Ga naar inhoud

Gaatje in leiding

Timan

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij het plaatsen van mijn veerpootbrug kwam ik een gat tegen in een van de leidingen:

2054027419_9d72a983cd.jpg

Dit is vast niet de bedoeling? :thumbup: Nu moet mijn auto binnenkort voor een grote beurt, is dit ernstig genoeg om er direct mee naar de garage te gaan? Of kan het ook bij de beurt gerepareerd te worden. Ik heb geen idee waar de leiding voor is namelijk...

Alvast bedankt!

• Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Zit onder die dop niet je ODB stekkeraansluiting? Het ziet eruit als alleen maar een beschermhoes voor wat bekabeling om vocht tegen te gaan.

Geplaatst:

Dit is geen leiding, maar een rubber mof tussen de kabelboom en de multistekker.

Geen paniek...

Je kan het tijdelijk met een stuk plakband afdichten.

Ik zou het wel laten vervangen.

Het is niet de bedoeling dat er vocht in de stekker komt.

Geplaatst:

Loop ook de rest van de bekabeling goed na met een looplamp, wellicht dat er een marter onder de auto gezeten heeft. Nu is de bekabeling van de Z3 goed afgeschermd, en lijkt dit niet op het werk van zo'n beest, maar je wilt niet dat er dalijk kortsluiting ontstaat onder de kap met alle gevolgen van dien...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen