naar inhoud

De verschillen tussen man en vrouw


ColCabrio

Aanbevolen berichten

Onverenigbaarheid tussen de geslachten? Ik heb er nog altijd geen enkele moeite mee! :D
Mijn biologieleraar van vroegah vatte het eens zuchtend samen:

"Die jeugd van tegenwoordig, allemaal jongens en meisjes en ze passen nog in elkaar ook."

Link naar reactie
Veel plezier Roger. Ik zou mij nog maar eens afvragen of je wel terug wilt komen. Je vrouw is een feministe en een van je "forumvrienden" pleegt hoogverraad :wave:

Roger heeft geen vrienden. :D

Ja, hij had er twee maar die moesten bij hem blijven tot zijn turbo was ingebouwd. Nou, na 3.00 in de nacht was hij die dus ook kwijt.

Hij heeft ons nog proberen om te kopen met twee broodjes van 2,75. (Ja, het mag natuurlijk allemaal niets kosten bij die jonge ondernemers). :schater:

Link naar reactie
Hij is erg droog... maar wel leuk... ben ik blij dat ik brunette ben :rolleyes:.

...en geen dreier cabrio rijd...maar een Z3!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

deze battle blond vs bruin is dan ook speciaal voor de "brunettes" onder ons... de stand op dit moment is nog niet erg overtuigend: totaal score blond: 42904066 bruin: 42858407 en ik kan het niet alleen (ben niet in een bevoorrechte positie de hele dag de battle aan te gaan, iemand moet tenslotte het geld op tafel brengen) :thumbup:

Link naar reactie
  • 7 maanden later...
  • 1 maand later...

Een familie zit samen te eten. De zoon vraagt aan zijn vader "Pa hoeveel soorten borsten zijn er eigenlijk?"

De vader is een beetje verwonderd maar antwoord "Wel zoon, er zijn 3 soorten. Vrouwen van ongeveer 20 die hun borsten zijn zoals meloenen,rond en

stevig. Tussen de 30 en 40 zijn ze zoals peren, nog altijd mooi maar dan beginnen ze een heel klein beetje te hangen. En na de 50 zijn ze zoals ajuinen."

''Ajuinen?''

"Ja, je ziet ze en je moet erbij huilen."

Moeder en dochter horen dit en worden heel erg boos.

Zodat de dochter aan de moeder vraagt "mams, hoeveel soorten lullen zijn er ?"

De moeder lacht en antwoord "Wel liefste dochter, een man doorgaat 3 fasen, ieder fase is zoals een ander type boom. In zijn 20 is hij zoals een eik, machtig en hard. In zijn 30 en 40 is hij zoals een berk, buigzaam maar betrouwbaar. Na zijn 50 is hij zoals een kerstboom."

''Een kerstboom?''

"Ja ,de wortels zijn dood en de ballen dienen als decoratie"

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

:lol: Zojuist dit topic weer even terug gelezen!

Heb er nog wel eentje die hier wel past: (tenslotte is de overgrote meerderheid op dit forum man) dus heren, mocht je het nu nog niet weten.......

Vrouwelijk Woordenboek

De vrouw spreekt dit uit: Dit is de werkelijke betekenis:

Ja Misschien

Nee Misschien

Misschien Nee

Het spijt me… Het gebeurt toch zoals ik wil

Wij willen… Ik wil

Doe wat je wilt Hier ga je spijt van krijgen

We moeten praten Ga rustig zitten, mond dicht en luister naar wat ik wil zeggen

Ga maar Ik wil niet dat je gaat

Ik ben niet boos Natuurlijk ben ik boos

De keukenvloer begint te slijten Ik wil een nieuw huis

Ik wil eigenlijk nieuwe gordijnen Ik wil nieuwe gordijnen, tapijt, meubels en een afwasmachine

Volgens mij hoorde ik iets Ik wil nog niet dat je in slaap valt

Hou je echt van mij? Ik ga je iets vertellen wat je niet leuk gaat vinden

Nog 2 minuutjes geduld Neem rustig de tijd, het duurt nog wel een half uur

Vind je mij niet te dik? Zeg dat ik mooi ben

Je moet beter leren communiceren Houd je kop en luister!

Ik schreeuw niet! Ja ik schreeuw want anders luister je niet

Link naar reactie

@Col, heb je dat lijstje op de koelkast geplakt zodat Roger snapt wat je bedoelt? ;)

(ik print 'm morgen ff uit, snapt Wil mij ook beter)

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.