Ga naar inhoud

Feeler Noorwegen


crusader

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vroeg me af of er intresse is om met een paar ztjes een tourtje Norwegen te doen 2008

Poll maken? :rolleyes:

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Ik vroeg me af of er intresse is om met een paar ztjes een tourtje Norwegen te doen 2008

Poll maken? :rolleyes:

Op zich wel leuk maar waarom Noorwegen? Vanwege het landschap of de routes? Lijkt een niet zo voor de hand liggende keuze dus ben benieuwd naar de motivering voor Noorwegen

Geplaatst:
Op zich wel leuk maar waarom Noorwegen? Vanwege het landschap of de routes? Lijkt een niet zo voor de hand liggende keuze dus ben benieuwd naar de motivering voor Noorwegen

Google eens op Norwegen en aanschouw het unieke landschap, natuur en fjorden. Daar touren lijkt me geweldig.

Geplaatst:

Op zich voel ik hier wel iets voor. Lijkt me ontzettend mooi om hier eens rond te touren.

Geplaatst:

Ik ben geinteresseerd.

Geplaatst:

Noorwegen is helemaal geweldig, mooiste Europese land wat ik tot nu toe heb gezien. Alleen met een roadster wil je natuurlijk wel open rijden... En Noorwegen is zo'n beetje net zo zonzeker als Nederland... niet dus :rolleyes:.

Maaru, wij hebben ondanks dat toch interesse hoor.

Geplaatst:

ik ga een stevig probleem krijgen een zeker iemand mee te krijgen in de ZZZ naar Noorwegen vrees ik. Hoewel het mij ook ontzettend gaaf lijkt.

Ik hou het draadje wel in de gaten :lipssealed:

Geplaatst:

We zijn dit jaar naar Noorwegen geweest. Prachtig land met veel rustige en goede wegen (zie de foto's). Zeker een aanrader nog mooier dan ik van tevoren had verwacht.

paar foto's

Geplaatst:

Waarom niet Zweden???

Ik weet nog een goede discotheek in Stockholm!

Geplaatst:
Ik weet nog een goede discotheek in Stockholm!

zucht ........ dit wordt geen rit voor jou Martin

Geplaatst:
We zijn dit jaar naar Noorwegen geweest. Prachtig land met veel rustige en goede wegen (zie de foto's). Zeker een aanrader nog mooier dan ik van tevoren had verwacht.

paar foto's

Mooie foto's! Lijkt me onwijs vet om daar te rijden.... iemand ening idee wat de kosten ongeveer zullen zijn?

Geplaatst:
zucht ........ dit wordt geen rit voor jou Martin

Ssst, niks zeggen. Hij weet niet (meer) hoe duur drank daar is.

Geplaatst:
ik ga een stevig probleem krijgen een zeker iemand mee te krijgen in de ZZZ naar Noorwegen vrees ik. Hoewel het mij ook ontzettend gaaf lijkt.

Ik hou het draadje wel in de gaten :lipssealed:

Denk je dat ze het allemaal niet willen? Anders laat je d'r een paar thuis. :schater:

Geplaatst:
Denk je dat ze het allemaal niet willen? Anders laat je d'r een paar thuis. :schater:

En anders komen jullie met z'n allen een keer bij ons op de koffie... Noorwegen-foto's kijken... gaan ze vast wel om :lipssealed:.

Geplaatst:
We zijn dit jaar naar Noorwegen geweest. Prachtig land met veel rustige en goede wegen (zie de foto's). Zeker een aanrader nog mooier dan ik van tevoren had verwacht.

paar foto's

Leek me eigenlijk niet zo, maar na jouw foto's: Wauw inderdaad heel mooi. Misschien dus toch ook iets voor ons. Prachtige foto's.

Geplaatst: (aangepast)

Na Perry's foto's te hebben gezien, ook wel interesse ! :kisstogether:

Echter wat Roger al post, ff wat meer info over evt. data, duur en kosten !?! :thumbup:

Ps. niet helemaal naar de Kaap hoor; is alleen al 3500 km !?! en niet altijd zo'n mooi weer om alleen maar kale rotsen te zien !

aangepast door Marvin
Geplaatst:

Ik merk dat er belangstelling bestaat. MBT de reistijd is dit het best te doen in Juli en Augustus. MBT de kosten is het afhankelijk van een aantal zaken nader in te vullen.

Er zijn bv bij diverse reisorganisaties reisjes te boeken. Je rijd dan van stek naar stek. De kosten overnachting varieren sterk. Voor een weekje trippen ga je toch snel naar de 1000 euro. Denk aan een rit naar Kiel, dan op de boot naat Oslo en een rondje driehoek Bergen-Kristansand-Oslo. Door Denemarken-Zweden zonder boot kan natuurlijk ook.

Wellicht is de noorse BMW club bereid iets met ons te ondernemen. Iemand contacten in Noorwegen?

Link1

Link2

Link3

Link4

Geplaatst:

Heb op zich ook wel interesse (misschien). Ik denk dat we wel een keuze moeten maken voor of juli of augustus ergens. Moet binnen aantal weken mijn verlof namelijk alvast weer doorgeven... Die 1000 eu... P.P. of voor 2 personen??

Geplaatst:
ik ga een stevig probleem krijgen een zeker iemand mee te krijgen in de ZZZ naar Noorwegen vrees ik. Hoewel het mij ook ontzettend gaaf lijkt.

Ik hou het draadje wel in de gaten :birthday:

Nou eh... het probleem is redelijk stevig gezien de kou en de regen en tussen de bergen en meren en meer bergen en meren en heb ik de kou al genoemd? :thumbup:

Geplaatst:
Nou eh... het probleem is redelijk stevig gezien de kou en de regen en tussen de bergen en meren en meer bergen en meren en heb ik de kou al genoemd? :unsure:

3 jaar geleden 2½ week Noorwegen gehad... Strak blauw en 20-30°.... Laatste 2 dagen niet meer gewandeld omdat het toch echt tè warm was :).

Regelmatig een BBQ op een verlaten "strandje" aan een Fjord, kampvuurtje erbij (mag daar allemaal in de vrije natuur)... Heel vervelend allemaal... :rolleyes:

Oké, ik zal eerlijk zijn... 1 nacht en een halve dag ietsjes regen gehad...

Maar koud :blink:

;)

Geplaatst:

FF een update, ben in contact met de Vice-President BMW Car Club Norway. Kijken of er iets te regelen valt. Ik houd jullie op de hoogte. Beoogte reisdata

eind juni maanden july-aug of begin September 2008.

Geplaatst:
FF een update, ben in contact met de Vice-President BMW Car Club Norway. Kijken of er iets te regelen valt. Ik houd jullie op de hoogte. Beoogte reisdata

eind juni maanden july-aug of begin September 2008.

geweldig..! we zien graag wat er van komt. Denk zelf dat de opkomst begin sept het hoogst zal zijn, piek-zomermaanden (juli-aug) zijn toch voor velen reeds vergeven maanden, terwijl Noorwegen met mooi najaarsweer zeer aantrekkelijk klinkt... (goh een QP rijder die rekening houdt met cabriorijders, je zou er haast wat van denken).

:wave:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.