Ga naar inhoud

Geile muziek


The Shrike

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Er kan maar een plaat zijn auf der Deutsch Autobahn: Heiko und Meiko met "Glücklich". (ik weet het, het klinkt als een Schlager-Duo :blink::wave::blink: , maar heeft goede house-beat). De tekst zegt het eigenlijk zelf (scroll down for lyrics), en dan voor de onbetaalbare zin "Die Melodie gefällt mir sehr, Mein Gasfuß, der wird mächtig schwer" :rolleyes:

Zoals je zult ziet in het aantal (8x), (10x) en (12x) in de lyrics, biedt het weinig afwisseling. Maar mijn top nummer in de Z3 (doet het in mijn oliegestookte Passat ook okay hoor). Ik heb een keer tig remix versies van dit nummer ge-edonkeyed, dus kan een tank leegrijden zonder dezelfde versie twee keer te horen.

Naaa - na - na - naaa - naa (8x)

Ich fahre auf der Autobahn

Und höre mir die Musik an

Die Melodie gefällt mir sehr

Mein Gasfuß, der wird mächtig schwer

Ich halte die Geschwindigkeit

Denn mein Ziel ist nicht mehr weit

Die Melodie bringt mich nach Haus'

Ich krieg sie aus dem Kopf nicht raus

Naaa - na - na - naaa - naa (12x)

Die Fahrt geht weiter, leicht legär

Seh' Bäume, Wolken rings umher

Ich fühle mich so gut wie nie

In meinem Kopf nur Melodie

Ich fahre nun zur Hauszufuhr

Und hab die Melodie im Ohr

Ich summe sie still vor mich hin

Und merke ...

... dass ich glücklich bin

Naaa - na - na - naaa - naa (10x)

Ich fahre auf der Autobahn

Und höre mir die Musik an

Ich summe sie still vor mich hin

Und merke ...

... dass ich glücklich bin

lyrics hier vandaag geplukt

Link naar reactie
  • 1 maand later...
okay, okay:

niet helemaal mijn muziek, maar wel gelachen en flashbacks gehad. Heb 5 jaar in Celle (D) gewoond en de dikso daar draaide veel van dit soort muziek, plus ook regelmatig met de passat 1.9 tdi (90pk) poolcar 's nachts over de autobahn met 200 (ja ja) van een jobje gekomen, waar bij ook dit soort muziek vaak opstond.

Link naar reactie
afbouwen

ja ja wat anders dan die tering herrie ^_^ :lol:

ook niet helemaal mijn ding. Hier ga jij hard van rijden?????????????

Nou ja, ik ben in ieder geval op verdieping 27 uitgestapt. Misschien had ik moeten blijven staan?!?

wel allen bedankt voor bijdrages. ik ben weer iets wijzer geworden. Ga door ga door.

Link naar reactie
ook niet helemaal mijn ding. Hier ga jij hard van rijden?????????????

Nou ja, ik ben in ieder geval op verdieping 27 uitgestapt. Misschien had ik moeten blijven staan?!?

Nou voorruit maar en wel hard aanzetten goeie CD overigens ^_^

HARD AANZETTEN!!!

Ik hoop dat je hier wakker bij blijft :lol:

Link naar reactie
Nou voorruit maar en wel hard aanzetten goeie CD overigens ^_^

HARD AANZETTEN!!!

Ik hoop dat je hier wakker bij blijft :lol:

Ja ja ja, dat is lekker. Flashbacks naar nachtelijke ritjes op I45 vanuit downtown Houston naar het hotel met "the buzz" op de radio. Meestal in een Ford Taurus v6.

Link naar reactie
in reply to David S (spuit je ook?) zijn tip in post 2. Vandaag en morgen de laatste 2 dagen van de kink1212. Uebergeile muziek die maar doorgaat en doorgaat en doorgaat en doorgaat..

(voor de Belgen: KinkFM is zoals Studio Brussel 15 jaar geleden)

Echt :wave::unsure: Daar heb ik wel eens heimwee naar, want ben al jaaaren Studio Brussel luisteraar.

Nu nog steeds trouwens, maar het gelul komt me meer en meer de keel uit. Net de Ferry Maat Soulshow van vroeger. :m:

Link naar reactie
Echt :wave::unsure: Daar heb ik wel eens heimwee naar, want ben al jaaaren Studio Brussel luisteraar.

Nu nog steeds trouwens, maar het gelul komt me meer en meer de keel uit. Net de Ferry Maat Soulshow van vroeger. :m:

Ja, dat gelul van nu op SB staat me ook erg tegen. Helemaal zonder gelul en goede muziek is deze versie van KinkFM. Luister en huiver zou Ferry hebben gezegd.

Link naar reactie

@the Shrike.....ahhhhhh nu valt het kwartje...

Hier nog een paar lekkere hitssssssss :

Aardig stukje gitaar...Canon rock

Gotthard (Live) : One life One soul

http://youtube.com/watch?v=Ykgh0SV_yCs" target="_blank">Rage against the machine (Live) : Killing in the name

of..</a>

Steve Vai : The audience is listning

Iron Maiden : The Number of the Beast

Iron Maiden (Live) : Hallowed be thy name

More to come....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.