Ga naar inhoud

Meiden-rit


Zzazkia

Aanbevolen berichten

Lijkt mij als nieuwe en zeer trotse eigenares van een Z3 super leuk om mee te rijden.....dus hou mij op de hoogte!

:kisstogether: verkeerde plaats,maar welkom op 't forum. <_< ;)

Link naar reactie
  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi allemaal

Heb me speciaal voor dit topic aangemeld op het forum!! :fiew:

Natuurlijk ben ik tijdens de meidenrit van de partij.

Ben tenslotte een van de 'schuldigen' van dit idee :ph34r:

groetje Irene

Goed werk Irene, Houten is goed vertegenwoordigd met 3 dames want Annelies gaat uiteraard ook mee.

En om Roger even voor te zijn: Mag ze ook een keer rijden. ;)

Link naar reactie
Gast france bleue

Tja Saskia, dat klinkt wel heel verleidelijk, vooral met een speciale krokettenstop, maar Fred en ik zijn nu eenmaal onafscheidelijk, dus ik laat deze rit aan me voorbijgaan ... :lol:

Krista

Link naar reactie
Tja Saskia, dat klinkt wel heel verleidelijk, vooral met een speciale krokettenstop, maar Fred en ik zijn nu eenmaal onafscheidelijk, dus ik laat deze rit aan me voorbijgaan ... :lol:

Krista

Dan neem je Fred toch stiekum mee in de kofferbak..... :schater:

Link naar reactie

eigenlijk is dit een bewijs van het succes van het forum: er zijn zoveel leden dat er binnen het ledenbestand verdere subgroepen mogelijk zijn. het is niet omdat deze onderverdelingen er zijn, dat daarom het geheel aangetast wordt. moet kunnen

:lol: voor de meidenrit ;)

veel plezier

misschien een volgende rit: georganiseerd door de meiden, maar toegankelijk voor iedereen?

Link naar reactie
Ik begrijp het hier effe niet...

Als wij gaan rijden gaan jullie toch ook mee ? Of nemen we de volgende keer onze vrienden uit de kroeg mee ?

't is maar een voorstel, hè :m:

Bespeur ik hier enigzins een lichtelijke voorkeur?? :fiew:

:D

B)

Link naar reactie

Carin & Cara (klinkt als een leuk team ;)), jullie vraagtekentjes zijn verwijderd <_< .

En voor iedereen: als je hebt aangegeven mee te willen rijden... Deze post is in eerste instantie bedoeld om de interesse te checken. Zodra de rit doorgaat (en daar ziet het wel naar uit :) ) en een datum bekend is, kun je uiteraard altijd afmelden als het t.z.t. niet uitkomt.

Link naar reactie
Gisteren tijdens de BBQ bij Ruud kwamen een aantal dames (Annelies, Irene en Nicole) met het idee van een vrouwen-rit.

Omdat ik één van de weinige vrouwen ben die regelmatig op het forum te vinden is heb ik maar even een topic geopend om een balletje op te gooien.

De rit zal ergens in voorjaar 2008 zijn, waarschijnlijk regio Utrecht. Voordat we druk aan het organiseren gaan leek het ons handig eerst te inventariseren wie er mee zouden willen. Dus bij deze, welke meiden zijn er geïnteresseerd in een meiden-rit? Mannen zijn NIET toegestaan <_< , maar... breng jullie meiden op de hoogte van dit evenement... De ultieme mogelijkheid om heerlijk een dag van ons gezeur af te zijn... :lol:

Uiteraard zijn vriendinnen altijd welkom als bijrijder. En als het ff kan gaat kaartlezen niet nodig zijn (schijnen wij vrouwen niet te kunnen ;) ) want het plan is de route te gaan rijden met TomTom (de enige man die meegaat :schater: ).

Naam / [aantal personen]

1. Annelies (echtgenote van Z3Mrunner)

2. ColZ3Mroadster

3. Irene

4. Lotte3Z

5. Zzazkia

6. Carla en Joke (echtgenote ReneZ3 en zus) [2]

7. biancavdl (Bianca en Maaike) [2]

8. *Nicole*

9. Simone (partner van Perry Z3)

10. cruiser

11. Anja

12. Cara (vrouwelijke helft van Sima1999)

13. Carin

14. ZZZtje (alleen door de weeks... maar het wordt waarschijnlijk weekend...)

15. ChristineXS ?

16. Marijke (echtgenote van Roodkapje) ?

Lijkt mij ook heel erg leuk. Ik ben Margreet de vrouw van Harrie en die was zo vriendelijk mij te informeren over deze rit. Uiteraard onder voorbehoud van een dag dat ik echt niet kan. Ik neem een vriendin mee, dus tel mij voor 2. Ik heb een MIO ipv een Tomtom. Mag dat ook ? Dit is overigens een vrouw en luistert wel naar mij.. :)

Groeten

Margreet

Link naar reactie
Haal die vraagteken ook bij mij maar weg, want ik wil deze girlzzzz powerrit voor geen goud missen! :)

Groetjes,

Marijke

Leuke avatar Marijke, heeft Ruud voor je geposeerd !?! :schater:

<_<

Link naar reactie
Uiteraard zijn vriendinnen altijd welkom als bijrijder. En als het ff kan gaat kaartlezen niet nodig zijn (schijnen wij vrouwen niet te kunnen :newblush: ) want het plan is de route te gaan rijden met TomTom (de enige man die meegaat :schater: ).

Naam / [aantal personen]

1. Annelies (echtgenote van Z3Mrunner)

2. ColZ3Mroadster

3. Irene

4. Lotte3Z

5. Zzazkia

6. Carla en Joke (echtgenote ReneZ3 en zus) [2]

7. biancavdl (Bianca en Maaike) [2]

8. *Nicole*

9. Simone (partner van Perry Z3)

10. cruiser

11. Anja

12. Cara (vrouwelijke helft van Sima1999)

13. Carin

14. ZZZtje (alleen door de weeks... maar het wordt waarschijnlijk weekend...)

15. ChristineXS ?

16. Marijke (echtgenote van Roodkapje) ?

Arme Bram, hij zal het druk krijgen.

Indien mogelijk keer om!!!!!!! :schater::schater::schater:

Link naar reactie
Haal die vraagteken ook bij mij maar weg, want ik wil deze girlzzzz powerrit voor geen goud missen! :holiday:

Groetjes,

Marijke

heey marijke.welkom op 't forum :newblush: :newblush: :holiday: :schater: :schater:

leuke avatar....

name='MarcelZ3' date='29 Oct 2007, 20:43' post='124378']Arme Bram, hij zal het druk krijgen.

Indien mogelijk keer om!!!!!!! :schater::schater::schater:

als ik niet blond was dan zou ik 'm wel snappen,denk ik...........

Link naar reactie
Gevaarlijk Martin, je weet wat er kan gebeuren als vrouwen boos worden:

Dit beloofd veel goeds!

Ik weet nu in iedergeval dat een bezoek aan de kapper voor de rit geen overbodige luxe kan zijn. :newblush:

Aan de andere kant; als er al onenigheid ontstaat is dat vanwege het feit dat er mannen verkleed als vrouwen toch proberen mee te rijden met deze rit.

Heren maak je toch niet zo druk over het feit dat dit een Meiden-rit is. We zullen al dit soort momenten filmen en met jullie delen, oke? :newblush:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.