Ga naar inhoud

De verschillen tussen man en vrouw


ColCabrio

Aanbevolen berichten

Aangezien de topic " De Kracht van de vrouw"op z’n zachts gezegd, nogal wat los heeft gemaakt, is dit Topic bedoeld om in “open mind” van gedachten te wisselen over de verschillen tussen man en vrouw.

Onderstaande tekst recent gespot:

Mannen kunnen goed kaartlezen en vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk.

Mannen hebben een groter 3d projectie vermogen in hun hersenen dan vrouwen.

Vrouwen hebben 2 spraakcentra, mannen maar 1.

Vrouwen hebben een groter perifeer zicht.

Bovenstaande verschillen zijn allemaal evolutionair te verklaren. Maar met onze kunstmatig gecreëerde omgeving maken wij met z’n allen, een aantal eigenschappen minder belangrijk.

Binnenkort heeft elke auto een navigatie systeem. De laatste noodzaak voor een moderne man om een excuus te hebben voor een 3d capaciteit. Laat dit nou net ongeveer zitten op het plekje waar bij vrouwen 1 van de 2 spraakcentra zitten. Communiceren wordt steeds belangrijker in onze huidige maatschappij, dus misschien zijn de dames wel in het voordeel??

Nou ik weet het wel zeker als ik onderstaand plaatje van de hersenen van een man bekijk...

mans_brain.gif

Link naar reactie
Aangezien de topic " De Kracht van de vrouw"op z'n zachts gezegd, nogal wat los heeft gemaakt, is dit Topic bedoeld om in "open mind" van gedachten te wisselen over de verschillen tussen man en vrouw.

Jan Timmer, jou welbekend natuurlijk, zou niet blij zijn geweest met dit soort teksten.

Operatie Centurion stond, terecht, niet voor lullen, maar voor poetsen. Voor man en vrouw.

Link naar reactie

Zelfs de wijste mannen gedragen Zich dom als het op vrouwen aankomt,

en Zelfs de domste vrouwen gedragen Zich wijs als het op mannen aankomt... :shifty:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Zelfs de wijste mannen gedragen Zich dom als het op vrouwen aankomt,

en Zelfs de domste vrouwen gedragen Zich wijs als het op mannen aankomt... ;)

Zedri ouwe Limburgse clown van me,

Hij is weer diepzinnig. ;)

Het maakt mij echter geen r@@t uit of zij zich slimmer of dommer voordoet als ze in werkelijkheid is.

Als de gewilligheidsgraad maar ver boven Truusmodaal ligt, dan zit het (wat mij betreft) wel snor. :schater: ;)

Link naar reactie
Als de gewilligheidsgraad maar ver boven Truusmodaal ligt, dan zit het (wat mij betreft) wel snor. :schater::newblush:

:newblush: wat mij betreft weinig kans dat de gewilligheidsgraad ver boven truusmodaal ligt wanneer er een "snor" aan te pas moet komen :schater::schater:

en ik ben nu wel nieuwsgierig wat "ver boven truusmodaal" volgens jou inhoudt??

Link naar reactie
Zedri ouwe Limburgse clown van me,

Hij is weer diepzinnig. :newblush:

Het maakt mij echter geen r@@t uit of zij zich slimmer of dommer voordoet als ze in werkelijkheid is.

Als de gewilligheidsgraad maar ver boven Truusmodaal ligt, dan zit het (wat mij betreft) wel snor. :schater: -_-

DiepZinnig... :huh: Reet... <_< Gewilligheidsgraad... :o

We weten weer waar jij naartoe wilt rakker... :newblush: (Sterkte Hanneke... ;) )

Link naar reactie
DiepZinnig... :huh: Reet... :blink: Gewilligheidsgraad... :o

We weten weer waar jij naartoe wilt rakker... :rolleyes: (Sterkte Hanneke... ;) )

Frido, You tricked me on that one :angry::thumbup:

Trouwens, herinnner je ons gezamelijke "rendez vous" met moeder overste in het park (vorig jaar) nog ??

Nou ik heb de check binnen en raadt eens wat ..................? De check was niet gedekt. <_<

Naar jou luister ik dus voortaan ook niet meer. :schater::schater:

Oh ja enneh, ik vind zo'n dun gangsta snorretje echt niet verkeerd staan hoor, je raakt zo verdwaalt in een hap zuurkool. :rolleyes:

Mijn nieuwe troetel heeft 6 versnellingen vooruit, maar inparkeren doe ik toch in z'n achteruit........., how cums???

Voordat men hier ook weer wat achter zoekt, ik heb het over mijn nieuwe ZZZZ. :wave:

Link naar reactie
Oh ja enneh, ik vind zo'n dun gangsta snorretje echt niet verkeerd staan hoor, je raakt zo verdwaalt in een hap zuurkool. ;)

Mijn nieuwe troetel heeft 6 versnellingen vooruit, maar inparkeren doe ik toch in z'n achteruit........., how cums???

Voordat men hier ook weer wat achter zoekt, ik heb het over mijn nieuwe ZZZZ. :thumbup:

ja, hier kunnen we wat mee.. :schater::schater:

docus.jpg

@ MarcelZ3 : :thumbup:

Link naar reactie
Voordat men hier ook weer wat achter zoekt, ik heb het over mijn nieuwe ZZZZ. :blink:

:thumbup: Ik heb gemist dat jij voor een Z4 ging... ;) ...En nu heb je er al een ?

Proficiat, maar laat eens wat meer los, MarZZZZello... :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
:( Ik heb gemist dat jij voor een Z4 ging... <_< ...En nu heb je er al een ?

Proficiat, maar laat eens wat meer los, MarZZZZello... B)

Ja we zijn voor de 4 gegaan en ik dacht bij mezelf............ dan maar gelijk voor de 3 Ltr.

Vorig jaar al zelf uit Dtslnd geimporteerd, 2004 Titansilber, 25k gerold en ziet er tadeloos uit.

Ik moet er nog mee naar de RDW, maar doe dat pas in het begin voorjaar (heb dan wel een tint, maar blijf een Hollander). B)

Het is toch geen weer om er in de kou mee te showen. :newblush:

Hij staat nu lekker in de garage en ik ben lekker aan het prutsen en allemaal hightech rommeltjes erin te bouwen.

Momenteel het audio/video gedeelte dusdanig aangepast dat ik een mediaplayer, iPod Video, en mijn Nokia N95 via de geluidsinstallatie en het navigatieklapscherm kan laten weergeven. Kan zelfs filmpjes op het scherm afspelen. Alle firmware geupgrade naar de nieuwste versies.

Ik heb alleen zo'n enorme odoldrang naar grotere wielen 19 of 20",vind ik helemaal "gattel ". Er liggen nu 17"onder type 103.

Ze zijn nog helemaal smetteloos en dat weerhoud me een beetje om te gaan shoppen.

Ik ben niet zo van dat fotogedoeachtige, je ziet 'm wel in RL.

Het verbaasd iedereen dat ik me kan inhouden met dat ding in de garage, maar ik kan je wel melden dat de binnenkant van mijn voorruit kletsnat is (niet alleen van mijn speeksel van het vroooeeeeem, vrooeeeeeem) ja ook van het prrrrr, prrrrr ;)

L@@@@@terrrrr!!!!!!

Link naar reactie
Het verbaasd iedereen dat ik me kan inhouden met dat ding in de garage, maar ik kan je wel melden dat de binnenkant van mijn voorruit kletsnat is (niet alleen van mijn speeksel van het vroooeeeeem, vrooeeeeeem) ja ook van het prrrrr, prrrrr <_<

L@@@@@terrrrr!!!!!!

:schater: :schater: he's back. :newblush:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Mannen

Waarom worden mannen intelligenter tijdens de sex?

Omdat ze in een genie ingeplugd zijn!

Waarom knipperen vrouwen niet met hun ogen tijdens de sex?

Daar is geen tijd genoeg voor, t 'is zo over!

Waarom kost het 1 miljoen spermacellen om 1 eitje te bevruchten?

Ze stoppen niet om de weg te vragen!

Waarom snurken mannen als ze op hun rug liggen?

Omdat hun ballen over hun sterretje vallen en ze dus vacuüm zuigen!

Je bent nu vast al aan het lachen.......

Waarom hebben mannen grotere hersens dan honden?

Zodat ze geen vrouwenbenen bespringen op een feestje

Waarom creëerde God de man eerst?

Je hebt een ruwe schets nodig voordat het perfect is

Hoeveel man heb je nodig om een toiletbril omlaag te doen?

Weet niet, t'is nog nooit gebeurd!

Kom op joh! Wij lachen ook om jullie 'blonde' moppen

Waarom heeft God de man gecreëerd?

Omdat een vibrator het gras niet kan maaien

Een stel ligt in bed en de man zegt 'Ik ga je de gelukkigste vrouw op aarde maken'

Zegt de vrouw: 'Ik zal je missen!'

Hoe noem je een intelligente, goed uitziende, gevoelige man?

Een gerucht!

Waarom zeuren kleine jongetjes?

Ze oefenen vast voor later

Wat betekent het als je een man in je bed aantreft, happend naar adem en jouw naam roepend?

Je hebt het kussen niet lang genoeg aangedrukt!!!

Link naar reactie

Oké, wij mannen leggen het nog één keer uit!

Wees een grote meid en weet nu maar eens hoe de toiletbril werkt. Als ie omhoog staat, doe je hem gewoon naar beneden. Voor ons moet ie omhoog, voor jullie naar beneden. Wij hebben evenveel recht van spreken "dat de bril weer verkeerd stond" dus laten we er over ophouden.

De verjaardag, trouwdag en moederdag moeten niet telkens een eindeloze speurtocht naar dat ene, perfecte cadeau zijn. Soms denken we gewoon niet aan jullie. Leer er maar mee omgaan.

Voetbal en welke sport dan ook is leuker dan welke soap dan ook.

Winkelen is GEEN plezierig tijdverdrijf en daar blijven we bij.

Huilen is en blijft te allen tijde chantage.

Zeg wat je wilt. Hierover kunnen we duidelijk zijn: terloopse aanwijzingen werken niet, duidelijke aanwijzingen werken niet, zonneklare aanwijzigen werken niet. Zeg nou gewoon eens wat je wilt! Stille hinten begrijpen we niet. Duidelijke al helemaal niet.

Een beetje vent heeft maximaal drie paar schoenen. Hoe komen jullie erbij dat je ook maar iets aan ons zult hebben om het best passende paar van de dertig bij die ene je-weet-wel-jurk te vinden?

Ja en nee zijn prima antwoorden op bijna iedere vraag.

Deel je problemen alleen met ons als je een oplossing zoekt. Zo zitten we in elkaar: we lossen problemen graag op. Voor medeleven heb je je vriendinnen.

Sex hoort er gewoon bij. Het is geen chantage of ruilmiddel. 3x per week is NORMAAL en niet te veel.

Wat we een half jaar geleden zeiden, telt niet mee in onze discussie van vandaag. Sterker nog, iedere uitspraak ouder dan een week is verlopen en van nul en generlei waarde.

Als jullie je niet kleden als de meisjes op de H&M posters, verwacht van ons dan niet dat we op welke slijmbal van TV dan ook lijken.

Ja, je hebt hartstikke mooi opgeruimd en schoongemaakt. Deze uitspraak geldt voor de komende 20 jaar. Vraag er niet meer naar. We zien het toch niet.

Ga niet zeuren over lijnen als je niet kan ophouden met eten. Als je je dik voelt, dan ben je dat waarschijnlijk ook. Vraag ons niet naar onze mening daarover. Voortaan weigeren we ieder antwoord op een dergelijke vraag.

Als een opmerking voor tweeërlei uitleg vatbaar is en de ene uitleg maakt je boos of verdrietig, dan bedoelden we dus die andere mogelijkheid.

Laat ons lonken. Gluren doen we, of jullie willen of niet: het is een aangeboren mannentrekje.

Vraag een man om iets voor je te doen, of vertel hem hoe je iets gedaan wilt hebben. Maar weet nou eens dat die twee dingen niet samen gaan. Als je het toch al beter weet, doe het dan zelf.

Christopher Columbus had geen aanwijzingen nodig, wij ook niet.

Alle mannen zien maximaal zestien kleuren. Probeer maar even met je Windows scherminstellingen hoe dat er uitziet. Perzik is voor ons gewoon fruit, we hebben geen flauw benul wat 'mauve' is, levend wit is een zwaan en van Kobaltblauw kunnen we ons geen enkele voorstelling maken.

Als ie jeukt, wordt er gekrabt. Da's de aard van het beestje.

Als mannen vragen of er iets is en je geeft aan dat er niets aan de hand is, dan heeft de ervaring geleerd dat je liegt, maar dat laten we graag zo omdat we niet van geouwehoer houden. Als je een man vraagt of er iets is, en hij zegt nee, dan is er niets aan de hand. Accepteer dat nou eens.

Stel je een vraag waarop je het antwoord niet wilt weten, reken dan op een antwoord dat je niet had willen horen.

Als we ergens naar toe gaan, is wat je me nu laat zien altijd prima geschikt om te dragen. Echt waar.

Vraag niet waar we aan denken als je niet tegen gesprekken kan over de Betuwelijn, de problematiek van het navelpluisje, de geest van Pim en hoe je aan de loop van een meisje kan zien of ze nog maagd is.

Je hebt WEL iets om aan te trekken.

Het is noch in jouw, noch in ons belang om samen de Vivatest te doen, ongeacht waar die over gaat.

Als jij een vraag stelt en we reageren niet, betekent dat niet Ja . Pin ons er ook niet op vast. We luisterden gewoon niet.

Ja, we zijn altijd dol op bier, zoals jullie op handtassen.

Ik ben in vorm. Dat buikje hoort bij die vorm.

Dank dat je dit alles ter harte neemt. Als het een nachtje op de bank wordt, dan geeft dat niet: dat is net kamperen en daar zijn we ook dol op.

Comprendre?

Link naar reactie

Leuk verhaal.

Op een dag maken 3 mannen een tocht door de jungle en komen bij een woest kolkende rivier. Ze hebben geen flauw benul hoe ze die moeten oversteken.

Daarom besluit de eerste man te bidden: "Alstublieft, God, geef me de kracht om deze rivier over te steken."

Daarop beginnen de spieren in zijn armen en benen te groeien en slaagt hij erin de rivier in een paar uur over te zwemmen, waarbij hij twee keer bijna verdrinkt.

De 2e man ziet dat en bidt: Alsjeblieft, god,geef me de kracht en het gereedschap om deze rivier over te steken."

Vanuit het niets verschijnt een boot en hij roeit met moeite in een uur de rivier over, waarbij hij bijna twee keer omslaat.

De derde man ziet dat en bidt:"Alstublieft God, geef me de kracht, het gereedschap en het vernuft om deze rivier over te steken."

Onmiddellijk verandert hij in een vrouw. Ze kijkt op de kaart, loopt honderd meter stroomopwaarts en steekt de brug over naar de overkant.

Link naar reactie
Leuk verhaal.

Op een dag maken 3 mannen een tocht door de jungle en komen bij een woest kolkende rivier. Ze hebben geen flauw benul hoe ze die moeten oversteken.

Daarom besluit de eerste man te bidden: "Alstublieft, God, geef me de kracht om deze rivier over te steken."

Daarop beginnen de spieren in zijn armen en benen te groeien en slaagt hij erin de rivier in een paar uur over te zwemmen, waarbij hij twee keer bijna verdrinkt.

De 2e man ziet dat en bidt: Alsjeblieft, god,geef me de kracht en het gereedschap om deze rivier over te steken."

Vanuit het niets verschijnt een boot en hij roeit met moeite in een uur de rivier over, waarbij hij bijna twee keer omslaat.

De derde man ziet dat en bidt:"Alstublieft God, geef me de kracht, het gereedschap en het vernuft om deze rivier over te steken."

Onmiddellijk verandert hij in een vrouw. Ze kijkt op de kaart, loopt honderd meter stroomopwaarts en steekt de brug over naar de overkant.

Die brug is gebouwd door mannen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.