Ga naar inhoud

Meiden-rit


Zzazkia

Aanbevolen berichten

Dit beloofd veel goeds!

Ik weet nu in iedergeval dat een bezoek aan de kapper voor de rit geen overbodige luxe kan zijn. :holiday:

Aan de andere kant; als er al onenigheid ontstaat is dat vanwege het feit dat er mannen verkleed als vrouwen toch proberen mee te rijden met deze rit.

Heren maak je toch niet zo druk over het feit dat dit een Meiden-rit is. We zullen al dit soort momenten filmen en met jullie delen, oke? :newblush:

I.P.V. dat geneuzel en gelul prik eens een datum weten wij kerels ook waar wij aan toe zijn :newblush: . Kunnen wij ons busje klaar maken voor een dagje polen :schater:

9e0e50c800aa4988e6eb21cxe3.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heren maak je toch niet zo druk over het feit dat dit een Meiden-rit is. We zullen al dit soort momenten filmen en met jullie delen, oke? :newblush:

Als er een blondje in minirok met een zwarte gepoetste QP verschijnt, weet je dat het Martine is. :schater:

Link naar reactie
Ik had meer gedacht dat deze foto overeenkomt :schater:

of... is dit de wens der gedachten???

Haha, ja dat is 'r. Met van die mooie zwarte gepoetste QP hockey schoenen en rose bloesje. Kan niet missen. Ik vind er ook jonger uit zien dan haar broer. :schater:

Link naar reactie
Haha, ja dat is 'r. Met van die mooie zwarte gepoetste QP hockey schoenen en rose bloesje. Kan niet missen. Ik vind er ook jonger uit zien dan haar broer. :schater:

Lijkt me sterk... Kan onmogelijk Martine zijn... is een effen bloesje en geen gestreepte...

Vrees dat je de verkeerde voor je hebt :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Ik heb een MIO ipv een Tomtom. Mag dat ook ?

Top, je staat genoteerd! Enne.. MIO... ken het wel, maar of dat ook gaat werken met een route die geschikt is voor TomTom...

Vrees dat ik dat even aan de man moet vragen :hypocritesmiley: .

Haal die vraagteken ook bij mij maar weg, want ik wil deze girlzzzz powerrit voor geen goud missen!

Super! En wat een geweldig vette avatar heb je :thumbup: .

Link naar reactie
Ik had meer gedacht dat deze foto overeenkomt :schater:

of... is dit de wens der gedachten???

sylvie14.jpg

Jullie zijn doorgeslagen, met die meiden-rit!! :schater::schater::schater:

Link naar reactie
Arme Bram :unsure: ???

Bram heeft nog nooit zoveel geweldige vrouwen met dito geweldige Z3's om zich heen gehad... die gaat een topdag tegemoet...

Jij zou stiekum graag willen dat je Bram was B) .

Het is toch wel sneu voor Bram dat hij beperkt is tot een paar zinnetjes, anders hoorde God hem wel veelvuldig brommen tijdens jullie rit! :wave:

Ik zal het vocabulaiir van Bram wel wat upgraden , zodat jullie met die versie van start kunnen gaan. :schater:

Naar mijn bescheiden mening is de Mio ook een eenrichtingsverkeer navigatieapparaat, het lijkt me dus stug dat zij naar de berijdster zal luisteren.

Dan zou dat nl bidirectioneel verkeer zijn? :party:

Laat mij maar ff doorgaan met stangen Sas, dan heb je in no time 30 inschrijvingen :mellow:

Vrouwen en willen toegeven. :P ^_^

L@@@terRRRRR!!!

Link naar reactie
Het is toch wel sneu voor Bram dat hij beperkt is tot een paar zinnetjes, anders hoorde God hem wel veelvuldig brommen tijdens jullie rit! :birthday:

Ik zal het vocabulaiir van Bram wel wat upgraden , zodat jullie met die versie van start kunnen gaan. :schater:

Dan heb ik de ugrade van Bram er al op zitten, of de zin "perfekt gereden" komt bij de mannen niet voor :groupwave:

Link naar reactie
Laat mij maar ff doorgaan met stangen Sas, dan heb je in no time 30 inschrijvingen

Vrouwen en willen toegeven. :groupwave::groupwave:

Ik weet niet of dit laatste zinnetje er toe bijdraagt, volgens mij werkt dat nu juist averechts.

Hoe dan ook, ongeacht hoeveel meiden er mee gaan, het gaat een TOP rit/dag worden! :birthday:

Link naar reactie
Wordt i.d.d. een gezellig grote groep.

Mag ik nou echt niet mee? (heb altijd vrouwvriendelijke postings gedaan)

Henk, ik zal over m'n hart strijken...

Jij krijgt de ultieme taak om te zorgen dat aan het eind van de rit de BBQ klaar staat en dan mag je als verrassing ook nog uit een taart springen (bij voorkeur wel nog deels gekleed ;)). Geweldig toch, al die vrouwen alleen maar aandacht voor jou :D :D

Nu nog zorgen dat je toestemming van je vrouw krijgt...

Link naar reactie
dan mag je als verrassing ook nog uit een taart springen (bij voorkeur wel nog deels gekleed :wave:). Geweldig toch, al die vrouwen alleen maar aandacht voor jou ;) :D

Nu nog zorgen dat je toestemming van je vrouw krijgt...

11h9h7b.jpg

:D

Link naar reactie

ik zag 't al helemaal voor me.. :schater: :schater:

nu heb ik er een beeld bij.....

:lol: Marv.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.