Ga naar inhoud

De kracht van de vrouw


ColCabrio

Aanbevolen berichten

Nogmaals Sorry nicole.

Als nieuw lid ben je dit topic zo prachtig begonnen.

Degenen die het hardst sneren zijn echter geen echte z3 rijders. De voorkant lijkt er wel op, maar er zit een soort dak op en van achteren zijn ze ook anders.

Bovendien zijn martinvh en davids z3 vrijgezel en zo te lezen zullen ze dat voorlopig wel blijven :schater: .

Henk heb jij een midlife crisis of zo? Dat geslijm van de laatste dagen bij jonge vrouwen begint op te vallen :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast france bleue

Ik, de vrouw van Fred, wil nu toch ook graag iets kwijt:

Toen Nicole dat prachtige controversiele stukje op het forum zette, deed ze dat waarschijnlijk ook wel om reacties uit te lokken. Het is tenslotte leuk om hierover te discussieren, en het moet vooral grappig blijven toch?

Maar DavidsZ3, werkelijk, de verhalen die jij hier als reactie in de Girlzzz Powerrr sectie durft te zetten maken niet alleen dit forum te schande, maar vernederen bovendien de vrouw in het algemeen!

Krista

Link naar reactie
Ik, de vrouw van Fred, wil nu toch ook graag iets kwijt:

Toen Nicole dat prachtige controversiele stukje op het forum zette, deed ze dat waarschijnlijk ook wel om reacties uit te lokken. Het is tenslotte leuk om hierover te discussieren, en het moet vooral grappig blijven toch?

Maar DavidsZ3, werkelijk, de verhalen die jij hier als reactie in de Girlzzz Powerrr sectie durft te zetten maken niet alleen dit forum te schande, maar vernederen bovendien de vrouw in het algemeen!

Krista

Beste Krista,

Je kan de dingen ook gewoon met een knipoog en humor zien.

Als meerdere mensen (vrouwen en /of mannen) zich hieraan storen wil ik best de desbetreffende posts verwijderen aangezien het puur humoristisch bedoeld is en zeker niet vernederend !

Van mijn kant uit was het puur bedoeld als mannen versus de vrouwen of vrouwen versus de mannen en is het nooit of te nimmer beledigend bedoeld.

Mijn excuus als je je gekwetst voelt... :fiew:

Echter niet iedereen heeft dezelfde humor...en om nou te zeggen dat ik het gehele forum te schande maak vind ik wel wat ver gaan en lichtelijk overdreven !

Link naar reactie
Gast france bleue

Beste David,

Je excuses zijn uiteraard aanvaard. Natuurlijk uitte ik slechts míjn mening. Wanneer die niet gedeeld wordt door andere forumleden, heb je absoluut gelijk en kun je zelfs in deze meiden lounge je verwijderde post terugplaatsen.

Rest mij alleen nog lid te worden van de Z3 Club... :fiew: :schater:

Krista

Link naar reactie
Beste David,

Je excuses zijn uiteraard aanvaard. Natuurlijk uitte ik slechts míjn mening. Wanneer die niet gedeeld wordt door andere forumleden, heb je absoluut gelijk en kun je zelfs in deze meiden lounge je verwijderde post terugplaatsen.

Rest mij alleen nog lid te worden van de Z3 Club... :fiew: :schater:

Krista

Die post ga ik niet meer terug plaatsen aangezien hij bij nader inzien wel iets aan de grove kant was (al kon ik een lach niet onderdrukken)..en ik wil natuurlijk niet het risico lopen dat jij lid wordt van de Z3 club ! :schater:

Link naar reactie

Lekker topic weer, met een buitengewoon hoog nixgehalte. Goed gedaan jongens.

"Lees dan niet" gaat niet op; zal toch echt alles moeten lezen voor een oordeel.

Het bevestigt wederom waarom dit mijn forum niet meer is en ik niet meer frequent aanwezig ben.

Link naar reactie
Lekker topic weer, met een buitengewoon hoog nixgehalte. Goed gedaan jongens.

"Lees dan niet" gaat niet op; zal toch echt alles moeten lezen voor een oordeel.

Het bevestigt wederom waarom dit mijn forum niet meer is en ik niet meer frequent aanwezig ben.

Je kan het ook nix vinden zonder commentaar te geven, nu moeten anderen weer lezen dat jij dit nix vind, ik vind dat maar nix.

Link naar reactie
Je kan het ook nix vinden zonder commentaar te geven, nu moeten anderen weer lezen dat jij dit nix vind, ik vind dat maar nix.

Er heerst hier op het forum naar mijn idee gewoon een lichtelijke generatiekloof waarbij de oudere members (natuurlijk niet allemaal) zich storen aan de jongere members....wat soms wellicht terecht is en soms onterecht !

Ik persoonlijk vind het er soms een beetje bekrompen aan toe gaan hier....maar dat is slechts mijn mening die zeker niet iedereen zal delen wat natuurlijk ook niet hoeft aangezien dit gewoon een afspiegeling is van de samenleving waarin dit soort dingen zich dagelijks afspelen (alleen valt het dan iets minder op) !

Er komen hier natuurlijk ook steeds meer jongere liefhebbers/ members die over het algemeen toch iets moderner en vrijer denken als de wat oudere mensen (nogmaals dit geldt niet voor alle oudere members). Natuurlijk moet er ook respect zijn voor de oudere en soms wijzere mensen maar ik vind dat er van hun kant ook wel wat meer begrip naar de jongere members kan zijn...

(dit is slechts mjin mening en die is niet gericht aan welke member dan ook).

Link naar reactie
Lekker topic weer, met een buitengewoon hoog nixgehalte. Goed gedaan jongens.

"Lees dan niet" gaat niet op; zal toch echt alles moeten lezen voor een oordeel.

Het bevestigt wederom waarom dit mijn forum niet meer is en ik niet meer frequent aanwezig ben.

Na een "Joehei"-stemming in de zin van "Rob is er weer" had ik al snel de "maar goed dat ie er niet meer zo vaak bij is"-stemming :lol:.

Sorry Rob, maar ik kan hier niet NIET op reageren.

Dit topic staat in een Off Topic lounge en is dan ook inderdaad errug off topic. En ik heb al meerdere keren krom gelegen van het lachen bij het lezen van enkele posts. Ook al is het vrouwonvriendelijk, het zegt meer over de mannen die het posten ;).

Dus dat je het niks vind... oké, jouw mening, dat het dan niet meer JOUW forum is, ook oké... maar hou dat dan wat mij betreft lekker voor je... Want dit is wel ONS forum.

Link naar reactie
Gast france bleue
Je kan het ook nix vinden zonder commentaar te geven, nu moeten anderen weer lezen dat jij dit nix vind, ik vind dat maar nix.

Met deze post, ontkracht je zelf dat je het maar nix vindt. :lol:

fred

Link naar reactie
Die post ga ik niet meer terug plaatsen aangezien hij bij nader inzien wel iets aan de grove kant was (al kon ik een lach niet onderdrukken)..en ik wil natuurlijk niet het risico lopen dat jij lid wordt van de Z3 club ! :schater:

Jammer dat je je tekst hebt weggehaald want ik ben wel benieuwd! Ik hou wel van recht voor z'n raap (en nee daarna zijn de rapen niet gaar want ik weet niet eens hoe een raap eruit ziet! :schater: ).

;)

Back on topic: en dan nu wat stof tot nadenken, vrouwen!

Dit soort informatie wisselen mannen uit, en ik geef ze groot gelijk! Ik zou zeggen: ken je concurrentie en doe er wat mee!!

Waarom bier beter is dan vrouwen:

- Van bier kun je de hele nacht genieten.

- Bier hoef je niet mee uit eten te nemen.

- Een biertje wacht in de auto, terwijl jij naar een voetbalwedstrijd gaat.

- Als bier niet meer smaakt, gooi je het weg.

- Bier komt nooit te laat.

- Een biertje wordt niet jaloers als je een andere pakt.

- Bier-etiketten gaan zonder veel moeite los.

- Als je uitgaat, kun je altijd een biertje versieren.

- Bier heeft nooit hoofdpijn.

- Als je een biertje hebt gehad, is het flesje nog steeds 15 cent waard.

- Een biertje wordt niet kwaad als je thuis komt en er nog een neemt.

- Je kunt op een avond meerdere biertjes nemen en je niet schuldig voelen.

- Een biertje kun je met je vrienden delen.

- Bij bier weet je zeker dat je de eerste bent die eraan zit.

- Bier is altijd nat.

- Een biertje kun je in het openbaar nemen.

- Het maakt een biertje niet uit wanneer je komt.

- Als je van biertje wisselt, hoef je geen alimentatie te betalen.

- Een biertje zegt niet voor de lol dat hij zwanger is.

- Een biertje heeft geen schoonmoeder.

- Hoe slecht de verpakking ook is, een biertje ziet er altijd goed uit.

- Om een biertje af te koelen hoef je hem alleen maar in de koelkast te zetten.

- Om over een biertje heen te komen hoef je alleen maar naar de wc te gaan.

- Een biertje klaagt niet als je een scheet laat.

- Je raakt nooit teleurgesteld over een biertje dat je meeneemt naar een feest.

- Het is oké om met een ander biertje een feest te verlaten dan met degene waarmee je gekomen bent.

- Bier heeft geen haar waar het niet hoort.

- Het maakt een biertje niet uit hoeveel je verdient.

- Je hoeft een biertje 's morgens niet meer te respecteren.

- Je kunt al je oude biertjes samen in een kamer zetten zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze gaan vechten.

Proost, neem er zelf ook 1! :lol:

Link naar reactie

Je kan het ook nix vinden zonder commentaar te geven, nu moeten anderen weer lezen dat jij dit nix vind, ik vind dat maar nix.

Met deze post, ontkracht je zelf dat je het maar nix vindt. :lol:

fred

Ik heb nergens gezegd dat ik HET maar nix vind, wel heb ik gezegd dat ik DAT maar nix vind.

Er zit natuurlijk een groot verschil tussen HET en DAT, bijna zo groot als het verschil tussen man en vrouw...lol...

;) ;)

Al met al gaat het weer over NIX

Link naar reactie
Gast france bleue
Na een "Joehei"-stemming in de zin van "Rob is er weer" had ik al snel de "maar goed dat ie er niet meer zo vaak bij is"-stemming :lol:.

Sorry Rob, maar ik kan hier niet NIET op reageren.

Dit topic staat in een Off Topic lounge en is dan ook inderdaad errug off topic. En ik heb al meerdere keren krom gelegen van het lachen bij het lezen van enkele posts. Ook al is het vrouwonvriendelijk, het zegt meer over de mannen die het posten ;).

Dus dat je het niks vind... oké, jouw mening, dat het dan niet meer JOUW forum is, ook oké... maar hou dat dan wat mij betreft lekker voor je... Want dit is wel ONS forum.

Wat mij verbaast, is dat Rob's mening op ONS forum je kennelijk meer geergerd heeft dan die van anderen in dit (off)topic.

Krista

Link naar reactie
Gast france bleue
Er heerst hier op het forum naar mijn idee gewoon een lichtelijke generatiekloof waarbij de oudere members (natuurlijk niet allemaal) zich storen aan de jongere members....wat soms wellicht terecht is en soms onterecht !

Ik persoonlijk vind het er soms een beetje bekrompen aan toe gaan hier....maar dat is slechts mijn mening die zeker niet iedereen zal delen wat natuurlijk ook niet hoeft aangezien dit gewoon een afspiegeling is van de samenleving waarin dit soort dingen zich dagelijks afspelen (alleen valt het dan iets minder op) !

Er komen hier natuurlijk ook steeds meer jongere liefhebbers/ members die over het algemeen toch iets moderner en vrijer denken als de wat oudere mensen (nogmaals dit geldt niet voor alle oudere members). Natuurlijk moet er ook respect zijn voor de oudere en soms wijzere mensen maar ik vind dat er van hun kant ook wel wat meer begrip naar de jongere members kan zijn...

(dit is slechts mjin mening en die is niet gericht aan welke member dan ook).

Jeetje, ik vrees dat er inderdaad een generatiekloof tussen ons bestaat. Ik ben tenslotte afgelopen maandag 29 geworden en ben dus bijna een heel jaar ouder dan jij! :lol:

Krista

Link naar reactie
Lekker topic weer, met een buitengewoon hoog nixgehalte. Goed gedaan jongens.

"Lees dan niet" gaat niet op; zal toch echt alles moeten lezen voor een oordeel.

Het bevestigt wederom waarom dit mijn forum niet meer is en ik niet meer frequent aanwezig ben.

Blij dat je er weer bent :fiew:

Link naar reactie
Jeetje, ik vrees dat er inderdaad een generatiekloof tussen ons bestaat. Ik ben tenslotte afgelopen maandag 29 geworden en ben dus bijna een heel jaar ouder dan jij! :D

Krista

Nee neee tussen ons is enkel en alleen verschil in humor....wat dus niet wil zeggen dat ik je mening niet respecteer dan wel waardeer :fiew:

B)

Link naar reactie

WOWH!

is zelfs een "understatement" maar iets anders kan ik er niet van maken.

Natuurlijk verwacht je, als je zo'n topic plaatst, reacties zoals er ook zijn gepost door zowel mannen als vrouwen. Met humor en/of een soort gelijk verhaal als ook vanuit de andere (mannen) kant gezien.

En zoals onderaan de topic al staat geschreven:

"Vrouwen, dit, om jullie eraan te herinneren hoe fantastisch jullie zijn"

zo is het ook bedoeld, niet meer, niet minder.

En als persoonlijke toevoeging:

"Mannen.... jullie zijn ook :fiew: !

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.